Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ruokaostokset oli autossa pihalla 3 tuntia.
03.03.2009 |
Ulkona pari astetta pakkasta. Ovat varmaan säilyneet hyvin, eikö? JAuhelihat ja maidot... Ainakin mehu oli ihan kylmää...
Kommentit (2)
Tuskin siellä autossa nyt yli +8 on jos ei käynnissä ole ollut.
Ja kolme tuntia ei muutenkaan hirmu pitkä aika..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos siis takakontissa kassit niin sinne astihan ei auton lämmitys edes menekään ;-)