Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisia ikäviä kommentteja olet saanut yllättäen ventovieraalta vastaantulijalta?

Vierailija
02.03.2009 |

naamani lähelle ja huusi, että ruma ruma!! Kun siis kävelin kaikessa rauhassa kadula.

Kerran taas kun nousin bussiin pari nuorta poikaa sanoivat kovaan ääneen, että tuossa on niin ruma nainen ettei sen kans kehtaisi kulkea.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kommentoi tänään yks mummeli, kun olin liikkeellä kolmen lapsen kanssa: "Eikö niitä sieltä Aasiasta jo ihan tarpeeksi tuoda, niin ettei tarvis enempää lapsia maailmaan tehdä... paljonkohan mahtaa olla jo lapsilisätkin kolmesta lapsesta.."

En sitten saanu oikein mitään kommentoitua kun olin niin yllättynyt tuollaisesta.. olis varmaan pitäny kertoo että neljäs lapsi on vielä koulussa =)

Vierailija
2/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kommentoi tänään yks mummeli, kun olin liikkeellä kolmen lapsen kanssa: "Eikö niitä sieltä Aasiasta jo ihan tarpeeksi tuoda, niin ettei tarvis enempää lapsia maailmaan tehdä... paljonkohan mahtaa olla jo lapsilisätkin kolmesta lapsesta.."

En sitten saanu oikein mitään kommentoitua kun olin niin yllättynyt tuollaisesta.. olis varmaan pitäny kertoo että neljäs lapsi on vielä koulussa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minua huomattavasti vanhempi mies tuli aivan pokkana kysymään hintaani.

Vierailija
4/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut tuota 'ikäviä'- sanaa..

Eli toki pahakseni en tuota upea ja kaunis-kommenttia pistänyt.

Kivittäkää mut nyt.

Vierailija
5/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamani lähelle ja huusi, että ruma ruma!! Kun siis kävelin kaikessa rauhassa kadula.

Kerran taas kun nousin bussiin pari nuorta poikaa sanoivat kovaan ääneen, että tuossa on niin ruma nainen ettei sen kans kehtaisi kulkea.

Vierailija
6/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurkaupungissa seikkailin gay villagessa erittäin värikkäästi pukeutuneena ja sain pari vilpitöntä kommenttia (gay-miehiltä!) että olen upea ja kaunis. :)

Sai hymyn huulilleni.

Suomessa nyt ei kuule yhtään mitään, hyvää tai pahaa. Korkeintaan selän takana kuiskutellaan.

Vierailija
7/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna pillua".

Teki mieli päästää koira irti.

Vierailija
8/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurkaupungissa seikkailin gay villagessa erittäin värikkäästi pukeutuneena ja sain pari vilpitöntä kommenttia (gay-miehiltä!) että olen upea ja kaunis. :)

Sai hymyn huulilleni.

Suomessa nyt ei kuule yhtään mitään, hyvää tai pahaa. Korkeintaan selän takana kuiskutellaan.

Vierailija
9/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt lukisit sen kommentin sen yläpuolellakin (taas vauva-sivut toimii yhtä hyvin kun mun lukutaito :) niin ehkä anteeksi antaisit. :)

Vierailija
10/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori mies fillarilla vaappuen ja kysyi, paljonko painaa.

Sanoin että aika paljon, mutta kulkee kätevästi näin.

Vasta myöhemmin mulle valkeni, että se tarkoitti varmaan minua eikä ketterää ostoskassiani, mokoma kännikala.

Vierailija
11/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaan tuli kaamee pultsari joka tokasi vaan ohimennessään:

Sust sais varmaan aidsin.....

No mä sain kompensaatiota(?) parin viikon päästä bussissa kun ventovieraat miehet jutteli männäviikon missikisoista joiden taso oli ollu niin kaamee, niin kaamee.....

JA sit ne totes et mäkin olin paremman näkönen kun se voittaja..... :D

Että semmosta huumoria........

Vierailija
12/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ystäväni pistäytyi hakemassa jonkin ostoksen. Keski-ikäinen setä kulki ohi ja sanoi minulle halveksivasti "Kyrpääkö oot vailla". Olin ihan tavallisesti pukeutunut, en mitenkään huorahtavasti.

Vierailija
13/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullosti erittäin _ikävälle_ mastuboivalta mieheltä takanani. Siis pusikossa piileskeli. Olin 19 vee ja menin ihan paniikkiin...

Vierailija
14/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin loihe lausumaan keski-ikäinen täti kaupassa. Näytti siltä, että käy päälle. Lääkitys vissiin jotenkin unohtunut tai vääränlainen.

Vierailija
15/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustalainen.

Näin sanoi minulle vanhempi pariskunta ollessani 13-vuotias viaton teinityttö, jolla oli hulmuavat keskiruskeat hiukset ja naurava suu.

En tuntenut romaneja enkä tiennyt silloin, että monesta he olivat kaiketi pelottavia, mutta mmärsin, että jotenkin he karsastivat minua.

Mutta en keksint sanoa muuta kuin piipittää "en ole mustalainen"

Vierailija
16/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin aikoinaan, kun Suomessa oli vielä keskikoulu ja lukio, keskikoulun viimeiseltä luokalta uuteen kouluun.

Ylioppilaaksi kirjoitettuani tapasin ruuhkabussissa entisen ruotsin opettajani, joka oli suoraan sanoen monet vuodet tehnyt elämästäni melkoista helvettiä ja oli ollut tärkeimpiä syitä, että vaihdoin koulua.

Kysyttyään, miten minulle oli käynyt keksikoulun jälkeen kerroin hänelle opiskelevani yliopistossa, ja mainitsin, että olin sitten häneltä saamieni nelosten ja vitosten sijaan pärjännyt ihan kivasti ruotsin opinnoissa ja kirjoittanut yo-tutkinnossa laudaturin.

Johon tämä rouvashenkilö sanoi kaikuvalla äänellään, niin että jokaikinen bussimatkustaja sen kuuli: miten viitsit valehdella; sinä et sitten varmaan edes kirjoittanut ylioppilaaksikaan. Ja nousi seuraavalla pysäkillä bussista.

Vierailija
17/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs intialaisen näköinen mies pysäytti minut kerran kadulla ja sanoi noin. Olin siihen aikaan maailman yksinäisin ja epätoivoisin sinkku. Miehen sanat kiersivät mukavasti puukkoa haavassa.

Vierailija
18/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku arabi istui taakseni ja koko bussimatkan keskustaan haukkui naama kiinni korvassani huoraksi.

Oli kamalaa.

Vierailija
19/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut kokea mitään vastaavaa:O Voi että tää maailma on idiootteja täynnä!

Vierailija
20/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en itse tätä kuullut, mutta poikani (silloin 7 v. kuuli), kun olimme ravintolassa ruokailemassa. Takana olevan pöydän nuoret herrat näin kommentoivat takamustani. Poika sitten kysyi, että mitä se tarkoittaa. Turha kai mainita, että en ole ko. ruokapaikkaan halunnut palata. k

Pojat olivat n. 18 v. (minä neljän lapsen äiti ja ikää tuplasti tuo määrä), mutta kurjalta tuntui. Yritä sitten pojalle selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan