Antti Tuisku - Peto on irti
Onko tää yleisestikin jotain kamalaa vai mitä mieltä muut ootte? :D
Luulin, että Anna Abreun viime vuotinen Ratata oli jotenki kamala kappale.
Kommentit (110)
Sarkasmia!
Kesti mullakin vähän tajuta ;)
Mä en yhtään tykkäää!! Kunnioitin ennen Anttia, koska ei laulanut seksistä, juomisesta ja biletyksestä. Mut tää on jotain niin hirveetä. Tulee inhonväristyksiä
Kyllä on av-mammat takakireetä sakkia! Toihan oli hauska! Ei välttämättä mikään taidepläjäys, mutta hauska se oli.
Tuntuu pahalta että Antin uusi suunta on tämmönen. En kyl tommosta kuuntele. Etsin uuden fanituksen kohteen...
On tolla ainakin pokkaa. Lisäpisteet tuosta alkoholittomasta lastenkuoharista, antaa jännän säväyksen videoon. Mutta mutta niin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:09"]
Onko se tämä se Levikset repee?
[/quote]
Ainakin toi alku kuulostaa ihan samalta.
Hah hah, biisi on hyvä ja video hauska. Ei Antin varmaan tarvi aina laulaa universumin rakkaudesta...? Antti on aina ollut puhdasverinen poppari, hienoa että vie musiikkiaan eteenpäin. Ja mistäköhän esim. Sekaisin-biisi kertoo, ei kai vaan bilettämisestä?
Tääl on yks ja sama joka epätooivosesti yrittää puolustella : D
En ole aiemmin Tuiskusta välittänyt, mutta nyt on ihan helvetin hyvä biisi!! Musavideo on kans kiva, Antti on siinä jotenkin niin erilainen, vapautunut..? :)
Vähän outoa Tuiskuksi kyllä. ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:19"]
Huumoria naiset
[/quote]
av-mammoilla? Älä unta näe. Paitaai jos kyseessä on laadukas brittikomiikka ja Avara luonto -dokumentit.
Voi luoja, kun naurattaa :D Ei kai Antti oikeesti luule olevansa hyvä?! Ja mikä video :D
Oikeesti voi kamala!
Näin ekaa kertaa UMK:ssa tän ja aattelin et joo, joku surkee coveri mut ei!
Sit menin ja googlasin biisin nimen ja mitä tuli ekana vastaan? Antti Tuiskun musavideo!
Nyt on kyl mun mielestä menty liian pitkälle tän uudistuksen kaa. Ei sovi Tuiskulle yhtään!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:30"]Oikeesti voi kamala!
Näin ekaa kertaa UMK:ssa tän ja aattelin et joo, joku surkee coveri mut ei!
Sit menin ja googlasin biisin nimen ja mitä tuli ekana vastaan? Antti Tuiskun musavideo!
Nyt on kyl mun mielestä menty liian pitkälle tän uudistuksen kaa. Ei sovi Tuiskulle yhtään!
[/quote]
Sanoo 7v tyttö Hollywoodista
Onko se tämä se Levikset repee?