NAN vs.TUTTELI?
Kommentit (42)
kans vaihdettiin Naniin kun tuli vatsanväänteitä Tuttelista! Oon kans kuullu olevan yleistä.
Kokeilimme siis ensin Tuttelia ja kun ei kelvannut niin hain kaupasta NANia.
Tissi vaan suuhun. Jos ei tissi niin sitten pullosta. Samanlaisia niistä kaikista tulee, pääasia että on hiljaa eikä ole nälkä.
rintamaidon jälkeen 7kk iästä, ei tullut vatsavaivoja!
Ostettiin sitä, mikä oli edullisinta. Rintamaitoa sai vain 4kk ja siitäkin puolet osittaisella. Nyt kakkonen taas osittaisimetyksellä ja ei mitään eroa korvikemerkin suhteen. Ikää 6kk.
tuttelista poika huusi kuin sika jota teurastetaan, nanni teki myös ilmavaivoja ja pulautettiin samantien pois, joten käytössä semper
esikoinen sai allergisen reaktion tuttelista, mä oon ite kans ollu pienenä tuttelille allerginen niin vaihdettiin nanniin niin vaivat loppu. toka on saanu kans tankkimaitoo ja terve on ollu, eipä oo pahemmin kuumetta yms muuta ollu:)
meilläkin tuttelista maha velloo. Joskus aikoinaan kuulin että voisi johtua siitä, kun ilmeisesti tutteli on kermapohjainen jasiten "liika" raskas. kun nana taas on maito/hera pohjainen.
hohhoijaa, itsellä kaksoset ja maitoa ei tule.. imivät ensimmäisen kolmen viikon aikana varastot tyhjiksi. Sitten joutui toinen nenämaha letkuun kun ihmeteletiin miksi paino ei nouse no kas kun tyhjät oli rinnat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meillä vauva söi 8kk ikäiseksi pelkkää tissiä, mitä nyt satunnaisesti korviketta. Nyt olen alkanut antaa rintamaidon lisäksi korviketta, kun tuntuu ettei malta syödä riittävästi rintaa ja maidontulokin on ehtynyt aika paljon juuri tuon kiireen takia. Nannia käytetään meillä, joskus koitettiin Tuttelia ja vauva puklasi kaiken.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2010 klo 14:00"]
Oletko tosiaan niin tyhmä ettet tajua, sitä ettei kaikilta tule maitoa. Joo, huvikseenhan syötän rakkaalleni vauvalleni teollista "paskaa", joka aiheuttaa vatsavaivoja. Tottakai imettäisin, jos minulta vain tulisi maitoa. Ole onnellinen, jos voit imettää.
[/quote]
Mä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä, miten niin monelta ei tule maitoa. Kuitenkin vain muutamalla prosentilla naisista pitäisi olla sellainen fysiologinen "vika", ettei maitoa erity. Luulen, että tosi monella käy niin, että tulkitaan esim. vauvan jatkuva syöminen niin, ettei maitoa tule riittävästi ja aletaan antaa korviketta. Siitähän se kierre sitten lähtee, ja todetaan, että no ei multa tullu maitoa. Hankkikaa ihmiset tietoa imetyksestä!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2010 klo 14:00"]
Oletko tosiaan niin tyhmä ettet tajua, sitä ettei kaikilta tule maitoa. Joo, huvikseenhan syötän rakkaalleni vauvalleni teollista "paskaa", joka aiheuttaa vatsavaivoja. Tottakai imettäisin, jos minulta vain tulisi maitoa. Ole onnellinen, jos voit imettää.
[/quote]
Mä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä, miten niin monelta ei tule maitoa. Kuitenkin vain muutamalla prosentilla naisista pitäisi olla sellainen fysiologinen "vika", ettei maitoa erity. Luulen, että tosi monella käy niin, että tulkitaan esim. vauvan jatkuva syöminen niin, ettei maitoa tule riittävästi ja aletaan antaa korviketta. Siitähän se kierre sitten lähtee, ja todetaan, että no ei multa tullu maitoa. Hankkikaa ihmiset tietoa imetyksestä!
[/quote]
Niin, pistä pirusta sitä tähänkään osaisi vstauksen antaa.....onneksi on olemassa korvikkeita, omani olisivat molemmat aikoinaan kuolleet nälkään.En tiedä sitten onko joku fysiologinen vika vai mikä, mutta kun ei tule tarpeeksi niin ei tule tarpeeksi.Tietoa on tarpeeksi hankittu,keinot ja konstit kokeiltu.
hinta, valmistaja,maku, koostumus? näyttää NAN vievän voiton.
joskus on saanu sitä punaisessa paketissa olevaa........mitä se nyt olikaan?
nannia sieti paremmin esikoinen. pikkukakkonen taas tuttelia.
saakohan tämätuleva kolmonen sitten tuota punaoista semperiä :-)
en koostumuksessa huomannut eroa, tuttelipulautukset haisee pahemmalle! Samoin itse korvikekin haisee pahemmalle kuin nanni. Tutteli hieman halvempaa meidän lähikaupassa.
siitä ei tule niin pahan hajuisia pulautuksia kuin tuttelista.
siirryttiin nanniin, kuopukselle en edes kokeillut tuttelia.
kun tuttelista tuli mahavaivaa. Tosin tämä nyt saattaa mennä ihan toisin päin myös. Olen kuullut tosin että Nan olisi aika yleisestikin soveliaampi vauvan mahalle. En tiedä miksi.