onko miehelläsi vihkisormus?
Kommentit (21)
Laitettiin kihlasormukseen kivi vihkimisen merkiksi :)
juuri kertoi että sormus on oikea p*llumagneetti....
Oma mieheni pitää kyllä kihlasormusta, ja aikoo ottaa vihkisormuksenkin erikseen sitten kun mennään naimisiin, ja pitää sitten kahta sormusta.
Itse olen aina luullut et naisella on kaksi sormusta ja miehellä vain yksi, eli kihlasormus johon kaiverretaan myös hääpäivä myöhemmin. Johtuu siitä että näin on kaikilla meidän lähisuvussa. Itse olen naimisiin menossa ja kaveri sanoi että miehellekin kuuluu hankkia vihkisormus. Puhuuhan se pappikin sormusten vaihtamisesta monikossa. Itselle ei ollut tullut edes mieleen moinen... Miten virallisesti toimitaan?
Mies ei saa pitää töissä sormuksia, ja unohtaisi sormuksen kuitenkin jonnekin, jos joutuisi ottamaan sitä pois ja laittamaan takaisin. :)
mitään oikeaa tapaa. tuo että miehellä yksi ja naisella kaksi sormusta on se vanha tapa, nykyään myös miehillä usein sekä kihla- että vihkisormus
Itse olen aina luullut et naisella on kaksi sormusta ja miehellä vain yksi, eli kihlasormus johon kaiverretaan myös hääpäivä myöhemmin. Johtuu siitä että näin on kaikilla meidän lähisuvussa. Itse olen naimisiin menossa ja kaveri sanoi että miehellekin kuuluu hankkia vihkisormus. Puhuuhan se pappikin sormusten vaihtamisesta monikossa. Itselle ei ollut tullut edes mieleen moinen... Miten virallisesti toimitaan?
nyt on molemmilla leveät vihkisormukset
Johtuu siitä, että meidän kihlasormukset oli pronssiset. ne on laatikossa ja vihkisormukset molemmilla käytössä.
myös mies saa vihkisormuksen kun menemme naimisiin
Itsekin kuljen 99% ajasta ilman sormuksia.
omat lojuu tälläkin hetkellä keittiön tiskipöydällä.
mun miehellä ei siis ole erikseen vihkisormusta
jossa kaiverrettuna myös hääpäivä.
kihlasormuskin hänellä on jossain laatikon pohjalla. Mentiin opiskeluaikoina kihloihin ja ostettiin aika ohuet sormukset.. Naimisiin mennessä mieskin sai paksun kultaisen sormuksen, joka ei mene mutkalle kuten kihlasormus =)
vaan molemmilla on yksi sormus, vihkisormus. Miehellä sellainen tavallinen kihlasormuksen tapainen, vähän leveämpi tosin ja mulla myös yksi iso leveä sormus.
Joihin kaiverrettiin vihki päivämäärä.
On käytössä molemmilla jatkuvasti.
eipähän tule muille käsitystä, että tuossapa hyvä mies tutustuttavaksi