Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin erota miehestäni mutta en pysty..Mitä teen?

Vierailija
04.03.2009 |

Tunteita on kummallakin mutta suhde ei vain toimi..en tiedä mitä tehdä kun en enää jaksaisi tätä elämää mutta tunteet ei sallisi eroa..kummatkin on todennut että tämä ei vain toimi eikä kumpikaan pysty muuttumaan niin paljon ettäkö suhde alkaisi toimia..soppaa sekottaa vielä se että en tiedä kumpi on parempi vaihtoehto meidän lapselle (1v) ero vai yhdessäolo..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samojen kysymysten kanssa painin, ja pahinta on ettei kukaan voi meitä neuvoa. voimia.

Vierailija
2/5 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me erosimme, minä ainakin olen onnellinen elämääni yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useimmiten tottumusta ja sitä, että pelätään yksinjäämistä jos erotaan ja pelätään myös sitä että jos puolisoni löytääkin uuden ja minä en, ja jos se "uusi" onkin kauhea ämmä jota en voi sietää...

Lapselle on aina paras olla toimivassa perheessä. Vaikka se sitten olisi yh-perhe. Jos siis kotona tapellaan, ja/tai ollaan masentuneita, niin se ei ole lapsenkaan kannalta mukavaa.

Vierailija
4/5 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui, että emme sovi toisillemme lainkaan. Jotenkin siitä sinnittelimme vaikka riitelimme paljon. Pysyimme kuitenkin yhdessä ja nyt kun olemme olleet 13v yhdessä sovimmekin toisillemme täydellisesti :) Itse miellän sen niin että tuossa vaiheessa on kriisi kun näkee toisen kokonaan ja kunnolla ja tajuaa ettei voi muuttaa toista. Kun todella sen hyväksyy, että me olemme molemmat yksilöitä ja molemmilla on huonot ja hyvät puolensa, alkaa oikea yhdessäolon meininki.

Tsemppiä siis, kyllä se suhde voi alkaa toimia vielä.

Vierailija
5/5 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee aika ajoin tilanteita mistä emme meinaa päästä yli,koska ajatusmaailmat yms. eivät kohtaa yhtään..

Eli ei lapsi kärsi..toivottavasti.. emme riitele, toteamme vain aika ajoin että ei tästä tule mitään..yhteistä historiaa on yli 8 vuotta,olemme kasvaneet jo yhteen..mutta samat ongelmat on ollut alusta asti..nyt vaan alkaa tuntua että ei enää jaksaisi aina painia samojen ongelmien kanssa..että olisiko helpompaa vain luovuttaa ja alkaa kummankin elää omaa elämää..mutta entä lapsi? Kumpikin haluaisi yhtä paljon olla lapsen kanssa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi