Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vihaan työtäni
10.02.2015 |
Vihaan työtäni aivan järjettömän paljon. Hakkaisin ennemmin päätäni seinään kahdeksan tunnin ajan päiväsdä. En voi kuitenkaan irtisanoutua, sillä muuta töitä ei oikein ole, ja mieheni opiskelee, joten olen vastuussa vuokranmaksusta yms. Löytyykö muita, joita vituttaa työt?
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vanha ketju, mutta jos voittaisin lotossa,lähtisin heti.
Itse työssä ei mitään suurimman osan päivää eikä suurimmassa osaa työkavereita,mutta se jatkuva kiire. Pomot näkee koneiltaan, kuinka paljon kukin on tehnyt tunnin aikana, mikä on tehokkuusluku. Jota muuten joka vuosi pikkuisen hinataan ylöspäin. Joka kuukausi on kaavio, jossa näkee,millä ranking-paikalla olet tehokkuus,laatu yms yms. Palkkakeskusteluissa on mahdollista hakea korotusta (noin 2-3 vuoden välein). Mutta jostain kumman syystä ne menevät aina niille pomon kavereille. Tai niille, jotka jaksaa vapaa-ajallakin olla niitä, jotka suunnittelee virkistyspäiviä tms. Voi huoh..
Olen palkkakuopassa. Olen päättänyt nyt lähteä opiskelemaan työn ohessa, kun ei sitä aikuistukeakaan enää ole. Yritän olla polttamatta itseäni loppuun, ja pidän päätä kasassa ajatuksella, että voisin päästä vielä työhön, jossa palkka on suurempi, ja kahvitauon voi viettää ihan vain juomalla kahvia. Ja työ olisi oikeasti sellaista joka vie kaiken virran ja elämänilon.