eikös postimyynti tuotteilla pitäisi aina olla palautusoikeus
tilasin eräältä firmalta sormuksen joka ei vastannutkaan toiveitani. lähetin sen taksin, maksoin itse postikulut. nyt heiltä tuli vastaus etten saa rahojani tuosta sormuksesta takaisin, koska heillä on palautusoikeus ainoastaan viallisille tuotteille. onko ihan luvallista toimintaa?
Kommentit (6)
etsi vaikka lainkohta kuluttajaneuvojan sivuilta.......
enpä voi toimintaa suositella kenelläkään
hyvä neuvo, laita linkki tosiaan kuluttajansuojaneuvonnan sivuilta ko. firmalle.
niin palautusaikaa ei ole, viallisen tuotteen kuitenkin voi palauttaa.
niin palautusaikaa ei ole, viallisen tuotteen kuitenkin voi palauttaa.
mittojen mukaan teetetty vaan ihan vaan löysin sellaisen ja tilasin, näitä samanlaisia heillä siis paljon. eihän tuo paljoa maksanut, periaatteesta van ärsyttää tuollainen toiminta
Jos eivät palauta rahoja, niin viet asian kuluttajaviranomaisille.