Nimeä mielestäsi kaunis suomalainen nainen!
Kommentit (26)
Ei ehkä klassisesti kaunis, mutta lämpö ja naisellisuus huokuu läpi.
Uusi Miss Suomi on todella kaunis.
Tuntuu kivalta kun ihmiset joskus sanoo meidän olevan samannäköisiä... :)
:) on vain yksi ylitse muiden: Irina Björklund!!
Eiks se ookin sen nimi? Siis Peter Franzenin vaimo. Hän on todella kaunis.
minusta kysymys on täysin aivoton. Sillä meitä on moneksi ja naisiakin on moneksi ja on aivan älytöntä keskustella saatikka väitellä siitä, kuka on kaunein, sillä kullakin on oma kauneusihanteensa.
Ei kysytty kauneinta vaan pyydettiin nimeämään kaunis suomalainen nainen.
muttakun en täytä kriteereitä =D en asu suomessa
- Nina Kurkinen
- Janina Fry
- Jasmin Mäntylä (vai mikä se nyt oli...patatyhmä (anteeksi!) ja mun makuun mauton, mutta kaunis kuin mikä!)
- Monet mallitoimistojen listoilla olevat suomalaiset nuoret naiset, jotka eivät ole samalla tavalla julkkiksia kuin em.
- Muutama ystäväni/opiskelutoverini/työtoverini
- Ja ...MINÄ, jos miehen ja ystävien sekä satunnaisten ulkopuoleisten säännöllisiin kommentteihin on uskominen =) (Viimeksi ystäväni työkaveri, nainen ja hetero, oli sanonut ystävälleni jälkikäteen minut tavattuaan, että olen varmasti yksi kauneimmista naisista, joita hän on koskaan nähnyt. Se lämmitti, kun taustalla ei ollut mitään iskuyritystä tai muuta mielistelyä.)
mutta tämä Tahdon asian näyttelijä Miia jotain??
Siinä on niin upea nainen jollain tapaa.
Toinen on Maria Sid, erityisesti Karjalan kunnailla-sarjassa.
Idols-kisassa kisannut se tumma erikoisen näköinen likka, Anna-Kaisa Riitjoki tms?
Mulla on aika erikonen naismaku. Tykkään yleensä sellaisista naisellisista, vähän pyöreämmistä naisista, joissa on jotain särmää. En siis perinteisistä "kaunottarista", esim. Kiira Korpi saa jotain kummia inhonväristyksiä aikaan.
Niin ja olen itse 165cm ja 52kg hoikkis hetero :)
ja vielä missikin :D Kyseessä Tuula Portin os. Polvi
http://www.pageantopolis.com/international/Sk_1987-FIN.jpg
Jenni Vartiainen, klassisen kaunis, upeat piirteet. Ja se salkkariblondi (Anu Palevaara?) on nätti sellaisella söpöllä tavalla. Helena Lindgren on nukkemaisen laitettu, mutta upea. Seela Sella on tavallaan kaunis. Samoin se Kotikatu-Eeva, mikä Meriläinen se olikaan.
Häntä pukee myös siilitukka hyvin.
Laura Birn
(Nuori näytttelijä mm. morsian sarjasta...)
Eija-Riitta Korhola
Pihla Viitala näistä vähän nuoremmista ja vaikka Sara La Fountain siihen kaveriksi
mikä ja kuka on suomalainen nainen? Suurin osa näistä kauniista naisista kun ovat ns "sekarotuisia", eli isän tai äidin tai isoisän tai isoisän puolelta ulkomaalaisia. Kelpaavatko siis nämä "puoliveriset"?