Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****UUSI VIIKKO MARRASKUISET*****

02.03.2009 |

Aattelin, että otettais uusi pino, kun vanha on jo venähtänyt turhan pitkäksi!

ONNITTELUT Walpu plussasta!! Nyt kaikki samaan imuun ja plussia kehiin!!!=) Monilla jännät paikat onkin jo menossa, toivotaan, että walpun plussa on ajanut tädin kokonaan pois...=)

Omassa napassa sen verran, että ovis parasaikaa käsillä...=) Nyt sitte toivotaan, että alkukuinen antibioottikuuri olis saanu bakteeritasapainon kuntoon ja juuri otolliseksi kiinnittymispaikaksi.. pupuilun puutteeseen ei tämäkään kierto kaadu...;) Keskiviikkona muuten tulossa lääkäri, kontrolli kystista. Sen jälkeen taas voi olla viisaampi...=)

Sofi kp18/34 yk10

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se täti taas tekee tuhojaan! Pahoittelut tippuneille, nau ja eepu :(

Ja negojakin tuntuu riittävän! No, niin kauan kun se täti pysyy poissa, on toivoa, vaikka ei toiveikas olo olisikaan. Siinä pitäis olla joku sääntö todellakin että heti negan jälkeen alkaa menkat, niin ei kierto veny. Kerrasta poikki olisi henkisesti paljon helpompaa kun elätellä jatkuvasti toiveita.

Moona: kuitenkin aika hyviä uutisia, vaikka jotain pientä olikin. toivottavasti seuraavakin tutkimus on yhtä myönteinen.

Anilja: pidä pääsi! se on aina hyvä merkki jos pää uskoo siihen. itsellä ei niitä Pää uskoo-kiertoja ei usein ole. Vaikka eipä sekään ihan varma merkki ole.

Jennuli: Menkkaolo reilusti ennen menkkoja on mulla ainakin aina ollut hyvä merkki. se sitten loppuu menkkapäivänä ja onkin raskaana, toivottavasti! Nyt olenkin huolissani kun ei vielä menkkaoloa ole...

Itsellä menossa kp 21/ kuka tietää. Vihloo, väsyttää tautisesti ja vilunväreitä, mutta yritän kovasti ollla uskomatta ja toivomatta mitään,kun tätä pikkukakkosta toivoessa mut on niin monesti jo petetty.

Peukutuksia jokaiselle!

Vierailija
22/91 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä oon ton suhteen et kun negatestin teet,sais ne menkatkin sitten luvan tulla.Mulla kun on juur tollanen tilanne että testi on tehty(hätäsenä jo maanantaina) ja vieläkään ei tätiä näy ja nyt alkaa taas toivonkipinä herätä.Hiivatti!Liian jännää on juu.Nyt pitäkää siskot peukut pystyssä että saisin jostain kehiteltyä niitä raskausoireita et saisin sinne testiin sen plussankin lävähtämään.

äiti maalta 31/30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun nyt tännekin infoomaan ettei tulekaan meille marrasvauvaa :((((( Verenvuotoa alkuviikosta lähtien ja niin siinä sitten kävi kuin uumoilinkin. Eilen illalla verenvuoto yltyi ja alkuyöstä oli todella kipeä kohtu ja kramppasi niin, että piti olla kaksin kerroin... Aamulla sitten tuli ihan hirveät määrät tavaraa pönttöön ja oli tullut jo siteeseen. Ei kyllä tarvii enää aamun jälkeen miettiä tuliko kaikki ulos. No nyt pää pystyyn ja joulukuisiin... Tai sitten taukoa ja yritän toipua ensin tästä, mutta olen kuullut, että km:n jälkeen raskautuminen olisi helpompaa eli taidan silti suunnata tonne joulukuisiin...

Plussatuulia kaikille vielä piinaaville :)

Emma

Emma

Vierailija
24/91 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut haltuuni Jennulin kohdun ja täten ilmoitan hänen ottavan pienen aikalisän tähän palstailuun vaikka yritys jatkuukin. Kiitos ja kumarrus.

Vierailija
25/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on tapahtunut täällä, en ole vähään aikaan käynyt lukemassa kuulumisia.

voimia kaikille tädin kohdanneille ja etenkin Emmalle.

hienoa että on myös iloisia uutisia, lisää vaan samanlaisia.

Mä voin kertoa esikoiseni erikoisen tarinan lohdutukseksi negoja saaneille. Tapahtui siis pari vuotta sitten. oviksen aikaan tikutin noin viikon verran,negaa tuli toisensa jälkeen. Olin tietenkin aivan maassa kun ovista ei tullut ja toiveet raskautumisesta hälvenivät..niinpä odottelin muutaman viikon päästä menkkojen alkua..ei kuulunut ja raskaustesti näytti negaa..ja taas negaa. Meni muutama viikko eteenpäin kun alkoi tihutteluvuoto joka kesti päivän ja loppui kun seinään. Tämän jälkeen tein positiivisen raskaustestin.

Toisinsanoen raskauduin silloin kun tätin olisi pitänyt tulla ja kiertoni luulin olevan säännöllinen. :)

ja ei muutakun odottelemaan...

Zoma kp13/30

Vierailija
26/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tilanne katsaus täältä maalta.Edelleen ollaan odottavaisella mielellä.Menkkoja ei kuulu ei näy.Testiä en ole päässyt hakemaan..ehkä tänään ja testaan huomenna

äitimaalta 32/30

Vierailija
27/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tarinastasi hieman parempi mieli..takana yksi km ja nyt ollaan kovasti yritetty esikoista (yksi normaali kierto takana). Tein testin kp 35/ 30 (?) ja selvä nega. Tein uuden testin tänään kp45/30 je vieläkin selvä nega. Tätiä ei ole kuulunut enkä oikein ymmärrä mitä kropassa on tapahtumassa. Yleensä ei mulla näin pitkiä kiertoja ole. Tosin, ei mulla mitään raskauteen liittyviä oireitakaan ole, eli lippu on kylläkin tosi matalalla. Kunpa edes täti saapuisi niin että pääsis yrittämään uudestaan.

Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia?

Perjantaihalit koko porukalle ! (olen muuten kirjoittanut haahujen puolella ennen..olen 30 + pääkaupunkiseudulla asusteleva ja esikoistesta haaveileva. Yk 4 tai jotain)

Vierailija
28/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla kohtalotoverisi..mullaki kroppa sekaisin.Kiertopäiviä nyt 32/30 ja oon aina ennen ollu tarkka kuin kello mut nyt kierto erilainen.Tein juur testin,negatiivisen sellasen.Ei ole raskausoireitakaan muuta ku hillitön väsymys eikä menkkaoiretakaan.Ehkä toi negatiivisen testin tekeminen sai mielen rauhottumaan tosta vauva kiihkoilusta et jospa ne puolukkapäivät sieltä alkais.

äitimaalta 32/30 ja negatiivinen

Vierailija
29/91 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lohdutan teitä vähän..

että 4vuotta sitten menkat 7.2.. ja odottelin seuraavia menkkoja ja yhtenä pvänä meinas taju lähteä.. no menkkoja ei kuulunut, tein apteekin oman testin ..oli nega. taas paripvää ootin ja labra teki pissanäytteestä raskaustestin ja nega oli. Sitten menin yksityiselle ja siellä veritesti nega ja emätinultrakaan ei näyttänyt mitään(menkat 2vkoa myöhäs). No sain 2vkon terolutkuurin ja sit tuli pientä vuotoa ja ajattelin et menkat alkoi..mutta ei.. taas pari pvää ja sit alkoi yököttää ja tein apteekin oman testin ja se olikin plussa. gynekään ei tiennyt mistä tämä johtui. Mulla ennen tota 2 raskautta ja ne oli näyttänyt plussaa jo ennen menkkojen alkua..

Samoin siskoni kun odotti esikoistaan niin 3:lla kuulla vasta raskaustesti näytti plussaa. Kokoaikana ei silläkään menkkoja ja jokaisen testin jälkeen itku tuli kun negaa näytti, mutta onneksi kaikki lopulta hyvin..

Joten tsemiä kovasti kaikille kuumeilijoille.. Minä salaa haaveilen uudesta vauvasta :)

t.nia

Vierailija
30/91 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reissulla tein menkat n. 4 päivää myöhässä plussa testin.. Ja tänään vielä toisen, että kyllä se varmaan on uskottava että nyt tärppäs :D on kyllä vielä niin epätodellinen olo ettei vielä osaa ajatella asiaa suuntaan eikä toiseen. Oireita oli ennen plussausta niinkuin joskus muistaakseni kirjoittelin mm. metallinmakua ajoittain ja myös menkkakipuja ja selkäkipuja silloin tällöin. Tissit oli myös tosi turvoksissa. Jossain vaiheessa kirjoittelinkin, että lämmöt on mulla ollu oviksen jälkeen yleensä 36.4 mutta tässä kierrossa nousivat 36.6:teen varmaankin kiinnittymisen jälkeen oletan (pitää tarkastaa päivä täällä kirjoitetusta).

Et nyt ei auta muuta ku toivoo että kaikki menee hyvin, ei oikein vielä uskalla iloita..

Voi Emmaa, mä jo niin toivoin saavani susta kaverin tuonne toiselle puolelle... ja harmi kaikkia muitakin kenen "kohtu on kaapattu" ikävissä merkeissä.

ja kukas tuossa kirjoitteli noista pitkistä kierroista, niin mulla oli pillerien lopettamisen jälkeen kierrot todella pitkiä, ja ne pikkuhiljaa lyhenivät tuohon reiluun 30 päivään. nyt on pari viimestä kiertoo ollu "vain" 32 päivää. kaikki edelliset olleet paaaaljon pitempiä. Tärppäs siis tällä yk 7. Että mulla ainakin kesti todella pitkään ennenkuin kierrot edes vähän tasaantu.

Tsemppiä kaikille! nähdään toisella puolella!! (Jos suinkin siellä pysyn!!)

T:suhmura huimat rv 5+0 :D tai joillain laskureilla risat päälle..

Vierailija
31/91 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille naisille..toivottavasti miehemme muistavat meitä naisia näin naistenpäivänä.Kaiken muistamisen ja huomion olemme ansainneetkin pelkkänä naisena olemisella.Nauttikaamme siitä!

äitimaalta 34/30 eikä vieläkään raskausoireita tai kuukautisia

Vierailija
32/91 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää kanssasisaret!!

Laitoinkin tuossa oman aloituksen km:n jälkeisistä kiertopäivistä, kun eilen jutustelin sairaanhoitajatuttavani kanssa ja hän laski kiertopäivikseni sen tiistaipäivän mukaan, kun itse tyhjennysvuoto oli vasta to-pe-välisenä yönä, eli perjantaina. No, olkoon miten on, musta tuntuu että pms on päällä jo, alavatsaa nippailee kuten aina viikkoa ennen menkkoja. Jospa sitten se jouluaaton lapsi tulisi jahka tästä menkat alkaa :D

Toisaalta nää pms-oireet olleet samoja vaikka on raskautunutkin, mutta sitä vaihtoehtoa en edes uskalla ajatella. Tuo sairaanhoitajatuttavani kehoitti tekemään jo testiä, kun hän uskoo tuohon että on pidemmällä kiertopäivät mitä minä lasken. Saas nähdä, kaapissa olisi jo viime vuodelta jääneitä testejä erinäisiä merkkejä..

Ainakin hyvä että tietää testin olleen puhdas nega viikko sitten torstaina, kun testasin sen hcg:n poistumisen, ettei tarvitse sitten mahdollisesta haamustakaan ihmetellä onko vielä edellisestä.

Katsellaan huomisaamuun, saatan kokeilla jo ehkä testiä?

*helene kp.24(vai 27??)/???*

Vierailija
33/91 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Emma, miten ikävästi sun kohdalla kävi. Voimia ja jaksamista. Osanottoa myös Jennulille ja muille tässä(kin) kuussa pettyneille, toivottavasti Jennuli palaat pienen irtioton jälkeen palstalle, sun pohdintoja on ollut ilo lukea!

Suhmura, onnittelut, ihanaa! Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hienosti. Jännät paikat, koeta pysyä coolina. Sun tilanne antoi myös toivoa kun tuntui nuo luvut niin omilta, pitkät kierrot, yk 7 pillerien lopetuksen jälkeen.

Täällä testattu kahtena aamuna ovisplussa Clear Bluella, en ookaan ennen sillä saanut useampana päivänä plussaa!? Joten yritykset on käynnissä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Koettakaa piinailijat pysyä housuissanne ja pettyneet hemmotelkaa vähän itseänne ja ajatelkaa muita juttuja, vaikka tiedän että se on vaikeeta...

Mamako yk 7 kp 19/30-36?

Vierailija
34/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Suhmura! =)

Ja pahoittelut tädin yllättämille. :(

Mamako: tsemppiä!! :)

ON: Ovistestiin tuli plussa lauantaina ja se hyödynnettiin vaikka oli kovat oviskivut ja selkä oli tosi kipeä. Oli pakko ottaa Buranaa kun sattui niin paljon. Toivottavasti se ei nyt sitten estänyt onnistumista. Tai siis Buranahan vaikeuttaa oviksen tapahtumista. Mutta nyt ei voi mitään kun lääkettä oli pakko ottaa. Ottaa vaan pattiin, että selkäkivut sattui juuri oviksen aikaan. Ennen ei ole ollut tuollaista. Mutta sen verran harmittaa tämä, että jätän ensi kierrossa yrityksen väliin, siis jos ei nyt tärppää. Nyt on jo yk 19. Puuduttaa tämä yrittäminen. :( Eilen mietin jo että "heitän hanskat kehään". Ja että haluanko sittenkään vielä yhtä lasta. Mutta katsotaan nyt tämä kierto vielä.

Hyvää viikkoa! =)

Kp 15/27-30, yk 19

Vierailija
35/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palailtu lomalta nettipimennosta. Ihanaa kun joku on plussannut, onnea! :) Ja tsemppiä vuotaville/vuotaneille... :(

Oma napa osoitti selviä oviskipuja kp 13, mutta limoja tuli musta vasta pari päivää sen jälkeen..? Mutta pupuiltu on ovisaikojen molemmin puolin, niin että nyt vaan lähdetään piinailemaan. Kp 21 oli oli hetken veristä vuotoa (siis yhdellä vessassakäyntikerralla pyyhkiessä, ei tarvinnu sidettä), toivonpa vaan että oli kiinnittymisvuotoa.

Onneksi tuo loma ja tulevat työmatkat estää tässä kuussa pahimman hyöryämisen, toivotaan että rauhallisesta asenteesta on apua :)

T. Rosa kp 23/ 28-33

Vierailija
36/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin aikaa ja uskallusta kirjoittaa oma viesti tänne palstalle. Meillä on miehen kanssa yrityksissä toinen, esikoinen on 2v1kk ikäinen ihana pikku riiviö :)

Tilanne on vähän sekalainen. Kiertoni ei ole oikeastaan synnytyksen jälkeen lainkaan säännöllistynyt, tavallisesti n. 30-35, mutta jopa 42. Viime kierrossa olimme alkukuusta vähän laiskoja kumin kanssa ja niinpä sitten sain plussan. Ilo oli kuitenkin lyhyt, aloin vuotaa kuudennella viikolla. Oikeastaan menkat alkoivat silloin, kun niiden olisi kuulunutkin alkaa, mutta suru oli silti suuri. Kyllä ihmisen mieli voi olla outo!

Nyt sitten päätettiin, että TJOT ja aika ahkerasti on kyllä pupuiltukin. Tällä hetkellä on menossa kp22. Ovulaationkin olen ainakin kuvitellut huomaavani viime viikolla, joten tuskin tuo hyvin varhainen km (tai kemiallinen "raskaus") on kiertoa kovasti sotkenut. Testin aion tehdä torstaiaamuna. Tiedän, että on hiukka aikaista, mutta lähdemme to-iltana työporukan kanssa koulutusristeilylle. Haluan tietää, uskallanko juoda sen yhden lonkeron muiden seurana...

tällaista täällä! Tsemppiä piinailijoille, paljon plussia kehiin!

*Maira*

Vierailija
37/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kohta hermot.Testi näytti tänään aamulla negaa ja ois sit pikkuhiljaa menkkojen tulemisen aika,mutta ei...ei vieläkään.Tulis jo prkl..

hermostunut äitimaalta 35/30

Vierailija
38/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseni kokeilin aamulla Clinic Exclusive-testillä ja hui, siihen tuli haaleista haalein HAAMU!! Onkos kukaan tehnyt tuolla testillä, tuleeko siihen mitään varjoviivaa? Tosin tuo on ihan selkeästi vaaleanpunainen, eikä sitä tarvitse missään tietyssä valossa edes katsoa. Huimaa olis kyllä jos olisin raskautunut heti uudelleen!! Huomenna tietänen paremmin, teen toisenmerkkisellä uuden testin. Tosi aikaisessahan oon testaillut nyt, mutta normaalikierrot 24-30vrk, joulukuussahan plussasin kp.25 jo. Pitäkääs peukkuja että tuo haamu tuosta vahvistuisi!!

*helene kp.25(28?)/??*

Vierailija
39/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenelle varovaiset onnittelut!

Täällä kp 3 eli marraskuulta tipahdettu.

Plussaonnea teille muille!

Bamboe

Vierailija
40/91 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikipuni on äitynyt aivan hurjaksi, en voi edes kävellä kun sattuu. Kohtua juilii ja nukuttaa 24 h/vrk. Vannoin etten tässä kierrossa hötkyile raskaustestien kanssa, mutta niinpä vaan sorruin ostamaan kauppareissulla rfsu:n testin johon tuli tooosi haalea haamu!!! Siis sellainen että sen just ja just erottaa... Apua, tuli ihan paniikkituntemuksia...

Peppipihlaja kp 25/27-33...