Taas päiväkotiin oli tuotu salaa ovelta ripuloiva vatsatautinen lapsi
Liian aikaisin hoitoon ja nyt oksentaa ja ripuloi kaikki 100 lasta.
Tottakai.
Kommentit (13)
Isommat sisarukset toivat pienen 3v:n päiväkotiin, eikä ole ainut tapaus.
Vanhempia ei tavoiteta.
Olen vaan se yks masentunut vanhempi jota vituttaa, kun vasta tultiin terveeksi
ja tämmöisiä pösilöitä pallipäitä vanhempia on olemassa, jotka tuo liian aikaisin lapsensa. Minä jouduin rehellisenä palkkaamaan kalliilla lastenhoitajan viimeisiks päiviksi kotiin, kun lasta ei saanut tuoda päiväkotiin, ja itellä oli menoja.
Ja sitten nää jotkut pösilöt vanhemmat tuottaa 6-7vuotiaillansa ne ripuloivat 3-vuotiaat päiväkotiin, lastensuojelun paikka olisi jo.
Tosin ripulointia en ole vielä kertaa lapsella ollut ja on jo 4v.
Sinne vaan muiden lasten sekaan työnnän, sillä mulla on kiirus bussille, enkä ehdi odottelemaan mistä ope ilmaantuu tai alkaa häntä etsimään. Kamalalta se tuntuu, mutta ristin käteni mielessäni, toivoen kaiken menevän ok ja juoksen bussille.
paikka. Vasta eskari-ikäinen saa kulkea yksin (jos on vain esiopetuksessa) ja saattajan iänkin on useat kunnat ja kaupungit määrittäneet vaihtelua on 16-18v. (jotkut teiniäidit ovat olleet hieman ihmeissään tästä!)
Mistä sä tiesit, että just sillä lapsella oli se ripuli?.
Onneksi on sitä perempaa kul tt uuria!
Ja et osannut soittaa vanhemmille, että hakekaa kakaranne pois?
Työnarkomaani-esinaisellani oli tapana tupata sairaalle lapselle lääkettä ja viedä päiväkotiin.
Kerran kävi nolosti kun lapsi oli heti päiväkotiin mentyä laitettu potalle ja pottaan kopsahti suppo.
Soittivat närkästyneinä, että pitää tulla hakemaan kotiin ja ettei kuumeista lasta saa tuoda päiväkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan muiden lasten sekaan työnnän, sillä mulla on kiirus bussille, enkä ehdi odottelemaan mistä ope ilmaantuu tai alkaa häntä etsimään. Kamalalta se tuntuu, mutta ristin käteni mielessäni, toivoen kaiken menevän ok ja juoksen bussille.
Ei kuulosta uskottavalta. Ei lapsia vain tuupata sisälle, täytyyhän sun tehdä leimaus sisään. Vai onko jossain päin Suomea päiväkoteja, joissa ei ole sähköistä hoitoaikojen seurantaa?
Työntekijänä noi epidemiapäivät on aivan loistavia ( vähän lapsia hoidossa) ja äitinä on mukava välillä pitää ylimääräisiä lomapäiviä lapsen kanssa löhöillen.