Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mitä voisin tehdä työkseni! (ov)

Vierailija
03.03.2009 |

Olen sosiaalinen, ripeä, minulla on akateeminen koulutus. Haluan työn, joka ei ole kovin vastuullinen ja haluan jättää työt työpaikalle ja keskittyä työpäivän jälkeen omaan perheeseen. Työajat saisivat myös olla joustavat.

Ideoita? En halua tällä hetkellä tehdä oman alani töitä, koska työ tuntuu liian vaativalta pikkulapsiperheen äidille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustaasi.

Vierailija
2/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut neuvoo ja opastaa sua.....ei tarvii stressata. Lääkeedustajan hommaa

Vierailija
4/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäyntiavustajaksi en ryhdy, koska olen koulutukseltani opettaja. Jos olen töissä koulussa, olen mielummin kuitenkin opettaja.

ap

Vierailija
5/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opettaja, voisitko siirtyä aikuiskoulutuksen puolelle? Käsittääkseni siellä on ainakin ollut pulaa opettajista. Työt saattavat tosin olla osa-aikaisempia, en tiedä. Saattaisi olla vähemmän stressaavaa kuin luokanopen homma.

Iltapäiväkerho-ohjaaja?

Entä asiakaspalvelu, lähinnä puhelinasiakaspalvelu? Fiksuja ihmisiä tarvitaan, koulutuksesta ei ole haittaa.

Vierailija
6/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutus voisi olla hyvä idea. En ole luokan- vaan aineenopettaja. Työ ylisuurten murrosikäislaumojen kanssa on se, mikä tällä hetkellä rassaa. Opetustyö sinänsä on mielestäni erittäin mielekästä. Osa-aikatyö on nimenomaan sitä mitä haluaisin, kun olisi vain paikkoja tarjolla! Iltapäiväkerho-ohjaajan homma ei onnistu, koska haluan olla kotona ajoissa, kun omat lapset pääsevät koulusta.

Asiakaspalvelutöitä olen ajatellut. Nautin ihmisten kanssa olemisesta ja asoiden eteenpäinviemisestä. Pidän ongelmien ratkaisemisesta. Mistäköhän näitä asiakaspalveluhommia löytäisin?

ap

Jos olet opettaja, voisitko siirtyä aikuiskoulutuksen puolelle? Käsittääkseni siellä on ainakin ollut pulaa opettajista. Työt saattavat tosin olla osa-aikaisempia, en tiedä. Saattaisi olla vähemmän stressaavaa kuin luokanopen homma.

Iltapäiväkerho-ohjaaja?

Entä asiakaspalvelu, lähinnä puhelinasiakaspalvelu? Fiksuja ihmisiä tarvitaan, koulutuksesta ei ole haittaa.

Vierailija
7/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni sai juuri opettajan duunin jostain xxx-koulusta (en muista nyt mikä, kun ei kiinnostanut niin yksityiskohtaisesti) ihan vaan soittamalla sinne. Päätyi vielä pitämään kurssia, joka ei ollut ihan 100% omaa alaa, mutta liippasi riittävän läheltä. Soitteli muutamaan paikkaan ja parista pyydettiin heti haastatteluun.

Eli soittamaan omaa alaa vähänkin koskettaviin koulutuskeskuksiin, ammattioppilaitoksiin jne.

Asiakaspalvelupaikat taas kyllä useimmiten tulevat hakuun eli tarkista monsterin ja oikotien palvelut ja lisäksi neuvoisin käymään myös Adeccon ja Assidun sivuilla. Heillä paljon asiakaspalvelupaikkoja.

Vierailija
8/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin Adecco mutta ei sekään huono idea ole. Mutta siis Aditrolla itsellään on erilaisia asiakaspalvelukeskuksia.

t. 8 ja 11

Vierailija
9/9 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni keski-ikäinen mies olisi valmis maksamaan että opettaja antaisi vähän keppiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme