Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi väitätte, että kaurapuuro vie nälän pitkäksi aikaa?

Vierailija
10.12.2008 |

Sehän on vale. Kaksi tuntia puuron syönnistä, ja on kiljuva nälkä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää kyllä syödä kunnon annos ja mielellään rasvalisän kanssa.

Vierailija
2/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viljapuuro mikä hyvänsä niin hetken päästä on älytön nälkä. Kuinka paljon sitä pitää sitten syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos syön heti aamusta ruokaa, siis ihan lämmintä ruokaa enkä mitään voileipiä tai puuroja, jaksan paljon paremmin! Vähän vaatii ensin totuttelua mutta tällä konstilla sain makeanhimonkin kuriin; 3 lämmintä ruokaa päivässä pitää kylläisenä!

Vierailija
4/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkikin sen nyt sanoo, että lähes pelkkää hiilaria oleva ruoka ei vie nälkää pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkien hiilihydraattien syöminen aamulla vie nälän pitkäksi aikaa, niin on joko todella hidas ruuansulatus tai sitten sokeritauti hiipimässä...



Nimim. puuroa ja verensokerin lasku 30 minuutin kuluttua...

Vierailija
6/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuropaketissa pitäis olla joku varoitus, ettei se pidä nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitushan on syödän useammin ja vähän. Ja kun totuttelee syömään pieniä annoksi eikä viruta vatsalaukkuaan isoilla, huonosti sulavilla eväillä, niin puurokin täyttää ihan mukavasti.



Tämä on ihan totuttelu kysymys

Vierailija
8/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaan puuroista puhumattakaan! Itsekin samaa asiaa ihmetellyt, kun aina sanotaan että puurolla nälkä pysyy pois. Joo, tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos syö hedelmän, 3 leipää ja kahvia on nälkä jo yhdeksältä

Vierailija
10/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin siitä tykkäänkin niin syön sitä vain iltapalaksi just tuosta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin syön aamiaiseksi vajaa 2 dl jogurttia+hedelmää/marjoja ja kaksi leipää sekä kupin teetä. Ei tule nälkä ennenkuin joskus 5h päästä. Jos syön puuroa, vaikka voisilmälläkin niin nälkä on alle kahdesas tunnissa :P

mutta jos syö hedelmän, 3 leipää ja kahvia on nälkä jo yhdeksältä

Vierailija
12/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jo se rasvalisä siinä puurossa auttaa pitämään näläntunteen pois pidempään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kanssa sen puuron syö.

Vierailija
14/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOsi hyvää ja nälkä pysyy poissa. Ilman tuota juustoa nälkä ei pysy kuin max pari tuntia =). Hullun kuuloista, mutta näin se menee ainakin mulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ruispuuro (maitoon tehtynä, omenalohkoja pilkottuna sisään) pitää nälän todella hyvin poissa lounasaikaan asti.

Vierailija
16/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin kirjoitin avauksen samasta aiheesta eikä siihen ketjuun silloin löytynyt kuin yksi ihminen joka oli mun kanssa samaa mieltä. Kaikki muut väittivät että kaurapuuro pitää nälkää hyvin (hitaiden hiilareidensa ansiosta).

Vierailija
17/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidatte olla kovia syömään. Minä kun syön aamulla klo 7 puuroa niin en voi ajatellakkaan syömistä ennen klo 12

Illalla meillä syödään joskus klo 17-18 lämmin ruoka, eikä kyllä ole minkäänlaista tarvetta alkaa puuroja keittelemään sitten iltapalaks. Yleensä en syö enää mitään... puoli litraa vettä saattaa mennä siinä uutisia katsellessa

Vierailija
18/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos syön heti aamusta ruokaa, siis ihan lämmintä ruokaa enkä mitään voileipiä tai puuroja, jaksan paljon paremmin! Vähän vaatii ensin totuttelua mutta tällä konstilla sain makeanhimonkin kuriin; 3 lämmintä ruokaa päivässä pitää kylläisenä!

Jotenkin hirveän vaikea ajatella, että aamiaisella nappaisi jotain ruokaruokaa.

Vierailija
19/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos syö hedelmän, 3 leipää ja kahvia on nälkä jo yhdeksältä

sorry capsit, tuli vahingossa

Vierailija
20/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmiset on näköjään alkaneet heräämään. Minulle ainakin puuronsyönti olisi varsinainen tappotuomio jos linjojen kurissa pitämistä ajatellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi