Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****UUSI VIIKKO MARRASKUISET*****

02.03.2009 |

Aattelin, että otettais uusi pino, kun vanha on jo venähtänyt turhan pitkäksi!

ONNITTELUT Walpu plussasta!! Nyt kaikki samaan imuun ja plussia kehiin!!!=) Monilla jännät paikat onkin jo menossa, toivotaan, että walpun plussa on ajanut tädin kokonaan pois...=)

Omassa napassa sen verran, että ovis parasaikaa käsillä...=) Nyt sitte toivotaan, että alkukuinen antibioottikuuri olis saanu bakteeritasapainon kuntoon ja juuri otolliseksi kiinnittymispaikaksi.. pupuilun puutteeseen ei tämäkään kierto kaadu...;) Keskiviikkona muuten tulossa lääkäri, kontrolli kystista. Sen jälkeen taas voi olla viisaampi...=)

Sofi kp18/34 yk10

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Walpu!

Sofille peukutukset!

ON: Mulla oli jo monena päivänä huonoa oloa, rintojen vihlontaa ja painon tunnettakin alamahalla. Nyt pari päivää huono olo tiessään, rintoja kyllä vihloo. Näitä sivuja selatessa alkoi tuntua alamahalla tätimäistä jomotusta :(

En jaksais enää...

Bamboe kp 30/29-37

Vierailija
2/91 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut WALPU myös täältä!! :D

Itse ihmetellyt noita alavatsakipuja kun ollut jo useamman päivän, häivähti mielessä myös mahdollinen tulehdus tms. jos sinne kohtuun on sittenkin jäänyt jotain tuulimunasta. Mutta kun mitään vuotoa ei ole eikä nuo kivutkaan ole lisääntyneet eikä kuumetta tms. ole niin kai se on vaan jotain koko ruljanssiin liittyvää. Taikka sitten olikin se ovis ja tehnyt vaan kipeää pidempään näin pitkästä aikaa. Ken tietää. Reilu 2 viikkoa vielä jälkitarkastukseenkin aikaa, sittenpä onkin jo muutenkin viisaampi, luulisi että menkatkin ehtivät siihen mennessä. Mutta toivottavasti jäisi tulematta ihan mukavasta syystä kuitenkin!!

Höh kun en muista kuka ketjun aloitti, mutta mitä kystia sulla on tarkkailun alla? Mulla kun jälkitarkastuksessa tarkistetaan myös munasarjasta se kysta, vaikka luultavimmin oli/on vaan tohon raskauteen liittyvä keltarauhaskysta, tän enempää en huonosuomiselta lääkärisltä saanutkaan tietoa koko kystasta, itse oon googlettanut siitä tietoa koneella vaan. Mietitytti kovasti nimittäin onko ylipäätään mahdollista raskautua jos tuollainen kysta on..

Mutta tästä taas odottelemaan ajan kulumista, alkaako ne menkat sitten jossain vaiheessa vai mitä tässä tapahtuu seuraavaksi. Elämästä kun ei aina tiedä :D

*helene kp.18/??*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä se liene vaarallista, eikä siinä mitään erikoista ollut muuta kuin suuret kiitokset kaikille onnitteluista! Toivotaan, että alku pysyy matkassa ja saadaan mahdollisimman monta muutakin tuonne odotuspuolelle.

Walpu

Vierailija
4/91 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tammikuulla gynellä ihan normitarkastuksessa ja silloin löytyi vasemmasta munasarjasta 3cm kokoinen kysta. Ja se raja on just 3cm, mitä kontrolloidaan, että onko hävinnyt itsestään tms... Voi olla, että muuten olisi jätetty tutkimatta, mutta just tän pitkään kestäneen kuumeilun takia gyne ystävällisesti ohjas mut kontrolliin.

Voi olla, että ne on estänyt munasolua kehittymästä tai liikkumasta...

Sen enempää en osaa vielä kertoilla, keskiviikkona sitten luultavasti viisaampi...=)

T: Sofi

Vierailija
5/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan kuukautisia alkavaksi. Eilen sorruin sen testin tekemään ja nega se oli taas :(

Yritän lohduttautua sillä, että päiviä oli vielä vähän kun en oo varma kierron pituudesta.

No, huomenna oon taas inasen viisaampi. Mä vaan niin olisin sen marrasvaavin tahtonut.

Tosin pohdin samalla, että sain aikanaan kuopuksesta plussan vasta kp 43 joten ... onhan tässä vielä aikaa :)

Multa on kaikki oireet kadonnut, ehkä kun teki testin niin kroppakin ymmärsi olla herättämättä toiveita :D

Swingfire kp 27/27-35, yk 2

Vierailija
6/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, heti täällä on plussailtu kun mä olen ollut pois! Onnea Walpu!

Onkos täällä muut kerinneet plussailemaan?Pitänee toi toinen ketju käydä lukaisemassa.

Olipas kiva Sofi kuulla että joku tuolla terveydenhuollossa osaa ajatella/ voi tehdä noin hienosti. Musta kun tuntuu että ainakin täällä on hiukan leipääntynyttä porukkaa, esimerkkinä keskenmeno josta vaan tokaistiin että tilastotappio ja ajettiin ovesta ulos. onneksi hoitaja joka antoi tyhjennyslääkkeet hoksasi edes antaa sairaslomapäivän. Tule Sofi kertomaan sitten kuulumisesi.

Täällä on ovis ilmeisellä varmuudella ohitettu. Pupuilut on vähän väkisin pupuiltu- Luovuttajafiilis. Rinnat aavistuksen arat, mutta ei muuta.

Manteli kp 19/???

Vierailija
7/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti moni muukin nyt pääsis plussapeesissä marraskuulle saakka vauveroisen kera!!

Vähän niinkuin swingfire tuossa sanoi niin testauksen jälkeen kroppakin älyää olla pahemmin feikkioireilematta..

Samaa vikaa täällä. Ja joka fuckin kk mä vannon etten usko enää mihkää oireisiin ennen kuin oikeesti tätipälliäinen on ainakin viikoksi jäänyt myöhäilemään...Ja silti pitää seurailla joka juilia, viiltoa, mahdollista finniä tai kuvotuksen tunnetta. Ärsy!

En edes tiedä tuliko ovista lainkaan tässä kierrossa. Tikutin kyllä kuin hullupäinen mutta paria tosi hailakkaa haamua lukuunottamatta ei niin mitään. Eilenkin vielä koitin ihan piruuttani, öbaut 28/35 päivillä ja ihan puhdasta yhtä viivaa näytti! Eli eikös se ole niinkin että jos mitään toivoja edes olisi niin ovistestistä pitäisi jotain näkyä...? Vai??? *elättelee säälittäviä toivonkipinöitä*

Onnea testailijoille! Ja ilmoitelkaahan mitä tapahtuu...;)

Vierailija
8/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään pitäis käydä testi ostaan, toivottavasti sitä pääsee huomenna käyttämään...

nau kp28/28-32 dpo14 kai

Vierailija
9/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Walpulle hienoista plussauutisista! Ja Naulle tsemppiä huomiseen!

Oma napa: Nettipimennossa olen ollut vajaan viikon, ja se ehkä vähän auttoi tähän maanisuuteen (joka ikinen hetki sitä vain tutkailee kroppaa vaikka järki sanookin että toisinaan olisi viisasta ajatella muutakin...). Meillä oli koko perhe lisäksi vatsataudissa, ja sen jäljiltä on kaikki kuvitellut oireetkin kyllä kadonneet, ja tutun alavatsakivun myotä taitaa täti tulla tännekin valitettavasti vierailulle. Siitä huolimatta tekisi niin kovin mieli tehdä testi?!?!

Luna kp 29/28-31 / yk 1

Vierailija
10/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä uusi pinkka tarvittiin :) Tässä vähän lisää pälinää:

Nau, täällä jännäilen sun puolesta, sitten viivana tänne raporttia kun olet huomenna testaillut, ihmetellään kuvioita sitten yhdessä :)

Sunshine, sikäli kuin olen oikein ymmärtänyt niin ovistestin pitäis plussata myös raskaudessa, sori vaan. Vähän huonolta siis näyttää... toisaalta, oot kyllä vielä niin varhaisessa vaiheessa että ehkä ei siksikään mitään näy bd

Terve taas manteli, ihmettilinkin mihin hävisit. Olipa aika tökeröä käytöstä tosiaan sun km:n yhteydessä, ei ihan yltiöempaattista...

Swingfirelle vielä tsempitystä, ei se täti ole vielä viimeistä sanaa saanut!

Sofi121, olipa ikävä juttu tuo kysta, mutta hyvä että asia on nyt hoidossa. Jos homma on siitä kiikastanut niin seuraavista kierroista tulee jänniä :)

Helenelle kanssa voimia ja tsemppihali, kurjaa ettei lääkäri osannut sua kovin hyvin infota aiheesta. Mihin joutuisimmekaan ilman googlea...

Peppipihlaja, kiitos kannustuksesta :) Pahoin pelkään että joudutte kiskomaan mua ens viikolla Todella Syvältä... Onnittelut itsehillinnästä, pitäisitkö sä täällä jonkun kurssin aiheesta? Taitais tulla tarpeeseen :D

( . ) Vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta perjantaina, niin olen tosi pessimistinen jo valmiiksi, voi taivas sitä fiilistä jos mä joudun taas kiskomaan vaippoja kaapista esiin... Ei mitään oireita, ellei tota hyvin satunnaista huimailua lasketa ja lisäks tuntuu siltä että täti tulee hetkenä minä hyvänsä. Äääh...

Jennuli-81 kp 27/30

Vierailija
11/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs meillä tosiaan juttuja riittää :D

Ihan varma olen ollut raskaudestani, niin normaalista poikkeavia tuntemuksia oon kropassani tuntenut viikon verran. Perjantaina siis tein sen hätäily-negan ja tänä aamuna toisen. Negatiivinen sekin :( Silti olen edelleen ihan varma siitä että olen raskaana. En tajua miksi itteäni tällälailla kidutan, mutta pääkoppa ei anna periksi. Tätikin yhä kyllä poissa....

_Inhoan_ odotuksen odottamista :D

Anilja

yk 1, kp 28/26

Vierailija
12/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tuplapakkauksen testejä ja en malttanut odottaa aamuun, vaan pissin jo illalla tikkuun ja sain selvän Negan :( Alamahaakin jomottanut hyvin tätimäisesti.

Ainut toivo on, että menossa pitkä kierto ja tulos ei näy testissä vielä. Edellisissä raskauksissa (2 tav.+ 1 tuulimuna) plussa tullut selvästi esiin aika myöhään.

Enpä jaksa vaan uskoa. Toivottavasti kierto ei hirmuisesti taas veny.

Bamboe kp 31/29-37 yritys aloitettu 4/08

Vierailija
13/91 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä nyt ollut kovasti pölinää! Tulin oikeastaan nyt vain äkkiä omanapailemaan. Eli terveisiä gyneltä. Ei näkynyt mitään kovin suurta vikaa, limakalvo oli vähän ohut, mutta pitkähkö kierto ja ovikseen on vielä vähän vajaa viikko, joten olen toiveikas että se vielä kasvaa.

Mutta kun suurempaa vikaa ei näkynyt niin gyneltä tuli - valitettavasti - selkeä ohje: kaikki stressi pois, mukaanlukien pois vauvapalstoilta myös... Se voi mulla olla ihan vain nyt liika yrittämistä, panikointia ja kuumeilua. Aion totella, yk7 menossa joten stressi senkun nousee, eikä tämä palstalla pyöriminen valitettavasti auta asiaa vaikka teidän kaikkien kanssa onkin ihana vaihtaa kokemuksia kun olette kaikki samassa veneessä!

Nyt loppuu lämmön mittaukset, limojen seurailut ja muut. Ja sanon nyt heiheit palstailulle toistaiseksi. Harmittaa kun en sitten pääse seuraamaan miten teidän käy, mutta toivon teille kaikille isoja kunnon plussia! Toivon tietysti että nähdään kaikki ensi kuussa tuolla plussanneiden puolella!!!

Minä siirryn nyt siis rauhoittumaan, koitan eliminoida kaiken stressin ja liian yrittämisen. Luulen, että se tekee ihan hyvää, tämä palstailu kun valitettavasti nostaa kuumetta aika paljon. Tuun sit ehkä takas myöhemmin, kun tää stressitön vaihtoehto on kunnolla kokeiltu...

Plussatuulia ja haleja lähettää Ninni (*poistuu areenalta toistaiseksi*)

Vierailija
14/91 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nau kp1

Vierailija
15/91 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei NAU, pahoittelut tippumisesta. Mietinkin tuossa juuri että tuleekohan joulukuulle kuumeilijapinoa ollenkaan, kun niin moni aikoo pitää välikuukauden :( Mutta olihan meitä ainakin vanhassa pinossa 2, eli joku toinen lisäkseni joka aikoo yrittelyn jatkua myös joulukuun laskettuun aikaan :D

Ja toinen asia mikä pisti silmään pitkästä aikaa tänne kuumeilupuolelle tiputtuani, oli tuo "oireiden" etsiminen, että olisko oireiden perusteella raskautunut vai ei. Kokemuksen mukaan voin sanoa, että ei niitä oireita oviksesta menkkojen alkuun oikeasti edes ole. Kaikki sen välin tuntemukset kun itselläni ainakin on sopineet SEKÄ menkkojen alkamiseen ETTÄ raskautumiseen, on sitten ollut kummin päin tahansa :( Höh, tunnempa olevani "ilonpilaaja" nyt :(

Mutta tiedän kyllä, että niitä mahdollisia tuntemuksia pälyilee kuumeillessaan kovasti, itsekin oon sitä tehnyt siitä huolimatta että tiedän tuntemusten olevan samat joka tapauksessa..

Aamulla aloin miettiä, että noissa kahdessa keskenmenossa on menkat jatkuneet km:n jälkeen ihan normaalirataansa heti, eli on kuin normikiertoja olleet heti ekoista menkoista lähtien, marraskuun lopussa ´07 oli km niin ekat menkat tulivat joulunpyhinä, lokakuun alussa ´08 oli km niin menkat alkoivat marraskuun alussa. Eli kävisikö nyt niin, että kun oli helmikuun puolivälissä tuulimuna-km niin menkat alkaisivat hiukka ennen tän kuun puoliväliä? No, eihän tuota ihan noin voi ennustaa, mutta kunhan pohdin aamutylsyydessä :D Joka tapauksessa ensi viikon loppupuolella teen tuon toisen jäljelle jääneen testin, jotta tietää vietetäänkö hääpäivää muutaman lasin kippistellen vai meneekö limun puolelle. Luultavasti kuitenkin menkat alkaa puolentoista viikon sisällä, kun ei ainakaan mitään tuntuvaa ovista mielestäni ole ollut, niitä ihme nipistelyjä ja kiristelyjä kylläkin useamman päivän, nekin jo loppuneet.

Tulihan kunnon pohtimiskirjoitus taas!!

*helene kp.20/?? (yritys aloitettu 8/08)*

Vierailija
16/91 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Naulle tippumisesta! Kohti uutta parempaa kiertoa joulukuulle! :)

Minä jatkan yritystä ainakin samaan malliin oli LA mikä tahansa. Seuraava osuu marras-joulukuun vaihteelle, joten pyörin täällä kunnes joulukuun pino perustetaan.

ON: Posti toi tänään tuloksia lapsettomuusklinikalta. Keltarauhashormoniarvot on viitearvoissa, mutta alarajoilla. Prolaktiini taas on ylärajoilla, mutta viitearvoissa. Siittiöanalyysin mukaan siittiöitä on paljon, neljä kertaa vaadittava määrä. Normmalisti liikkuvia ja normaaleja ulkomuodoltaan taas oli kyllä hieman alle viitearvojen. Eli ei noista ainakaan suoranaisesti löytynyt mitään syytä miksi odotuksen odotus kestää. Tiistaina aukiolo-tutkimukseen.

Täti tekee lähtöään.

Moona yk8, kp4/25

Vierailija
17/91 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuitenkin odotetusti. Eli kp1 tänään. Yritys jatkuu taas, joten mukana varmaan olen joulukuun pinossa jossain vaiheessa. Nyt pidän minäkin palstataukoa vähän aikaa.

Minullakin on gynen aika jo varattu huhtikuun lopulle, kun silloin vasta sain toivomalleni lääkärille.

Oikein paljon tsemppiä teille muille ja palailen myöhemmin!

T: eepu

Vierailija
18/91 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä nau, eepu ja muut tippuneet. Myötäelän mukana.

Ja se on kyllä totta, että tää palsta nostaa kuumeilua: toisaalta on ihan mahtavaa jakaa tietoa ja fiilistelyjä samassa tilanteessa olevien kanssa, toisaalta muiden jännäyksestä lukiessa omatkin päivät alkaa siinä tietyssä vaiheessa kiertoa tuntua aivan käsittämättömän pitkiltä. Mitenkäs Jennuli ja muut jännittäjät?

Olen vissiin missannut jonkun osan keskustelua: miksi moni pitää taukoa ensi kierrossa eli ei halua joulukuun vauvaa? Pitää mennä lukemaan aiempia ketjuja, en pysty käsittämään.

Meikäläisellä oviksen odottelua. Viikonloppuna oli vähän ovisoireita, mutta en silloin vielä testaillut koska ovis ollut paljon myöhemmin niinä parina kiertona kun olen testaillut. Nyt jo Clear Blue on aamuisin käytössä, voi kun ei menis yhtä pitkäks kun viime kierrossa, jolloin ovis kp 24.

Tsemppiä tippuneet, piinailijat, yrittäjät ja kaikki muutkin!

Mamako yk 7 kp 15/30-36?

Vierailija
19/91 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin joulukuun pinon pystyyn. Meillä ainakin yritys jatkuu ja pieni pehmeä joulupaketti ois vallan mahtava juttu. Tää ilta on mennyt herkutellen ja voimia uuteen yritykseen keräten.

nau

Vierailija
20/91 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä täti kun ei ymmärrä pysyä poissa!

Mä taidan tulla perässä joulukuulle, tein tänään taas testin (piti niin pitää itsensä kurissa) kp 29/27-35 ja selkeääkin selkeämpi nega :( harmittaa ihan älyttömästi! Nyt kun vaan menkat alkaisi, niin ensi kiertoon pääsis. Itse en aio pitää taukoa vaikka joulukuulle sitten osuukin.

Tosin se testi oli ihan outo, niin varmaan jos ei ensi viikkoon mennessä oo menkkoja kuulunut testailen taas (ja turhaan)

Ensi kuussa sentään tulee sitten terolutit järjestämään niiitä kuukautisia kun nyt saa vaan turhautuneena odotella. Heh, yleensä on ihan tyytyväinen kun ne pysyy poissa mutta vauvakuumeisena tahtoo et ne tulee sitten kun se nega siihen testiin pärähtää :D