Antti Tuisku - Peto on irti
Onko tää yleisestikin jotain kamalaa vai mitä mieltä muut ootte? :D
Luulin, että Anna Abreun viime vuotinen Ratata oli jotenki kamala kappale.
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:31"]No nyt tuli tuiskun poika ulos kaapista rytisemällä:D
[/quote]
Joo, oli kyllä niin homoikonivideo että.
Fifty Shades musaa, Antti oli kieltämättä aika HOT.
Ihan hauska ja ylivoimaisesti Tuiskun paras veto. Tämän vudeon jaksaa katsoa, toisin kuin sen muka taiteellisen hempeilykuran mitä aikaisemmat ovat.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:24"]Huippu! :D
Ja Antti on edelleen niiiiin hyvännäköinen.
T.mamma 85
[/quote]
Edelleen? Nyt se on vähän miehistynyt ja on kohta jopa hyvän näköinen.
Mulle tuli vaan Jari Sillanpään Malaga, tai mikä se nyt olikaan, mieleen..
Hyvä, että Antti uskalsi tulla kaapista ja tehdä tämän videon. Ehkä uusi avioliittolakimyllytys auttoi ymmärtämään, että tukijoukkoja löytyy :)! Hauska ja vapautunut video, vaikka kappale ei ensikuulemalta omaksi suosikiksi nousekaan. Eiköhän tämä silti tule olemaan käännekohta Antin uralla.
Mutta nyt kun joku osaisi vielä kertoa, kenen suunnittelema on kyseisessä musiikkivideossa Antin päällä oleva nahkainen liivintyyppinen asuste, ja mistä internetin syövereistä sen voisi mahdollisesti löytää?
Tästä tuli Sini Sabitage mieleen. Onko biisin taustalla JVG?
Ohis, mutta eiköhän se Sini Sabotage (tai kuka hänen biisinsä nyt on tehnytkään) ole käynyt aika ahkerasti Azealia Banksin ja ruotsalaisen Maskinen sävellyksiä kuuntelemassa..
Antin biisi on hauska! Mulla on myös epäilys, että pienessä hutikassa tätä biisiä tulee tanssittaa..
Eikä se Antti avaa banaania väärästä päästä. Gorillat sun muut apinat avaa banaanin myös sieltä "kahvattomasta" päästä. :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:31"]
Mutta nyt kun joku osaisi vielä kertoa, kenen suunnittelema on kyseisessä musiikkivideossa Antin päällä oleva nahkainen liivintyyppinen asuste, ja mistä internetin syövereistä sen voisi mahdollisesti löytää?
[/quote]
Olisiko Cristal Snown loihtima?
[/quote]
Tuskin. Ei se mikään vaatesuunnittelija oo. Taitaa olla joko Antin luottostylistin Carla Ahoniukset tai Vesa Silverin loihtima.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:55"]Ohis, mutta eiköhän se Sini Sabotage (tai kuka hänen biisinsä nyt on tehnytkään) ole käynyt aika ahkerasti Azealia Banksin ja ruotsalaisen Maskinen sävellyksiä kuuntelemassa..
Antin biisi on hauska! Mulla on myös epäilys, että pienessä hutikassa tätä biisiä tulee tanssittaa..
Eikä se Antti avaa banaania väärästä päästä. Gorillat sun muut apinat avaa banaanin myös sieltä "kahvattomasta" päästä. :D
[/quote] Ihminenhän eriintyi apinoista juuri sen vuoksi, että avasi banaanin kahvapäästä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:55"]Ohis, mutta eiköhän se Sini Sabotage (tai kuka hänen biisinsä nyt on tehnytkään) ole käynyt aika ahkerasti Azealia Banksin ja ruotsalaisen Maskinen sävellyksiä kuuntelemassa.. Antin biisi on hauska! Mulla on myös epäilys, että pienessä hutikassa tätä biisiä tulee tanssittaa.. Eikä se Antti avaa banaania väärästä päästä. Gorillat sun muut apinat avaa banaanin myös sieltä "kahvattomasta" päästä. :D [/quote] Ihminenhän eriintyi apinoista juuri sen vuoksi, että avasi banaanin kahvapäästä.
[/quote]
Ai hitto, mä oon luullut, että ihminen eroaa ihmisapinoista pystykävelyn vuoksi, mutta se olikin tää banaanin kahva. :D
Biisi on ihan hirveetä kuraa. Videokin myös ällö. :D Vaikka oliskin tehty huumorimielessä, niin toi on silti myös kokonaisuutena ihan paska. Useilla suomalaisilla on vaan niin ankee huumorintaju, että tollanen uppoo. Vähän ku Putoukset, Kingit ja muut. Hirveen yksinkertaista paskaa. Mä arvostan kaikkia sellasia ihmisiä, jotka ei alennu diggaamaan kaikista valtamedioiden tuputtamista jutuista, oli kyseessä musiikki, tv-ohjelmat yms.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:24"]
Homoeroottinen. Tiedä sitten onko vai ei.
[/quote]
Ne poliisit ja Antti kylpytakissa, mmmm voihan senkin kokea homoeroottisena ;)
[/quote]
Antin katse, mmmm....
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:24"]
Homoeroottinen. Tiedä sitten onko vai ei.
[/quote]
Ne poliisit ja Antti kylpytakissa, mmmm voihan senkin kokea homoeroottisena ;)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:31"]
[/quote]
Olisiko Cristal Snown loihtima?
Minkä ikäistä porukkaa Antti yrittää tällä renkutuksella kosiskella? Epäilen ettei taida oikein osua. Biiseissä on kaikkea ihan liikaa ja lopputuloksena on sekavaa melusaastetta josta ei saa ollenkaan otetta. Mieleen jää vain typerät päihteitä ja sekoilua hehkuttavat lyriikat.
Aivan käsittämätöntä pashaa koko setti. Suuri pettymys jolla ei soittoaikaa radiokanavillakaan saada.
No nyt tuli tuiskun poika ulos kaapista rytisemällä:D