Kertokaapa mielipiteenne, pettääkö mun mies?
Ollaan oltu yhdessä vajaa 4 vuotta. Lapsia 4v (minun aiemmasta suhteesta) ja yhteinen 2v, kolmas tulossa, laskettu aika kuukauden päästä. Olen nyt reilu puolivuotta epäillyt että miehellä on jotain säpinää yhden työkaverinsa kanssa.
Mies ajaa rekkaa firmassa missä ajetaan n.12h työvuoroja. Ei siis mitään pitkiä reissuja. Tämä nainen on ajaa myös rekkaa samassa firmassa.
Alunperin ihmettelin kun tämä työkaveri soitteli miehelleni että milloin on lähdössä ajoon tai mihin on viemässä kuormaa jne.
Kysyin mieheltä että mitä ihmettä, johon vastasi ettei tiedä miksi nainen soittelee hänelle.
Jonkin ajan kuluttua kysyin melko suoraan onko heillä jotain peliä, johon mies vastasi ettei todellakaan ja että työkaveri on vanhempi ja antoi sen kuvan että on tosiaan reilusti miestäni (29v) vanhempi eikä mitenkään hyvännäköinen...
Työpaikan pikkujouluissa sitten näin tämän naisen joka oli n.30v, hoikka ja kaunis nainen. Tuli samaan pöytään minun ja mieheni kanssa istumaan kun minä olin kääntyneenä juttelemaan vierustoverin kanssa. Kun sitten tajusi että olen mukana meni tunnelma jotenkin vaivaantuneeksi. Pysyi kuitenkin meidän pöydässä. Mieheni myös päättikin sitten juoda, vaikka alunperin oli sanonut olevansa illan selvinpäin ja muutenkin juo äärettömän harvoin. (Alle 5 kertaa on ottanut koko yhdessä olomme aikana.)
Pikkujoulujen jälkeen on ollut omituisia juttuja. Esim. menee lämmittämään saunaa alakertaan, ottaa puhelimen mukaan ja viipyy tunnin. Töissä ollessa akku loppuu tasaisin väliajoin puhelimesta enkä saa tunteihin miestä kiinni. Aika usein jättää myös vastaamatta ja monen tunnin päästä soittaa takaisin ja sanoo olleensa kahvilla yms. Yhtenä päivänä soitin miehelle yhden aikaan ja sanoi silloin että on ajamassa kotiin päin, menee 2h. Viideltä tuli ja kun kysyin missä olit niin "kävin tankaamassa".
Töissä aina "sattuu" kaikkea ikävää minkä takia työpäivät venyy ja venyy.
Minua kohtaan on ollut kylmä ja etäinen, ei seksiä, ei pusuja/halauksia. Ei nyt normaalistikaan ole mitenkään kovin hempeilevä mies, mutta nyt ei tosiaan edes töihin lähtiessä anna suukkoa niinkuin aina ennen.
Jotenkin tuntuu siis sille että ainoa looginen selitys on että pettää. MUTTA...
kun mies on sellainen hissukka mistä ei ikinä uskoisi että tekee mitään. Seksikumppaneita 4, minut mukaan lukien. Koulussa kiusattu rassukka, kukaan ei ikinä voisi kuvitella että tekisi mitään.
Voisiko se... Vai vältteleekö vaan minua ja kotiarkea vai mitä tästä nyt pitäisi ajatella...?
Tämä on niin selvä tapaus, että et tarvitse edes mitään "todisteita" tuon enempää. Sillä on suhde sen tapaamasi naisen kanssa. Asennoidu siihen, ja ota asia puheeksi miehesi kanssa. Siis puhu tästä suhteesta faktana, äläkä kysele ja ole epävarma. Monet yrittävät kieltää viimeiseen asti, jostakin käsittämättömästä syystä. Otat ja puhut niin, että kun sulla on se suhde, niin miten aiot toimia jatkossa, aiotko muuttaa sen lumppusi kanssa yhteen, vai mitä meinaat? Ei tarvitse puhua enää salaa puhelimessa, voidaan jutella tästä ihan avoimesti. Asenteella. Jos kieltää, voit jatkaa sillä, että annapa se luurisi mulle tähän käteen nyt heti, kai sussa on miestä antaa mun katsoa kännysi tiedot. Noin mä sain joskus miehen tunnustamaan, tosin olin niin paska, että lapset olivat tarkoituksella kotona, ja mies tajusi, että tästä tulee nyt iso tappelu, ellen anna tätä puhelinta suosiolla...Lasten takia parempi suostua. Ja siitä puhelimesta sitten löytyi se viimeinen pisara, tosin olin ihan varma jo aiemmin. IHAN samoista syistä kuin sinä. Tilanteen pitää vaan tulla niin yllätyksenä, ettei mies ehdi tyhjentää luuriaan. Jotkut kyllä tyhjentää tiedot jatkuvasti varmuuden vuoksi...Mutta sähän tiedät jo.