Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette vie lasta tarhan hoitajalle vaan jätätte hänet pihalle tai eteiseen ilman ilmoitusta?

Vierailija
09.12.2008 |

Tapahtuipa tänään meidän päikkärissä:

Yksi lapsi tuli tänään myöhemmin hoitoon ja kun lapset tulivat sisälle ja viimeinenkin oli jo sisällä, muutaman minuutin päästä ovi aukesi ja yksi ryhmän 4v tuli sisälle vähän pöllämystyneen näköisenä. Ja minä ja toinen aikuinen tietty katottiin toisiamme haavi auki, että mistäs sä siihen pöllähdit? Olitko sä ulkona muiden kanssa vai mitä ihmettä? Lapsi tietty sanoi, että joo, äiti toi mut ja hän leikki ulkona jossain kiven takana tms. (pihalla on pari isoa kiveä, joiden takana lapsilla on kotileikkejä tms.). Siis kukaan pihan neljästä aikuisesta ei huomannut kyseistä lasta eikä edes äitiäkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite koin kauhunhetkiä viime keväänä ollessani iltapäivystäjänä. Kuljin siinä pihalla, katsoin että "tuossa tuo, ja tuo on tuolle ja tuo leikkii tuolla, oho, tuo yksi kohta katuu!" Juoksin yhtä auttamaan, ja siitä valmistuttuani kiersin taas katseella, ja yksi lapsi puuttui! Etsin hulluna ensin pihalta, sitten työkaverin kanssa käytiin läpi sisätilat ja päiväkodin ympäristö, eikä lasta näy missään. Oli pakko soittaa lapsen vanhemmille, että ettehän vain ole jo hakeneet lasta.. Onneksi olivat! Isä oli vain napannut lapsen aidan yli ja viskannut autoon ja ajanut pois.

Kyllä säikähdettiin. Se isä oli kyllä nähnyt pihassa joitain aikuisia naisia, jotka oli tulossa samaan rakennukseen koulutukseen. Oli heilauttanut kättään heille merkiksi lapsen hakemisesta, mutta he eivät kuuluneet henkilökuntaan. Ihan rehellinen, inhimillinen moka, mutta hui että säikähdin.

Vierailija
2/2 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse yksin pihalla 6 lapsen kanssa ja odotettiin vanhempia. Kunnes sitten yht'äkkiä, kun laskin taas päitä huomasinkin, että yksi poika puuttuu. Eikös karmea etsintä taskulamppujen kanssa pihalla ja huutelu, mutta ei mitään vastausta. Huutelin jopa sisällekkin, että jospa lapsi olisi jostain syystä mennyt sisälle, mutta ei mitään vastausta (enkä voinut jättää noita viittä muuta lasta yksin pihalle, että olisin voinut mennä itse sisälle).

KUNNES lapsi sitten marssi ulko-ovesta ulos ja ilmoitti, että hänpä kävi tässä vaan pikakakalla sisällä. Arvatkaa meinasinko antaa tuolle lapselle kunnon tukkapöllyn? Ties kuinka monta kertaa olimme jankanneet ryhmän lapsille, että jos lähtee kesken ulkoilun sisälle esim. pissalle, aikuiselle PITÄÄ ilmoittaa, kun MENEE sisälle ja TULEE takaisin, näin aikuiset eivät ala etsimään lasta turhaan. Varsinkaan, kun lähimpään vesialueeseen n. 300 metriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi