Antti Tuisku - Peto on irti
Onko tää yleisestikin jotain kamalaa vai mitä mieltä muut ootte? :D
Luulin, että Anna Abreun viime vuotinen Ratata oli jotenki kamala kappale.
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:55"]Ohis, mutta eiköhän se Sini Sabotage (tai kuka hänen biisinsä nyt on tehnytkään) ole käynyt aika ahkerasti Azealia Banksin ja ruotsalaisen Maskinen sävellyksiä kuuntelemassa.. Antin biisi on hauska! Mulla on myös epäilys, että pienessä hutikassa tätä biisiä tulee tanssittaa.. Eikä se Antti avaa banaania väärästä päästä. Gorillat sun muut apinat avaa banaanin myös sieltä "kahvattomasta" päästä. :D [/quote] Ihminenhän eriintyi apinoista juuri sen vuoksi, että avasi banaanin kahvapäästä.
[/quote]
Ai hitto, mä oon luullut, että ihminen eroaa ihmisapinoista pystykävelyn vuoksi, mutta se olikin tää banaanin kahva. :D
[/quote]
Valehtelee. Esi-isämme avasi banaanit väärinpäin ja karkoitettiin apinoista. Myöhemmin ihminen päätti seisoa, muistuttaakseen mahdollisimman paljon kahva ylhäällä- banaania.
T: Palsta-Piologi, Porvoon Yliopiston dosetti (repesin dosetille toisessa ketjussa... ahahhah)
Uusin Blaa-Blaa (En kuule sanaakaan) on vielä parempi. Pojot Antille uudistumisesta! Mulla meni tuon Peto on irti -biisin huumorin hiffaamisessa hetki mutta nyt nuo molemmat biisit todella jees. Mahtava persoona, joka saanut kuraa niskaan kouluiästä saakka ja silti jaksaa tehdä mitä haluaa (tai vihdoin tehdä mitä haluaa?) ja erittäin karismaattinen esiintyjä, tanssitaidot ja lavashow ihan omaa luokkaansa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:01"]
Aika kaukana tämä video on siitä Hillsongin ylistys/palvonta-gospelista,jonka Antti oli aiemmin ladannut omille fb.sivuilleen.Kyllä on nyt menty metsään ja lujaa sittenkin,huh-huh.Eipä muuta voi kuin pahoitella!!
[/quote]
No miksi Antin pitäisikään tehdä mitään uskisten ihailu-musiikkia ::D
Antti taitaa olla nyt Suomen soitetuin POPPARI..ura lähti nousuu ;)
Elin täys tanssilava faneja..sori mammat jos tää nyt ei teitä miellyttänyt! 11 vuotta Antin uraa seuranneena menestys senkun vaan jatkuu!
Parasta oli naisten kyllästyneet ilmeet. :-D Vilahtaako loppupuolella Satu Silvo vai joku saman näköinen puuma?
UMK kisan paras esitys, euroviisubiisit oli kuraa. Antin tämä biisi olisi ollut paras valinta viisuihin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:10"]
UMK kisan paras esitys, euroviisubiisit oli kuraa. Antin tämä biisi olisi ollut paras valinta viisuihin.
[/quote]
Sanoin eilen illalla ihan samaa! Tosi hauska esitys ja Antin tanssia on aina ihana katsoa.
Musta se oli aivan loistava! Ekalla kuuntelulla ja videon nähtyäni olin ihan että mitä vattua, mutta koska olen seurannut muutenkin Tuiskun uraa, niin selvillä on Antin halu jo pidemmän aikaa ollut tehdä biisi, video, joka edustaa kaikkea sitä mitä hän ei ole. Kai se nyt pöllömmällekin on selvää että Antti ja hotellihuoneellinen täynnä puolialastomia mallityttöjä on itseironiaa? Iltalehden haastattelussakin Antti sanoi että tavoitteena on ollut hauska, itseironinen kappale, jossa nauretaan tietyllä tavalla itselle. Ja sitä paitsi, mitä useammin biisin olen kuullut, sitä enempi on tullut tanssifiilis, ja nyt ihan oikeesti tykkään biisistä, enkä malta oottaa mitä sieltä seuraavaksi tulee :D
Ja sille kuka sanoi että Tuisku ei ole laulanut seksistä ja bilettämisestä: suosittelen kuuntelemaan ensimmäisen Tuiskun levyn uudestaan, tyyli on siinä suht sama, mutta se on tainnut unohtua ihmisiltä näiden Antin muutaman universumin rakkauslaulun myötä.
Peto on nyt todellakin irti!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:42"]
Vitsihän tämä on, mutta joitakin varmaan hämmentää se, että videolla luodaan mielikuvaa siitä, että Antti tykkäisi naisista siinä mielessä ja kokevat ehkä siksi videon jotenkin valheellisena.
Se on itseironiaa, tajuathan!? Antilla on munaa tehdä itsestään pilaa ja olla välittämästä nobodyjen mielipiteistä. Tottakai Antti tykkää naisista, missä mielessä, ei kuulu meille.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:10"]
[/quote]
Antti oli eilen kuumaakin kuumempi!
Sama itseironia, huumori ja nykyajan hulluuden naureskelu kuin Jukka Pojan Crzybailaajassa :D
Homoeroottinen. Tiedä sitten onko vai ei.
Loistava hyvänmielen biisi ja mahtava video. Ei kaikkea tarvii ottaa niin vakavasti. Ja parasta biisissä on, että siinä on mukana myös Antin murretta. Tykkään!
Ensteks olin, et ei vittu mitä paskaa, mut sit huomasin, että oon kuunnellut tota koko aamupäivän.
Hahaha! Taas on joku kirjottelemassa tosi hyvä antti jee -viestejä! Aina yhtä hauska yhden henkilön tekemä puolustelu hehehe!!!
Kuka idiootti avaa banaanin väärästä päästä? Toisessa päässähän on nimenomaan se kahva sitä varten! :D
Biisi on aika korni, enkä jaksa edes katsoa videota. Mutta eilinen UMK-esitys oli mahtava, yllätyin ihan :D
Kuka muu suomalainen miesartisti osaa liikehtiä ja tanssia yhtä hyvin? Itselle ei tuu ketään mieleen. Ei jäänyt Antti ammattitanssijoille yhtään kakkoseksi.
Voi halooooo tää biisihän on tehty läpällä, pittbullin yms kappaleet on juuri tällästä jos suomentaa:D oottepa tiukkapipoja kaikki
Antti ei oo homo, siitähän on tulossa isä.