*****UUSI VIIKKO MARRASKUISET*****
Aattelin, että otettais uusi pino, kun vanha on jo venähtänyt turhan pitkäksi!
ONNITTELUT Walpu plussasta!! Nyt kaikki samaan imuun ja plussia kehiin!!!=) Monilla jännät paikat onkin jo menossa, toivotaan, että walpun plussa on ajanut tädin kokonaan pois...=)
Omassa napassa sen verran, että ovis parasaikaa käsillä...=) Nyt sitte toivotaan, että alkukuinen antibioottikuuri olis saanu bakteeritasapainon kuntoon ja juuri otolliseksi kiinnittymispaikaksi.. pupuilun puutteeseen ei tämäkään kierto kaadu...;) Keskiviikkona muuten tulossa lääkäri, kontrolli kystista. Sen jälkeen taas voi olla viisaampi...=)
Sofi kp18/34 yk10
Kommentit (91)
Niat, kiitos viestistä!
Täällä nyt kp 51, rinnat hieman kipeytyneet mutta muuten aika normaali olo. Odottelen testin kanssa ensi viikon alkuun. Jospa sitten näkyisi jo jotain, elli täti ennen sitä ole tullut kylään.
Tämä on kylläkin todella omituista...
MItes äitimaalta?
Ja onnea peppipihlajalle , aniljalle ja muille plussanneille!! Todella hieno kuukausi meneillään!!
Täällä kp 28 ja ei merkkiäkään suuntaan tai toiseen, eli luultavasti kierto vaan venyy enkä ole ovuloinut, ja täti tulee parin viikon päästä! Nyt on jotankin niin turhautunut olo. Testiä ei ole edes kaapissa, eikä omalta kylältä sitä voi ostaa, niin väkisinkin menee viikonloppuun mahdollinen testailu, vaikka eipä se testi lopputulosta muuta, vaikka sen tekisi ny tai viikon päästä..
Mutta peppipihlajan ja aniljan plussat tuo kyllä piristystä tähän pinoiluun! Loistavaa! Lisää uutisia, olisko kellään?
missäs äitimaalta piileskelee?
Loppakin tuonee pian jotain uutisia?
Niin turhautunut odotteluun ja kuumeiluun ja pettymyksiin, Manteli
RFSU:n liuska aamulla: HAALEA PLUSSA!!
Eli lienee siellä jotain sittenkin :D
Onpa tullut tosiaan testailtua, tosi hankala ollut just ton takia, kun ei hajuakaan tän kierron pituudesta ja varsinaisia oviskipujakaan en tuntenut, vaikka "ovisfiiliksiä" oli kokonaisen viikon peräti. Eli lienen aloittanut nuo testit sitten aivan liian ajoissa, kun tehnyt niitä samoissa kiertopäivissä kuin normaalikierroissa. Tämähän oli jo neljäs aamu peräkanaa kun testailin ja näähän menneet näin:
-maanantaina ClinicExclusive (muovinen) haalea haamu
-tiistai RFSU (liuska) puhdas nega
-keskiviikko ClinicExclusive(muovinen) haalea plussa (paljon tummempi kuin maanantainen)
-torstai RFSU (liuska) haalea plussa
Ja kun ei pääkoppa mitenkään ikinä mitään usko, kävin kaverin patistamana hakemassa vielä huomiseksikin testin, se ApteekinOma. No, onneksi noita on tullut ostettua sitten vaan tuo ApteekinOma, noita muita kun jäi viime vuodelta kaappiin plussauksen jälkeen.
Ai niin, tänään tajusin vasta kun jo eilen ihmettelin ulkona fillaroidessa ja oli monttuja tiessä, tai siis lumessa, niin rintoihin sattui ihan vimmatusti, oli ihan hypättävä pyörän päältä pois kun teki pahaa se pomppiminen rinnoissa. Tänään sama juttu ja tajusinkin sitten että tosta plussastahan se taitaa johtua.
Mutta enpä mene asioissa vielä pidemmälle, koska vaan voi sattua mitä vaan :(
Pelottaa tosta rintojen oireiluista onko tämäkin nyt sitten tuhoon tuomittu, noissa kolmessa aikaisemmassa kun on just plussatestin aikoihin ollut samoja tissituntemuksia.. Mutta pelkoa täynnä tulee olemaan piiiitkään, enkä täten siis hehkuttele tästä mitään vielä.
Huima juttu että tärppäsi heti tuulimunan jälkeen kuitenkin!!
*Helene onnenpaniikissa*
Lääkärissä juossu ja verikokeissa,eilen ja tänään.Epältiin,umpparia,kohdunulkoista raskautta,tulehdusta ja kystaa ja tänään selvisi että kystahan se siellä oli vaivannut mutta kuivumaan päin..eli ei mitään hätää..menkatki alko joten poistun marraskuisista.
Oon ollut tauolla, mutta tänään tuli sellainen tunne että pitää tulla katsomaan mitä teille kuuluu, ja täällä oli aivan mielettömän ihania uutisia (en lukenut koko ketjua taukoni ajalta, mutta viimeisimpien viestien mukaan hienolle näyttää!!)
Eli peppipihlaja ja helene ja suhmura, onnea onnea onnea! Mehän päättettiin silloin aluksi että marraskuisissa plussataan ja hienosti te ootte toteuttanut sitä!!! Mä täällä vielä jännäilen ainakin viikon verran. Ja meen nyt jatkamaan sitä mun taukoa, jos se rauhoittuminen jotain auttaisi. Jos ei auta niin sitten taas ensi kierrossa täys höry päälle :=) Mutta toivon niin paljon että saisin sitten liittyä teidän joukoon tuonne marras-plussanneisiin...
Ninni taustalta
Apteekin omakin täräytti plussan aamulla :) :) :)
Ei tasavahvoja viivoja kylläkään, mutta ei paljoa puuttunut :D
Voi anna tästä nyt tulla se kauan kaivattu nyytti syliin!!!
Hehkuttaa en uskalla, mutta se tuttu lepattava tunne sydämessä silti :)
*helene rv.4+0* (jos lasketaan varsinaisesta kohduntyhjentymisestä)
Tuosta tyhjennysvuodosta tänään tasan kuukausi, oli 13.2, tai oikeestaan alkoi jo 12.2 puolella, kuukausipäivästä ajattelin surullista, mutta taisi tästä tulla iloisempi päivä sittenkin :D
ihan mahtavaa!kyllä tuntuu että kerrankin menee asiat oikein kun helene sai uuden tärpin pettymyksen jälkeen! Mulla tyhjennys oli 12.12, joten voisi sitä uutta plussaa tännekin pikkuhiljaa tulla!
Viime kuussa perjantai 13. koitui kohtalokseni ja menkat alkoi, käyköhän niin nytkin :/ Menkkaoloa silloin tällöin. mitään muuta oiretta ei kyllä ole vieläkään suuntaan tai toiseen...
manteli kp 29/?
Täällä menossa kp 52/n. 30...sunnuntaina teen kolmannen testin..jos se vielä näyttää negaa niin sitten kait on lähdettävä verikokeisiin selvittämään josko sittenkin olisi tärpännyt vaikka testit negoja. Pientä pahoinvointia + rinnat vieläkin hieman kipeät. Muuten olo ihan normaali!
Perjantaita kaikille!
Sain siis plussan testiin kp33. Vuoto alkoi rv 4+5 ja suuria hyytymiä ja runsasta vuota rv 5+5. Olin jo ehtinyt varata alkuraskauden ultran jossa kävin eilen varmistaakseni, että kaikki on ok. No yllätys yllätys, ei tietenkään ollut. Kohdun seinä yli 18mm paksu ja kohtu suurentunut, sikiöpussia saati sitten sikiötä ei enää näkynyt. Nyt sitten täällä kotona Cytotec tablettien kanssa tyhjennellään keskeytyneen keskenmenon jäänteitä. Ensi viikolla uudelleen ultraan, jos silloin ei kohtu tyhjentynyt niin kaavintaan. Voi, että harmittaa niin paljon, nyt sitten taas kierto ihan sekaisin! Mitenköhän nopeasti yleensä ovulaatio tapahtuu lääkkeellisen "keskeytyksen" jälkeen? Pitää varmaan kaivaa ovistikut kaapista...
No sitten positiivisempiin asioihin :D Täällä onkin tullut tooosi monta plussaa, marraskuun päättäväisyys siis kantoi hedelmää! ONNEA kaikille tasapuolisesti! Eiköhän tämä omakin tilanne vielä käänny, nyt on ainakin todistetusti raskaus alkanut 1½vuoden yrittämisen jälkeen!
Emma
täti &%%¤¤#&&# saapui tänään. Onneksi en kerinnyt tuhlata testejä, jotka eilen hain. Joulukuisiin siis!
Mun on jotenkin niiin vaikea sopeutua tähän taas, kun mielessä pyörii vaan se, että meille oli jo tulossa elokuinen leijonanpentu...ÄÄÄÄH!!!!! :`(
Manteli
Miljoonasti onnea pippipihlaja, helene, suhmura ja anilja (nyt ainakin...)!!! :) Ja tsemppiä ja halia manteli, tänään on se pahin päivä, kyllä se sittä taas...
Täällä mennään jännitys huipussa, kp 28/28-33. Testaillut en ole, enkä testaa ennen kuin kp:t jotain 35... Niin hirveä oli pettymys viime kuussa kun kierto vaan venyi.
Viime kierrossa oli vaikka mitä oireita, repäisykipuja, tissikipuja, huonoa oloa - ja nega tuli. Nyt ei yhtään mitään.Ehkä alamaha vähän turvoksissa mut niinhän aina ennen menkkoja. Ihan kauhean positiivisella mielellä en oo tämän kierron suhteen, mutta katsotaan.
Rosa
Ihanaa, onnittelut. Kaikille pettyneille sen sijaan voimia ja osanottoa, tosi kurjaa. Kyllä elämä on sellasta kuukauden mittasta vuoristorataa kun vauvaprojekti on käynnissä, välillä mennään vauhdilla alas ja sitten taas noustaan. Tsemppiä!
Kyllä Rosallakin on nyt jännät paikat, meinaatko että pystyt olemaan testaamatta kp 35 asti?
ON: olen taas vaihteeksi kehitellyt itselleni oireita: epätavallista valkovuotoa, ihan pientä huimausta, ihan pientä etovaa oloa... Jotenkin oon oviksesta asti ollut kovin toiveikas - ja silloinhan pettymyt on sitten sitä suurempi. Viime kuussa selvisin helposti, en osannut jotenkin olla edes pettynyt, nyt on toinen ääni kellossa. Mutta vasta kp 25/30-36? menossa, dpo 6-7.
Huh-huh mikä koulutusristeily... Toisaalta on kiva nähdä työkavereita vähän vapaalla, mutta musta olis parasta pitää näppinsä erossa! Ärsyttävää kaulailuyrittelyä, tukan silittämistä, säärien kommentointia yms. Mä olen kertakaikkiaan työpaikan nuorin opettaja, muut on n. viiskymppisiä. ÄLLÖÄ!!!
Olo on reissun jälkeen hippasen väsynyt. Ei sitä enää ole tottunut valvomaan neljään ja heräämään kahdeksalta aamupalalle. Alkoholisaldo laivalla = yksi lonkero. Syy = roskishaamu torstai-aamun testistä. Tiesin kyllä, että on liian aikaista testailla, mahdolliset hormonimäärät on vielä niin pieniä. Silti tuo haamu antoi toivoa. Ehkä parin päivän päästä testi olisi positiivinen jo virallisen ajan puitteissa.
Iloista viikonloppua, lisää plussia KIITOS!
*M*
Heippa, kirjoitin eilen samoihin kellonaikoihin kuin Mairanne tuossa yllä, mutta jostain syystä viestini ei näy. Uusi yritys.
Eilisessä viestissä lähetin tsemppausta pettymyksen kokeneille, koettakaa jaksaa.
Hirveesti onnitteluja plussanneille! Tosi upeeta, nyt vaan toivotaan että kaikki menee hienosti.
Omassa navassa sen verran, että tänään on ollut pientä vaaleanpunertavaa vuotoa ja vihlontaa alavatsassa, toiveet heräsi, tai pikemminkin vahvistui koska olen tässä kuussa hyvin toiveikkaalla mielellä. Toki nuo voi olla oireita muutaman päivän päästä alkavista menkoista.
Hyvää viikonvaihdetta kaikille!
Mamako kp 26/30-36?, menossa dpo 7-8
Tuo eilinen viesti ainakin mulla alkoi näkyä vasta nyt ton toisen kirjotettuani. Jaahas, odottelenpa että joku muu kirjoittelee ennen kuin tungen vielä lisää omia viestejäni tänne!
Luin sen ihan heti mun viestin perään.
Mulla alkaa olo olla väsynyt ja rinnat aristaa. Voi kun olisivatkin merkkejä siitä yhdestä asiasta... Yöks-juttuna voin kertoa, että valkovuotoa on kanssa ihan järkkyrunsaasti. Se on myös yks mahdollinen merkki plussasta. Mua vaan vähän arastaa tehdä testiä, kun kerran viime kuussa sain sen varhaisen keskenmenon kuudennella viikolla. Saattoi se olla kemiallinenkin raskaus. Nyt vielä se torstainen roskishaamu, ajatuksen on ihan sekaisin!
*M*, joka miettii jo testin hankkimista, kp28/30-42
Olipas paljon iloisia plussauutisia kun palasin reissusta!! Onnea kaikille aivan hurjasti ja mukavaa odotusta, toivon mukaan O-puolella kohdataan...;)
On:odottelin täti-ämmäkettä matkan aikana porhaltavaksi mutta eipäs näy. Kierrot nyt muutenkin ihan mitä sattuu, mutta periaatteessa mennään n. 39/35 lukemissa..!? Olo on ihan suht normaali enkä ole edes kuvitellut niitä tuhansia oireita niin kuin yleensä kierroissa ja sitten olen niin varma plussauksesta..pöh. Ainoastaan semmonen tosi väsynyt ja ikäänkuin krapulainen olo, lievä ällötys ja kylmä koko ajan. Pistän kyllä ihan tuon matkan piikkiin. Esikko nukkui ihan törkeän huonosti (ja minä vielä huonommin..) ja univelkaa on viikko... eli johtunee huono olo siitä.
Mutta ties vaikka loppuviikosta testiin sortuisin.
Mitäs muita tilanteita meneillään?
*väsynyt ja uupunut* sunshine
Jo viidettä päivää olen vatsataudissa. Blaah. :( Ja nyt on kurkku kipeä myös ja yskittää. Ei tarttis enää lisää tauteja tulla. Lisäksi lapset on nuhassa. Ei taida tärppiä tulla tässä kierrossa kun olen ollut niin kipeänä koko kierron oviksesta asti. Vielä noin 6 päivää pitäisi piinailla.
Kaikille tsemppiä tähän viikkoon! =)
Ja onnea plussanneille! :))
Kp 22/27-30, yk 1,5 vuotta
Siis moi, Mulla ei silloin ollut mitään muuta oiretta kuin yksi ilta jalat meni ihan veteliksi ja tuli kauhea heikkous, mutta tämänkin tajusin vasta kun oli se plussa. silloin en miettinyt edes raskauden mahdollisuutta koska olin just lopetellut pillereiden syönnin ja harkittiin vasta vauvaa.
Raskauden tajusin just ennen plussaa siitä kun kahvi alkoi oksettaa.
Joka sitten jatkuikin koko 9kk, josta 5vkoa olin tiputuksessa ja ravintotipassa..
nyt kaikki ok ja reipas 3v ja 1vee lapset.
kovasti puhaltelen plussatuulia kaikille :)
t.nia