Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis apua! Onko mulla joku verenkiertohäiriö vai päässä vikaa kun

Vierailija
03.03.2009 |

tänään päivällä alkoi seuraavat oireet: ensin tuntui sormenpäät jotenkin tunnottomilta. Sitten leuka ja toinen poski tuntui myös. Oireet hävisi muutamaksi tunniksi ja nyt kun tulin töistä kotiin, niin kasvoja/koko päätä on kihelmöinyt oudosti. Ihan kuin olisin ollut tosi kylmässä ja nyt alkaisin lämmetä -jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Välillä tuota kihelmöintiä tuntuu myös jaloissa ja muuallakin kehossa, mutta enimmäkseen kasvoissa. Niskat/hartiat on aika jumissa, mutta ei tällaista ole koskaan ollut!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se vakavaa oo ku vielä oon hengissä.

Vierailija
2/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui kuinka kasvojani alkoi kuumottaa?? Mitä hittoa? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se vakavaa oo ku vielä oon hengissä.

Vierailija
4/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tuo kuumotus. Mulla käy myös usein noin. Samoin tuota pistelyä ja puutumista on usein. Koko toinen puoli kehoa voi olla puuduksissa, ja kyllä se on ihan hermojumin piikkiin pistetty. Mulla on ollut tuota vaivaa jo kolmisenkymmentä vuotta.

Vierailija
5/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin aina kannattaa varautua pahimpaan, eli aloitan pitkälle edenneestä aivokasvaimesta, johon ei ole mitään hoitoa ja kuolema seuraa alle 2 viikon mieluummin 2h. Jos ei se tietenkin aivoverenvuoto, aivoveritulppa mieluummin tappava tai ainakin todella pahasti vammauttava, ai et vielä ole sairaalassa.

Taitaa olla vaan joku pahuksen jumi, voi miten tylsää, kylmä tai kuuma kääre voi auttaa tai burana, tai kunnon yö uni.

Seuraavana päivänä kehittelen seuraavan vakavan sairauden aloitan jostain vaikeasta munuaissairaudesta koska selkää juimii ja pissikin on aivan selvästi oudon väristä.

Vierailija
6/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeset kolme viikkoa ollut samanlaista, mutta paljon pahempaa -> lopulta naama ja koko toinen puoli kropasta täysin tunnottomana. Kaksi kertaa ensiavussa, toisen kerran jopa ambulanssilla... Kaikki kunnossa. Minäkin pelkäsin aivoinfarktia tai sydänoireita, mutta lääkäri vakuutteli, ettei ole vakavaa. Sain lähetteen kiropraktikolle ja fysioterapiaan. Tänään olin ekaa kertaa käsittelyssä (kiropraktikon) ja hän oli samaa mieltä; niska ja hartiat kuulemma käsittämättömän lukossa. Ja mulla ei edes ole ollut mitään särkyjä! (paitsi päänsärky silloin kun tuota puutumista esiintyy).

Vierailija
7/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin aina kannattaa varautua pahimpaan, eli aloitan pitkälle edenneestä aivokasvaimesta, johon ei ole mitään hoitoa ja kuolema seuraa alle 2 viikon mieluummin 2h. Jos ei se tietenkin aivoverenvuoto, aivoveritulppa mieluummin tappava tai ainakin todella pahasti vammauttava, ai et vielä ole sairaalassa.

Taitaa olla vaan joku pahuksen jumi, voi miten tylsää, kylmä tai kuuma kääre voi auttaa tai burana, tai kunnon yö uni.

Seuraavana päivänä kehittelen seuraavan vakavan sairauden aloitan jostain vaikeasta munuaissairaudesta koska selkää juimii ja pissikin on aivan selvästi oudon väristä.

Vierailija
8/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta "niska jumissa" on todennäköinen syy ja sille kannattaa tehdä jotain. ALuksi esim. relaksantti, hieronta voi aluksi pahentaa tilannetta. Ja parempien työasentojen opettelu.

Vierailija
9/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo niska aika kipeä on, sattuu kun kallistan päätä alaspäin/alaviistoon. Pitääpä kokeilla voltaren geeliä..AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan