*****UUSI VIIKKO MARRASKUISET*****
Aattelin, että otettais uusi pino, kun vanha on jo venähtänyt turhan pitkäksi!
ONNITTELUT Walpu plussasta!! Nyt kaikki samaan imuun ja plussia kehiin!!!=) Monilla jännät paikat onkin jo menossa, toivotaan, että walpun plussa on ajanut tädin kokonaan pois...=)
Omassa napassa sen verran, että ovis parasaikaa käsillä...=) Nyt sitte toivotaan, että alkukuinen antibioottikuuri olis saanu bakteeritasapainon kuntoon ja juuri otolliseksi kiinnittymispaikaksi.. pupuilun puutteeseen ei tämäkään kierto kaadu...;) Keskiviikkona muuten tulossa lääkäri, kontrolli kystista. Sen jälkeen taas voi olla viisaampi...=)
Sofi kp18/34 yk10
Kommentit (91)
Helenelle ja peppipihlajalle varovaisen vahvat onnittelut! Hienoa Helene että näin äkkiä uudestaan luultavasti tärppäsi! Itsekin uutta tärppiä odotan, sanotaan että km:n jälkeen raskautuisi helposti uudestaan, minulla ei kuitenkaan viime kierrossa siitä huolimatta tärppiä tullut...
Pahoittelut kyydistä tippuneille :(
Äitimaalta, sun tilanne on kyllä kummallinen, eikö vieläkään tietoa kumpaankaan suuntaan? Noi on ihan kaikkein piinavimpia päiviä, itsellä viime kierrossa menkat yli viikon myöhässä, mutta sitten tulivat kuitenkin. nyt on kyllä onneksi moni täällä kertonut sellaistakin tarinaa, että se vielä plussaksi muuttuu! Tsemppiä!
kevättuulen tilanne ratkeaa ihan pian, tai toivottavasti ratkeaa suuntaan tai toiseen (mieluiten positiiviseen) ettei tule tuollaista piinaa kun äitimaalta saa kokea...
Itsellä menossa kp 26/24-34...tuntemuksia ei juurikaan, jotain juilinaa mahassa on, samoin rinnoissa välillä. Mutta plussakierrossa mulla kun on niin vahvasti nännit kipeänä, eikä sitä nyt ole, niin toivoa ei mulla riitä kovinkaan paljoa. Väsymys on ollut viimeiset puolitoista viikkoa melkoinen, mutten usko että raskauteen liittyvä väsymys voi heti ovulaatiosta alkaa.
Viikonloppuun siis vielä piinaillaan tappiofiiliksissä
Manteli
Eipä oo tilanne täällä muuttunut..menkkoja odotellaan.Tosin eipä tota pupuiluakaan oo harrastettu sitten 22.päivän jälkeen kun vasta viime viikonloppuna et toiveet ton raskautumisen suhteen on aika pienet.Ja jos 22.päivä olis tärpänny pitäs kai jotain raskausoireita jo pikkuhiljaa tulla esiin.
äitimaalta 36/30
HURJAN PALJON ONNITTELUJA PLUSSANNEILLE!
Täällä ei mitään uutta, mutta hieman nyt ihmetyttää...kp 50/n.30. Näin pitkää kiertoa mulla ei ole koskaan ollut. Kaksi negaa jo tehty, eikä mulla myöskään mitään sen kummallsempia raskausoireita ole. Ennen keskenmenoa marraskuussa tissit oli kyl aika kipeet, mutta nyt ei. Jotain oireita saa varmaan keksittyä jos haluaa, mutten kylläkään voi sanoa, että tuntisin itseni mitenkään raskaaksi.
Niat, oliko sulla mitään oireita ennen ku tiesit olevasi raskaana?
Näillä mennään eteenpäin!
Loppa
Loppa:aika huikeat päivät sulla menossa.Mikähän meitä vaivaa?Itselläni ollu kierto aina,koko pienen ikäni suht säännöllinen ja siks oon nyt ihan sekoamassa.Ja kun laskee mukaan vielä ne kummalliset kivut mitä pari viikkoa takaperin oli,en voi muutakun ihmetellä.Ja tietenkin kun asia pyörii mielessä kokoajan, se tuskin auttaa yhtään.
äitimaalta 36/30
Varovaiset onnittelut haamujen saaneille! :)
Ihan pikaisesti vaan, että kävin tänään lääkärissä selän takia ja sain tulehduskipulääkettä. Joten hyvästi vauvahaaveet tältä kierrolta. :( Luulisin siis.
Eipä muuta tällä kertaa.
Aamuinen RFSU:n liuskatesti puhdas nega, eli hämmästelen entistä enemmän eilistä Clinicin haamua. Eikös kumpikin näistä testeistä kuitenkin ole se 25 herkkyydeltään.. Eikä kukaan ole tuntunut tehneen tuota Clinicin testiä, että voisi verrata onko joku saanut sillä "vääriä haamuja". Voih, pitänee sitten vaan odotella mitä on tulossa, hitsit kun luulin saavani täyden varmuuden tänään, mutta pikemminkin nyt epäilen että tuo eilinen on "viallinen testi" ja tän aamun liuska toden näyttävä. Himputti kun pitikin tehdä eilen tuo ennen kokeilematon testi!!
*helene hämillään yhä kp.26(29?)/??*
Joo,varasin ajan lääkärille huomiseks.On toi mahakin niin kummallisen muotoinen kun sitä katsoo.Turvoksissa aika reilusti tosta toisen munasarjan kohdalta...huomenna sit toivonmukaan selviää et mikä on vialla.
äitimaalta 36/30
Harmillista kertoa...
En edes tähän pinoon kuulu,kurkkimassa vaan onnellisia plussaajia.=)
Tuosta CLINIC:n testistä.
Runsas vuosi sitten kovassa vauvakuumeessa ostin niitä halpoja apteekista 4 kpl.Ja niillä tuli joka kerta haamuviivoja vaikken kyseisillä kerroilla ollutkaan raskaana.=/Antoi turhia haaveita ja paineita....
Viimeistä testiä tarkastelin ennen siihen liruttamista ja siinä on selkeä viivanpaikka kuivanakin.Ja siihen viivan paikkaan tuli ina väriä vaikka tosiaan en ollut raskaana.
En sitten niitä enää ostanut,miksiköhän...Enkä tosiaan voi niitä kenellekään suositella!!!!!Ja kun raskauduin sain selkeän plussan apteekin omalla testillä=)
Toivottavasti saat kuitenkin +++++testiin,mutta osta muu merkki ihmeessä!!!!!!!!!!
Leanna
Ikävä kertoa, mutta; Mulla oli keskenmenon jälkeen raskaushormoni vielä pitkään koholla. Jälkitarkastuksessa löytyi niin paljon hormonia että raskaustesti olisi vielä näyttänyt plussaa. Vasta reilut 6 viikkoa km:n jälkeen hormonit oli normilukemilla.
Pidän sulle peukkuja että on kuitenkin tärpännyt :)
Terkuin ramona rv 6+3?
Nyt tulee omaa napaa... Se rfsu:n eilinen haamu siis saaliina, äsken tein hädissäni testin jollakin marketin halpistestillä jolla ei ole edes nimeä, mutta onnettoman hailakka haamu siihenkin tuli... Herranjestas mitä piinaa! Kohtua juilii entistäkin enemmän, tissit ihan tykit, joka askel sattuu ja silmät on sellaiset kumman utuiset... Miehen kanssa nyt täällä jännitetään, kolmen päivän päästä pitäisi kaiken järjen mukaan tädin tulla jos on tullakseen. Alamaha pullottaa, farkut kiristää, ihan kuin olisi pallo mahassa. Jokohan tämä olisi totta... Tai sitten kuvittelen kaiken... No, kävi miten kävi...
Tsemppiä Helenelle ja muillekin piinailijoille ja oviksen metsästäjille :)
Peppipihlaja kp 26/27-33
Hei!
Jotenkin ilmeisesti olen vielä juurtunut tänne kuumeilijoiden puolelle, vaikka olen käynyt jo tuolla odotuspuolellakin ilmoittautumassa...
Niin tuli mieleen (etenkin tuosta peppipihlajan viestistä) kun joskus muinoin luin alkuraskauden oireita, niin siellä oli joku kirjottanu, että tissit on jatkuvasti "pitkät päällä". Että oli kuulema kyseisen rouvan mieskin ihan huomauttanu asiasta.
Anteeksi jo etukäteen seuraavista mielikuvista, mutta: Omalta kohalta normaalioloissa ja lämpimässä nännit on yleensä pehmeät eivätkä nöpötä, mutta nyt raskaana ollessa tuntuu että on varmaa jotkut "lisäpitkätki" käytössä. Nännit on jatkuvasti kovat ja nöpöttää. Tämä oli oikeestaa ensimmäisiä asioita mihi ite kiinnitti huomiota, odotusta odottaessa. Saunassakaan eivät pehmenneet. Ja plussahan sieltä sitten tuli..
Muistakaa nyt että tää oli se THE plussauskuukausi!! eikä mennä vasta ku puolessa kuussa. Vielä on monta plussaa varmasti tulossa. ;)
Terkuin,
Suhmura 5+risat
Tilitän nyt tänne tuntojani kun en muutakaan paniikiltani keksinyt..! Tein aamulla taas testin, joo, pikkuisen kärsimätön :) ! Testi oli joku FindOut tms. Tiirailin sitä liuskaa ennen kuin tein sen ja ei siinä kyllä kuivana mitään viivanpaikkoja näkynyt. No, selvä haamu siihen tuli alle sen 3 minuutin jossa ajassa tulos piti lukea, nyt ei tarvinnut sen kummemmin edes tarkemmin katsella, kyllä sen vaaleanpunaisen testiviivan siitä erotti. Eli vahvistuneeko se plussa sieltä nyt kuitenkin pikkuhiljaa! Hui kamala miten jännittää, aika ei kulu millään!
Mites muilla menee, tulkaahan kertomaan kuulumisia!
Peppipihlaja kp 27/27-33
Loistavaa Peppipihlaja! Nyt jo uskallan onnitella 99,9 prosentin varmuudella. Haamu testiajassa noilla päivillä ja oireilla, eipä tästä oikein voi hyvät uutiset enää perääntyä! Hoksasin muuten justiinsa että meillä on ihan samat kierronpäivät, täällä kanssa kp 27/24-34
Itse ajattelin odottaa viikonloppuun mahdollista testaamista. Kun olen niin kyllästynyt hakkaamaan rahaa noihin testeihin, niin jos tässä kierrossa malttaisi mielensä. Oireista ei oikein mitään voi sanoa kun kaksi yötä on valvottu esikoisen korvan takia, niin väsymys on mulle ihan myrkkyä ja olen niiin huonossa kunnossa. Mies vielä on reissussa niin yksin saan valvoa.
Eilen oli menkkaolo, nyt ei tunnu oikein miltään. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja olo on aika ajoin ollut huono, mutta nyt viimeisen lääkkeen noston jälkeen on ollut tosi hyvä olo. nyt pari päivää on taas ollut aika kaamea olo, aivosumu, jota kilppari aiheuttaa, niin heti sitten päättelin että johtuu siitä kun kilpparihormoonia tarvitaan heti alkuraskaudessa paljon enemmän, että nyt olen raskaana ja lääkitys ei raskaana olevalle ole riittävä ja siitä oireet...heh, kyllä sitä keksii mitä monimutkaisempia selityksiä yön pimeinä tunteina. kaikki voi johtua kyllä väsymyksestä...
Mutta tänne ei siis kuulu oikein mitään. Mites muilla? äitimaalta? helene? Onko sun km:n jälkeen mitattu se raskaushormooni, muistelin että sanoit että asia on tarkistettu eikä se voi siellä enää kummitella?
Plussiaplussia tännepäin, marraskuisten pinoon, kiitos :)
Riivaan ja kiusaan itseäni ja teitä muitakin edelleen, tein tuon toisen Clinicin aamulla (jollaisella sain maanantaina haalean haamun) ja tänä aamuna viiva piirtyi siihen lähes heti, vahvuudeltaan selvästi tummempi punainen kuin maanantainen. Eli pähkäilemään jään, sillä eilisaamuinen RFSU:han oli puhdas nega. Ja tiirasin myös ennen lirutusta niitä ikkunoita, eikä siinä ollut mitään valmista varjoa tms. Kukas olikaan kun kertoi keskenmenon jälkeen hcg:n olleen koholla toosi pitkään, tämäkään ei voi olla kohdallani mahdollista, sillä juuri tuon takia testasin 2 viikkoa tyhjennysvuodon jälkeen ja oli silloin puhdas nega. Tosin silloin oli erimerkkinen sekin testi. Huomenna väännän vielä tuon ainoan olemassaolevan RFSU:n, onhan sitten melko varmistettu tämä pähkäily. Sitten jo menkkojen pitäisikin kait alkaa, ja jos ei, niin ensi tiistaihin venytän seuraavaa testiä, ke kun on jälkitarkastus niin haluan ennen sitä tietää miten tän asian laita on. Ihme kyllä mua ei tuskastuta tämä ollenkaan, enkä ota tätä mitenkään piinaavana, sillä jos tuo nyt raskautta tarkoittais, niin eihän se miksikään muutu, vaikka odottelisin testin kanssa ensi viikkoakin. Pikemminkin vähän pelottaa ajatus että olisi heti raskautunut, että menisikö sekin sitten kesken. Mutta kaikki on jo poissa käsistäni, tulee sitten mitä tulee.
*helene kp.27(30?)/??*
Onnea peppopihlajalle ja kaikille plussanneille!! Kyllä Helenelläkin aika hyvältä vaikuttaa. Oma kuumeilu senkun nostaa päätään kun kuulee noita ihania uutisia!
Odottelen tätihenkilöä huomenissa, ja annan itseni killua vielä vaaleanpunaisissa pilvissä. Aiemmin ei oikeestan muita kuin menkkaoireita mutta tänään olen (taas vaihteeksi, hohhoi..) saanut kuvitelluksi kuvottavaa oloa vaikka yllin kyllin. Ainut mikä "huolettaa" on ettei tissit oo olleskaa kipeet eikä turpeet. Monen muun tapaan ei myöskään varsinaiset nöpöttimet päällä ja se oli varma merkki viime raskaudessa, eli eipä taida suuria toivoja olla...tekis ihan sikana mieli testaa tänään kun huomenna reissuun 3 päiväksi, mutta taidan koittaa sinnitellä...;)
Mukavaa päivää piinailijoille!
Peppipihlaja ja Anilja, onnea! Mahtavaa. Ja teidän plussat antaa meille kaikille toivoa...
Helene, joko tuli selvyyttä? Uskaltaako onnitella? Entä muut joiden tilanne on epäselvä?
Tosi kiva kyllä, että tulee plussia, viime kuun pinossa tosiaan oli tappiomieliala kun negoja sateli ja tätejä tunki kylään.
Itestäni sen verran, että tänään on ollut epätavallista kellertävää, paksua valkovuodon tapaista, hmm... Dpo 3-4 (siis ovistestin mukaan, se näytti plussaa kahtena päivänä) menossa.
Aniljakin plussasi, voi miten hienoa, toivottavasti Helenen plussa pysyy ja on toivottu raskaus! Mantelillakin jännät paikat :) !
Tein nyt vielä Clearbluen testinkin ja kyllä, hyvät hyssykät, ihan selkeä plussa sieltä tulla tupsahti välittömästi! Eli raskaana tässä ollaan ja LA tällä hetkellä 20.11. Ihanan huikeat fiilikset, ei tiedä itkisikö vai nauraisiko! Vielä en kuitenkaan uskalla odotuspuolelle hypätä, varmistellaan hetki...
Ihan höpönä sekaisin,
Peppipihlaja kp 27/27-33 tai ehkä sittenkin rv 4+5 (JEE!)
Täälähän alkaa olla jännät paikat kun aina vain pukkaa haamuja!! Ainakin Helene26 ja peppipihlaja olivat saaneet jotain tulosta testiin :-) ONNEA TUHAT KILOA !! Ja Suhmuralle tietysti myös oikein mahtavat onnittelut kunnon plussasta! Olikos muita nyt viime päivinä raskautuneita?
Pahoittelut marraskuun kelkasta pudonneille :-(
ON: kp 27/28 parhaillaan ja alamahassa menkkamaista jomotusta, että eipä tässä muu auta kuin kaivella tykötarpeet esiin ja odotella josko huomenna tätsä suvaitsisi saapua vierailulle :-( Odotukset ei ollu tässä kierrossa korkealla, mutta silti on kurja fiilis. Luulenpa etten jaksa tuonne joulukuun pinoon ainakaan heti siirtyä, josko ollenkaan.
kevättuuli81