Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tamponi jäädä jonnekin "sisälle", ilman, että

Vierailija
10.12.2008 |

löydän sitä sormella???

En kehtaa edes kysyä gyneltä, koska en tosiaankaan ole enää mikään pikkutyttö, vaan kolmen lapsen äiti..

Siis: Olin aamulla vessassa ja olin mielestäni jo ottanut tampoonin pois edellisenä iltana, mutta jotenkin vain paperiin jäi verinen tamponin naru. APUA!

Voiko se naru olla jo vaikka vuosia vanha vai mitä? Olen nyt kaivellut ja sormeillut alapäätäni enenmmän kuin koskaan, mutta mitään vanhaa tampoonia en ole löytänyt :)

Kertokaa nyt mulle anatomiasta tietävät, minne se tamponi on voinut kadota???

(enkä tosiaankaan ole provo, vaikka siltä kuulostankin)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen sulkee todella tiukka kohdunsuu. Jospa se oli jotain muuta kuin narunpätkä, vaikka vessapaperin riekale? Jos emättimessä jotain on, se valu ulospäin, koska koko ajan sieltä tulee hieman valkovuotoakin. Lisäksi, jos sinulla olisi ollut vuosia joku vierasesine sisälläsi, olisit saanut kauhean tulehduksen joka ei voi jäädä huomaamatta.

Vierailija
2/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tuntuu että ei se sieltä nyt minnekään voi päästä, mutta mistä ihmeestä sä sen narun sitten löysit...? Älä nyt kopeloi enää, vaan jos asia vaivaa niin varaa aika gynekologille, ei se naura sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne se muka emättimestä menisi ?

Vierailija
4/4 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kommentoida tässä että kyllä se voi "kadota" jonnekkin, mutta jos näin tapahtuu niin haju on kyllä jonkin ajan kuluttua niin kauhea että sitä luulee että taju lähtee...

Minä nimittäin juuri 10 min sitten löysin tampoonin sisältäni ja edelliset menkat loppu 2 viikkoa sitten... Ja olen harrastanut seksiä monet kerrat tämän ajan sisällä joten sekin on varmaan työntänyt tamppoonia vielä pidemälle sisään...

minulla alkoi tulee todella paljon ja pahanhajuista vuotoa (ruskeahkoa) sunnuntaina, mutta koska olin aloittanut Nuvaringin käytön päivää aikaisemmin niin laitoin kaiken sen piikkiin, ajattelin että se vuoto johtui siitä kunnes tänään luulin että nuvaring -rengas oli "pulahtamassa ulos" ja tajusin että se olkin tamppooni...

Tämä nyt on luultavasti todella harvinaista, mutta sitä siis tapahtuu... olen 27v ja mulla on ollut menkat 12v asti ja oli eka (ja toivottavasti vika) kerta kun tapahtu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi