Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ovat tekemisissä äitinsä kanssa? OV

Vierailija
03.03.2009 |

Soittelevatko itse äidilleen, kuinka usein tapaavat?

Mun mies ei oikeastaan soittele äidilleen ja sitä ärsyttää kun äitinsä päivittäin soittaa. Ei aina vastaa puhelimeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on soittanut miehelleni tänä vuonna 2 kertaa. Mies ei soita oikeastaan ikinä. Tavataan noin parin kuukauden välein, kun menemme käymään mummolassa. Ei tämäkään ole mielestäni ihan normaalia...

Minusta olisi ihan sopivaa, jos äiti soittelisi pojalleen esim. kerran viikossa tai kahdessa ja kyselisi myös lastenlasten kuulumisia.

Vierailija
2/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein itse soita, silloin tällöin. Useimmiten äiti soittaa miehelle, vastaa kyllä melkein aina, ellei meillä ole esim. leffan katselu tms. kesken. Hyvissä väleissä ovat ja juttelevat muutamasta minuutista muutaman kymmenen minuuttia puhelimessa, ja yhdessä käydään kylässä miehen vanhempien luona kerran kuussa tai parissa.

Ärsyyntyisi varmaan jos äiti soittelisi joka päivä, nyt soittelee kerran pari viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelevat varmaan viikon-parin välein jos on jotain asiaa, näkevät parin kk välein kun käydään kyläilemässä puolin ja toisin. Varmaan aika tasaisesti anoppi pitää yhteyttä poikaansa sekä minuun, eli ei niiden jutut niin äiti-poika-juttuja ole, vaan heidän perheen ja meidän perheen juttuja.

Eli käsittääkseni aika normaalit hyvät välit millaiset parinsadan kilsan päässä asuvaan äitiin nyt on normaalia olla.

Vierailija
4/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies soittelee päivittäin 3-5 puhelua vanhemmillensa. Alkuun en sietänyt asiaa ollenkaan, nyt olen jo tottunut siihen, mutta ärsyttää se edelleen. Joka aamu pitää soittaa ennen töihin menoa, kun tulee kotiin ja vielä illalla pariin otteeseen. Mieheni on perheen ainoa lapsi, joten sillä varjolla olen asiaa koittanut ymmärtää..

Vierailija
5/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelevat noin kolme viikon välein. Yleensä miehen vanhemmat soittavat hänelle. Joskus laittavat myös pojalleen sähköpostia. Aika muodolliset välit mielestäni. Aiemmin oli ehkä tiiviimmät, "appi"vanhemmat eivät hyväksy minua ja minä olenkin heidät nähnyt muistaakseni kerran viime vuonna. Edellisestä tapaamisesta on vuoden verran.

Vierailija
6/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilleen KAIKEN - siis alkaen seksielämästä ja päättyen ties mihin intiimeihin asioihin. Mielestäni heidän suhteensa oli ehdottomasti liian tiivis ja jotenkin hyvin pervo. Mami oli exän läheisin ihminen, hyviä ystäviä tai edes kunnon kavereita exällä ei ollut.

Nytpä eräs toinen nainen on sänkytouhujen kertomusten toinen osapuoli (siis exän uusi vaimo) heh :)

Vierailija
7/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen isä soittelee useammin, koska äiti on vuorotyössä. appiukko soittaa kai kerran päivässä mutta yleensä silloin kun mä olen töissä. musta hyvä että pitäävät yhteyttä. äitinsä soittelee yleensä jos on jotkut juhlat tms. tapaavat n. kerran kuussa kun mies ja lapset menee pitemmäksi 3-4pvä kylään.

Vierailija
8/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä osais kuvitella tuollaista että mies soittelisi vanhemmilleen heti aamusta ekan kerran, ja sitten vielä useamman kerran päivässä! Aika kauheelta kuulostaa, ei ole ihan napanuora vielä katkennut, miten tuollaista voi sietää kukaan aikuinen ihminen?! Vaikka ois kuinka läheinen ja ainut lapsi, niin kyllä toi mun mielestä on jo vähän epänormaalia.

Ihanaa tietty että välit on hyvät, mutta toi on jo tosiaan liikaa!

Vierailija
9/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittaa äidilleen ehkä 2xvuodessa,äiti ei soita ikinä pojalleen eikä ole kiinnostunut lapsenlapsistaan.Isänsä kanssa ei ole enää ollenkaan tekemisissä.Taustalla todella ikävä ja turvaton lapsuus.Itselläni läheiset välit varsinkin äitiin joten pahalta tuntuu miehen puolesta.

Vierailija
10/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi soittaa joka viikko kysyäkseen ja kertoakseen kuulumiset ja sitten välillä soittelevat muuten puolin ja toisin.

Vierailija
11/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutaman kerran soittanut äidilleen, lähinnä kun isänsä on ollut sairaalassa. Äitinsä on soittanut kaksi kertaa, kun isä on vieyty sairaalaan.

Kyläilemme muutaman kerran vuodessa puolin ja toisin. Ei ole anopista riesaa, ei!

Vierailija
12/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja äitinsä ei oikeestaan oo tekemisissä.

anoppi yleensä soittaa mulle jos tulee käymään noin kerran kuukaudessa, muuten ei soittele, mä lähetän anopille viestin jos meilä on hänelle asiaa. mä seurustelen ja viihdytän anoppia kun ovat kylässä, mies puhuu hänelle jos anoppi jotain häneltä kysyy

Vierailija
13/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies soittaa äidilleen n kahdesti viikossa ja käydään pistäytymässä hänen luonaan ehkä kerran viikossa. On melko vanha ja leski ja puhekaverit puuttuvat. Minä menen usein mukaan, mutta touhuilen omiani ja annan pojan ja äidin jutella keskenään myös omiaan.

Niin ja kun mies on pitkään matkoilla, käyn itsekin anoppia katsomassa, mutta totta puhuen en ihan vain omasta aloitteestani vaan siksi että tiedän sen ilahduttavan anoppia ja myös miestäni...

Soittelevatko itse äidilleen, kuinka usein tapaavat?

Mun mies ei oikeastaan soittele äidilleen ja sitä ärsyttää kun äitinsä päivittäin soittaa. Ei aina vastaa puhelimeen.

Vierailija
14/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä.

Vierailija
15/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tavata kuin max 2 vuoden välein.

Mies soittaa äidilleen 1-2 krt/kk,anoppi miehelle ehkä kerran parissa kuussa. Anoppi sensijaan lähettelee kyllä sit postikortteja kerran kuussa myös..

Vierailija
16/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylassa kaydaan pari kertaa kuussa. Anoppi asuu noin 25 km paassa. Ihan ok tuo yhteydenpito mielestani meilla, ei liikaa, ei liian vahan. : )

Vierailija
17/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä.

Vierailija
18/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko sun miehesi ja hänen äitinsä sitten ennen kuolemaa jotenkin ylimaallisen upeasti yhteyksissä...

Vierailija
19/19 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat parin kilsan päässä ja tavataan viikoittain. Mukavaa kun on hyvät välit. Taloamme kun olttin ostamassa niin mies oli äitinsä kanssa ekassa lainaneuvottelussa, ilman minua siis. Tosin anoppi on pankissa töissä ja lainamme takaaja, joten ei tuo niin paha oo miltä kuulostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme