Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikös postimyynti tuotteilla pitäisi aina olla palautusoikeus

Vierailija
02.03.2009 |

tilasin eräältä firmalta sormuksen joka ei vastannutkaan toiveitani. lähetin sen taksin, maksoin itse postikulut. nyt heiltä tuli vastaus etten saa rahojani tuosta sormuksesta takaisin, koska heillä on palautusoikeus ainoastaan viallisille tuotteille. onko ihan luvallista toimintaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät palauta rahoja, niin viet asian kuluttajaviranomaisille.

Vierailija
2/6 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi vaikka lainkohta kuluttajaneuvojan sivuilta.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä voi toimintaa suositella kenelläkään

Vierailija
4/6 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä neuvo, laita linkki tosiaan kuluttajansuojaneuvonnan sivuilta ko. firmalle.

Vierailija
5/6 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin palautusaikaa ei ole, viallisen tuotteen kuitenkin voi palauttaa.

Vierailija
6/6 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin palautusaikaa ei ole, viallisen tuotteen kuitenkin voi palauttaa.

mittojen mukaan teetetty vaan ihan vaan löysin sellaisen ja tilasin, näitä samanlaisia heillä siis paljon. eihän tuo paljoa maksanut, periaatteesta van ärsyttää tuollainen toiminta