Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden koiran ruuilla ruokkisi nälkäisen lapsiperheen

Vierailija
03.03.2009 |

Ainakin jossain kehitysmaassa. En kertakaikkiaan tajua että nykyaikana kun autoilukin on niiiiin HIRVEÄN KAMALAA, ihmisten sallitaan pitää metaania piereskeleviä, melua tuottavia ja kolmella sanalla sanoen PASKAA TÄYNNÄ OLEVIA koiria. Niitä ei tarvita mihinkään ja suurin osa koiranomistajista ei osaa niitä myöskään hoitaa. Jos "lemmikkien" (kuulostaa hyvältä, mutta totuushan on toinen) syömät rahat pantaisiin johonkin järkevään, esim. nälkäisten auttamiseen, olisi varmaan maailman nälkäongelma jo poistunut.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palata keskusteluun kunhan ne alkavat vaikuttaa. Eli ehkä ei olla tekemisissä muutamiin vuosiin.

Vierailija
22/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen lapsensa tulevat tuottamaan yhteiskunnalle verotuloja, koska korkeakoulututettujen vanhempien ja kotoa opitun yritteliäisyyden ansiosta melko varmasti saavuttavat ainakin yhtä korkean yhteiskunnallisen aseman kuin vanhempansa. Tämä on kuitenkin täysin OT, ottaen huomioon että alkuperäinen viesti koski koirien kulutusta, jonka ap mieluusti ohjaisi muuanne. Ainakin koiravero pitäisi saada takaisin, ettei tällaiseen älyttömyyteen kuin koirien pitämiseen kukaan sortuisi yhtä kevyesti kuin nykyään. Koiranruualle vähintään sama vero kuin bensalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jossain kehitysmaassa. En kertakaikkiaan tajua että nykyaikana kun autoilukin on niiiiin HIRVEÄN KAMALAA, ihmisten sallitaan pitää metaania piereskeleviä, melua tuottavia ja kolmella sanalla sanoen PASKAA TÄYNNÄ OLEVIA koiria. Niitä ei tarvita mihinkään ja suurin osa koiranomistajista ei osaa niitä myöskään hoitaa. Jos "lemmikkien" (kuulostaa hyvältä, mutta totuushan on toinen) syömät rahat pantaisiin johonkin järkevään, esim. nälkäisten auttamiseen, olisi varmaan maailman nälkäongelma jo poistunut.

Nobelia kehiin ja nopeeti!

Vierailija
24/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on mahdollisuus valita.

Vierailija
25/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palata keskusteluun kunhan ne alkavat vaikuttaa. Eli ehkä ei olla tekemisissä muutamiin vuosiin.

Kyllä se siitä :)

Vierailija
26/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta tollasen luuserin nälkäongelmat. Ite oot kakaras tähän maailmaan pukannut, joten yritä ruokkia ne itse, pummi!!!!

Ja sun rumista ja tyhmistä kakaroista tuskin tulee ikinä mitään, kun itsekin olet tollanen onneton hiiri. Tuskin susta on edes niitä kakaroitas hoitamaan? Olette niin turhia tässä maailmassa, toivottavasti ette kauaa täällä mätäne!!

Vierailija
27/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira on monelle yksinäiselle ja laiskoille liikkujille elinehto että pysyvät terveen kirjoissa.Itse en edes pidä koirista mutta ymmärrän hyvin miksi jotkut haluavat kyseistä lemmikkiä pitää.Niin paljon enemmän vielä nykyisen lisäksi olisi näitä masentuneita ihmisiä ilman lemmikkejä.

Vierailija
28/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka saavat ihmisen suoltamaan tuollaista soopaa?

Vierailija
29/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi olette te koirattomat ihmiset olemassa. Ratkotte nälänhädän ja paskakin tulee teiltä vaan perseestä, suustahan sitä ei tule sitten ollenkaan? vai oliko sittenkään niin? EI!

Vierailija
30/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta, 2 isoa koiraa, 2 kania, 2 hamsteria ja marsu. Ollaan oikeista possuja siis ;)

Toisaalta asutaan pienessä asunnossa, syödään luomuruokaa, säästetään energiaa ja autokin on tasan vain miehen työmatkan vuoksi, muutoin kuljemme jalan / pyörällä.

Vierailija
31/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi. Kovin järkevä ihminen ei tuommoisia aloituksia tee.

Olen täällä av-palstalla kohtuullisesti aikaani viettänyt ja voin tosiaankin todeta, että kyllä koirani on huomattavasti humaanimpi otus kuin moni av-mamma.

Vierailija
32/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun koiran 15kg ruokasäkki maksaa 35 euroa, ja siihen päälle ostetaan kaupan jauhelihaa 2x viikossa. Kalliit on ruuat, mutta tärkein on sen terveys.

Meidän lapset ja koira on rakkaimmat meille maailmassa, miksi mä lähettäisin noi rahat jonnekin kehitysmaahan?? Eipä haittaisi vaikka maksaisi vielä tuplasti enemmän.

Et taida tuntea mitään toisia ihmisiä tai eläimiä kohtaan?

Vierailija
33/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikäs koira voi olla päivisin useamman tunninkin yksin, mutta en voi noita lapsia jättää vielä hetkeksikään yksin. Ja ei ne lenkit nyt mikään rasite ole, kun mies tekee ammulenkit, minä päivälenkin yhdessä lasten kanssa ja iltalenkin joko minä tai mies. Ja kyllä se koira mukana kulkee mummuloihin ja mökille jne. Ja meillä on vapaaehtoisia koiranhoitajiakin, jos on tarvetta. Välillä saa helpommin hoitoon koiran kuin kaksi lasta.

Ja minulle ainakin lapsuuden koira toi turvaa, kun olin yksin kotona koulupäivien jälkeen tai joskus iltaisin. Että on koirassa etujakin. Se on ihan jokaisen oma asia hankkiiko koira vai onko hankkimatta.

Se jonka koira kuluttaa ruokaan 20euroa/kk

Vierailija
34/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutustasosta olemassa jotain tilastoa? Näiden kommenttien perusteella alan epäillä tämän kansanosan olevan suhteellisen heikosti koulutettua. Ehkäpä he pystyvät keskusteluun paremmin eläinten kuin toisten ihmisten kanssa?

P.S. Jos todella on ihmisiä, joiden on pakko pitää koiraa terveytensä vuoksi, Kelaa pitäisi informoida asiasta, jotta näille ihmisille saataisiin tukea koiranhankintaan. Epäilen silti, että on epätodennäköistä, että näitä ihmisiä olisi kovin paljon, sillä ainakaan minun silmiini ei ole koskaan osunut tietoa tällaisista ihmisistä.

Vierailija
35/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heti ymmärrä...

Vierailija
36/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutustasosta olemassa jotain tilastoa? Näiden kommenttien perusteella alan epäillä tämän kansanosan olevan suhteellisen heikosti koulutettua. Ehkäpä he pystyvät keskusteluun paremmin eläinten kuin toisten ihmisten kanssa?

P.S. Jos todella on ihmisiä, joiden on pakko pitää koiraa terveytensä vuoksi, Kelaa pitäisi informoida asiasta, jotta näille ihmisille saataisiin tukea koiranhankintaan. Epäilen silti, että on epätodennäköistä, että näitä ihmisiä olisi kovin paljon, sillä ainakaan minun silmiini ei ole koskaan osunut tietoa tällaisista ihmisistä.

Mutta älä plese, kerro enempää itsestäs. Mä voin pahoin kun kaltaisiisi törmään. Sopisit erittäin hyvin koirakilpailuihin tuomariksi, luokittelu tuntuu sujuvan sulta mallikkaasti.

Vierailija
37/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan luopuisi siitä ja vielä NOIN TYPERÄSTÄ syystä. Laitan paljon rahaa sen ruokaan ja jos mulla on ylimääräistä rahaa niin lahjoitan sen kodittomille nälkää näkeville KOIRILLE! Koirat nyt sentään fiksumpia on kun ihmiset. Ja vuosituloni on n. 20- 25 tuhatta. Mut sul on varmaan varaa laittaa sit munkin edestä niil nälkää näkevil ihmisil rahaa kun tienaatte noin pirusti..

Vierailija
38/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vaikkapa meikkeihin, ylimääräisiin vaatteisiin, kalliiseen taloon/ autoon, kauneusleikkauksiin tai ulkomaanmatkoihin (tai ihan mihin vaan ei-välttämättömään) laitettu raha?

Ap perheineen varmaankin lahjoitatte kaiken peruselämiseen kuluvan rahan lisäksi säästöön jäävän niille köyhille ja nälkäänäkeville?

Vierailija
39/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin voin pahoin lasteni sotkiessa itsensä koiran paskaan.

Vierailija
40/72 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asumme edullisesti, koska se on järkevää. Käytämme julkisia liikennevälineitä (koska sekin on järkevää), joten aika paljon jää myös hätää kärsivien auttamiseen. Tekö pistätte kaiken ylijäämän johonkin älyttömyyksiin?