Minkävärisenä näit meme-mekon?
http://mashable.com/2015/02/26/what-color-dress-blue-black-white-gold/
Minä näin mekon ensin aivan selvästi musta-sinisenä, mutta sen jälkeen valkokultaisena, enkä ole enää nähnyt sitä musta-sinisenä. Outo juttu.
Kommentit (132)
Te, joilla on läppäri: käännelkäähän näyttöä edestakaisin --> mekon väri muuttuu.
Mänäin sen sini-mustana( tai ehkä enemmän grafiitinharmaana)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:28"]
Te, joilla on läppäri: käännelkäähän näyttöä edestakaisin --> mekon väri muuttuu.
[/quote]
Jep, tuo tapahtuu mille tahansa kuvalle. Tarpeeksi omituisesta suunnasta katsottuna kuva muuttuu negatiiviväriseksi.
Mä näen sini-mustana, enkä ole värisokea. On testattu useamman kerran, olen ollut testiryhmässäkin (graafisella alaala olen töissä)
En tajunnut tätä.
Minusta se oli aivan selkeästi laventelin värinen, jossa toinen väri on ruskeaa tai kultaa kuvasta riippuen. :D
Valko-kultainen vaikka kuinka kääntelisi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:39"]Valko-kultainen vaikka kuinka kääntelisi.
[/quote]
Tai ehkä ennemmin pronssi, mutta alkuperäinen laajempi mekkokuva oli selkeästi kultainen.
Valko-kultaisena, vaikka oikeasti vaaleansini-vaaleanruskeana. Sellaisena kuin valko-kultainen mekko olisi sinertävässä valaistuksessa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Eikä muutu.
Sini-ruskealta näyttää. En väitä, ettei voisi olla oikeasti valkoinen, koska valkoisen saa valolla muutettua vaikka minkä väriseksi. Ruskeakin voisi kullanvärinen, mutta ei nyt sentään musta.