Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALKUVUODEN YRITTÄJÄT MAALISKUUHUN :)

01.03.2009 |

Aloitellaan uutta pinoa ja mennään kohti kevättä, onneksi aurinko paistaa ja on ihana ilma..täällä tuhruttelee lugejen läpi. Se oli siinä sit!

Pidän varmaan matalampaa profiilia hetken..

Kaikille tasapuolisesti zemppiä tähän prosessiin!!

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikille,

Ultrassa uiskenteli pikkukamu ja nyt uskallan olla raskaana : )

Toivotan teille kaikille paljon onnistumisia ja voimia raskaiden hoitojen kanssa.

Vierailija
2/73 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen piinaviikko olisi edessä, mul on verikoe 6.3. Koskaan ei oo kaks viikkoa tuntunut näin pitkältä. Oikeastaan alun selkä- ja vatsakipujen ei oikein ole tuntunut mitään. Onko se sit hyvä vai huono? Tänään oli aamulla oksettava olo, mut niin mul on aina ennen kuukautisia. Olen tässä ollut kahden vaiheilla, et tehdäkö kotitesti etukäteen vai ei. Miehen kanssa eilen asiasta keskusteltiin ja sovittiin, et odotetaan siihen perjantaihin.

Oikein paljon voimia sulle Nia77!!!

Muille yrittäjille aurinkoista maaliskuun alkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kjt-78,

Viime kuussa keskusteltiin tuosta kotitestauksesta - ja tosiaan pregnyl saattaa aiheuttaa positiivisen testituloksen jollei malta odottaa siihen annettuun testipäivään. Joten kannattaa kyllä aina noudattaa niitä annettuja ohjeita. 6.3 tulee hitaasti, mutta varmasti.

Positiivista viikkoa kaikille!

Vierailija
4/73 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Anen viestistä viimekuun pinon lopuilla, kyllä vaan mieltä lämmittää kun alkaa vihdoin jotain oikeasti tapahtumaan. Eikä vaan ainasta odottelua pelkästään. =)

Tosin hiukan nyt mieltä painaa että missä täti viipyy, mun pitäsi juuri verikokeisiin mennä tämän viikon aikana että otetaan kierron oikeassa kohdassa ne, mutta kun täti on myöhässä kolmatta päivää. Eikä aikaisemmin Terolutien syönnin aikana ole tälläistä sattunut, yhdellä päivällä ovat heittäneen, mutta eivät kolmella päivällä. Eikä mitään menkkakipuihin liittyvääkään tiedossa. Enkä kyllä usko raskaudenkaan mahdollisuuteen, ku helmikuu oli todella död- tuolla makuukamarin puolella...

Onko muilla vastaavia kokemuksia tullut joskus eteen Terolutien aikana???

Nia77: pahoittelen tapahtuneesta, voimia uuteen yritykseen! *hali*

Pablo1: päivät vähenee, oletko jo testin tehnyt vai hillitsetkö itsesi 9.3 asti?? =)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !!!

Vierailija
5/73 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitä on saanut tsempattua itsensä jotenkin positiiviseksi...:) Joka tapauksessa viime keskiviikkona molemmat alkiot selvisi sulatuksesta ja molemmat siirrettiin. Ei voi arvokasta "tavaraa" hukatakaan, vaikka ensisijaisesti on haettu yhden alkion siirtoa. Toinen oli 7- ja toinen 8 -soluinen. Toiveikkuutta on nyt lisännyt tänään alkanut närästys ja ennen kaikkea eilen ja tänään kertaaleen vessapaperissa ollut vaaleanpunainen viiru. Ihan vain pyyhkiessä tuli papruun, ei tullut edes housuihin asti. Viimeksi raskautuessa mulla oli noin viikko hedelmöittymisestä ihan muutama tippa vuotoa, joten tuosta nousi mielentilat vähän liikaakin.

Jos jotain vihaan, niin noita Lugeja. Ne haisee, vuotaa ulos ja tekee koko olotilan tuhruiseksi. Tietysti ne on tarkoitettu edesauttamaan asiaa, mutta silti niistä ei voi todellakaan pitää. Lääkärin mukaan niitä jatketaan rv. 10 asti, jos tärppää, joten onnellisessa tapauksessa niitä saa tunkea itseensä pitkät ajat vielä. Ei varmaan silti tuntuisi enää sitten pahalta, jos se plussa tulisi testiin...

Vierailija
6/73 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan seuraa omia tuntemuksia ja onko niitä...

Eilen aamulla herätessä oli kuin olis lämpöä ja rinnat todella kipeät. Alavatsassa poltetta. ja niin oli tänään aamulla taas poltetta.. Epäilen, että kk sieltä tulevat tuttuun tapaan. Aina mulla on rinnat ihan kosketusarat ennen kk. Silti toivon kovasti, että inseminaatio auttais. Ehkä voisin tehdä vielä yhden inssin, mut pelottaa, että miten sitten kun tulee ivf ja rankemmat hoidot. Luin jostain, että jos ivf tehty ei sais nostella paljon jne. Oon nyt vuodeosastolla töissä ja työ on pääasiassa nostelemista ja raskasta onkin, miten sitten työn kanssa.

Mirggu: ajattelin tehdä testin 8.3 jos ei vielä kk oo alkaneet.

Vierailija
7/73 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa olisi taas syntymäpäivä. 27 napsahtaa mittariin ja ikäkriisiä pukkaa! Lomat on nyt tältä talvelta lusittu ja kesälomaa odotellaan. Onneksi alkaa aamut jo vähän valostumaan, niin ei väsytä ihan tolkuttomasti.

Mulla alkaa olla pikkuhiljaa piinailufiilikset. Mielialat heittää ihan häränpyllyä. Eilen illalla manasin mielessäni, että en halua piinailla ja olin kiitollinen oireiden puuttumisesta. Tänään kun klo 5 heräsin jumalattomaan pissahätään ja sen jälkeen jokainen kääntyminen ja äkkinäinen liike vihlaisee massuun, totesin, että tästä se taas alkaa. Olen just nyt jotenkin niin kypsä koko touhuun, mutta silti sitä vaan tarkkailee itseensä koko ajan. Ahdistaa! Onneksi loma meni makkaria remontoidessa, niin ei ollu paljon vauvahommat mielessä. Tässä kuussa olen täysin varma epäonnistumisesta. En tiedä mistä johtuu, mutta on vaan sellainen olo. Olenkin päättänyt testipäiväksi kp 28. Mulla on herkkiä testejä valmiina, niin eipähän tarvitse kauempaa arpoa, voi rauhassa siirtyä odottelemaan tätiä saapuvaksi. Tuo 28 on ensi viikon tiistai.

Tulipas taas omaa napaa ihan urakalla, pahoitteluni! Tsemppiä kovasti kaikille piinailijoille, pidetään huoli, että helmikuun plussatuuli jatkuu.

Nialle voimahali! Lokakuussa ekan keskenmenoni kokeneena tiedän, että pettymys on valtaisa.

Anenille jaksuja! Itse aina niin kovasti tsemppaat meitä muita, että älä heitä kirvestä kaivoon ennen lopullista tuomiota! ´

Palataan taas!

Omppu kp 22/27-31

Vierailija
8/73 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Omppu kiitos..siis tuhruttelu muuttui kunnon vuodoksi nopeesti, en tainnu tuossa alun viestissä ilmaista itseeni selkeesti, eli ei tarvinnut edes testata testi pvnä.

No ei sillä...se ois ollu varmaan vammanen tai sairas kun jouduin ja joudun syömään kipulääkkeitä yms ja leikkaus on 16.3..

Mutta nyt on tosiaan hoitoväsymys...en tiedä jaksanko siihen kevyt ivf:ään sittenkään vielä vkolla 18...se olis seuraavista menkoista taas alusta...ja siinä onnaus prossa hyvin pieni..lähes olematon! :(

Mutta katotaan nyt kun tää isoin vaiva ja leikkaus on ohi, että jaksanko aatella uutta hoitoa..ja varmaan myös viimeistä..

Zemppiä pablo!! ja Omppu myös, joskus voi onnistaa kun vähiten odottaa ;)

Vierailija
9/73 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen rohkaisi meitä plussanneita kertomaan ultrakuulumisia, joten iloisena voin kertoa, että pieni sydän siellä näytti sykkivän :) Pitkä taivalhan tässä vielä on edessä, mutta toivotaan, että kaikki menisi jatkossakin hyvin.

Pidän peukkuja teille kaikille, jotka vielä odottelette omaa plussauutistanne ja kiitän kaikesta tuesta ja kannustuksesta, jota täällä olen saanut. Erityisterveiset aina muita tsemppaavalla Anenille ja onnea tulevaan leikkaukseesi. Hoitoväsymys on varmasti tuttua meistä jokaiselle, joka näiden asioiden kanssa joutuu vuositolkulla painiskelemaan. Jokainen tekee itse oman päätöksensä, mutta ainakin itseäni auttaa, kun saa välillä vaikka täällä nettipalstalla vähän tuulettaa ajatuksiaan - eikä ihan kaikkea huolta ja stressiä tarvitse aina kaataa miehen niskaan ;)

Aurinkoista ja plussatuulista kevättä kaikille toivottelee

Marine (7+2)

Vierailija
10/73 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marine! <3 Ja ONNEKSI OLKOON UÄ KUULUMISISTA!! AIVAN MAHTAVAA!!

Tuo tunne uä:n jälkeen on NIIIIIIN MAHTAVA JA IKIMUISTOINEN!

Nyt kasvatteleen pientä massussa ja huss täältä ;)

Ei vaan, saa täällä olla ja jutustella, TOTTAKAI!

Mutta Odotus puolella on varmaan iloisempaa ja ajankohtaisempaa, eiks vaan?

Nauti nyt täysin rinnoin, OLET RASKAANA 8)

Vierailija
11/73 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon sydänäänistä Marine! :)

Anen, kiitoksia uudesta pinosta! Ja voi kurjuus, ettei hoito tuottanutkaan vielä tulosta. :(

Minulla oli alkuviikosta ultra, jossa näkyi yli 20 munarakkulaa, isoimmat 13 mm. Eli vaste toimii pistoksissa vähän liiankin hyvin! Huomenna on uusi ultra, jossa päätetään punktiopäivä. Minusta tuntuu, että se on jo maanantai. Vatsa on todella turvonnut, arka ja kävellessä sattuu. Saas nähdä onko niitä rakkuloita huomenna jo 30...Lääkäri varoitteli jo varautumaan hyperiin. Kun nyt vaan kaikki menisi hyvin.

Vierailija
12/73 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Anen, pakko sen plussan on teillekin vielä kurvata. Voi kettujen kettu näiden hoitojen kanssa, kun toiset raskautuu ihan vahingossa ja miten vaan, ja itsellä se on taistelun takana. Ei saisi olla kateellinen, kun ei se ole itseltä pois, mutta eihän niille tunteille mitään voi.

Oma napa voi tasan niin, että oireet on täysillä päällä: menkkamainen jomotus, palelu, rintojen arkuus, hetkittäinen pahoivointi kahvista jne. Heh, kuulostaa hyvältä, mutta tarkkailun jälkeen olen huomannut, että nuo oireet on aina selkeimmät aamupäivällä töissä. Niinpä tietysti, mähän tungen ne Luget itseeni aamulla ja "oireet" alkaa siitä 2-3 tunnin päästä ja laimenee/katoaa iltaa kohden. Ilta-Lugejen oireista en tiedä, kun nukun. Eli kyllä saa olla skeptinen lopputuloksen suhteen. Taitaapi olla vaan sivuoireita keltarauhashormonista. Tuoresiirron jälkeen niitä ei ollut, mutta toisaalta silloin en syönyt kyllä estroja rinnalla. Ainoa positiivinen asia oli se pienen pieni tuhru sunnuntaina ja uusiksi maanantaina. Se on ainoa sellainen asia tällä kertaa, joka pitää toivoa yllä. Tosin mulla on ennenkin ollut välivuotoja, liittynee PCO-juttuihin.

Niin, ja teille kehtaan tunnustaa. Ostin kolme raskaustestiä ja menin ääliö tekemään vielä yhden tänään. Ihan turhaa, pp8 menossa ja ei edes tehty aamupissasta. Negahan sieltä tuli, mutta tuskin siitä kannattaa masentuakaan. En tiedä, mikä iski vessakäynnillä. Aina samanmoinen hätähousu, kun järkikin sanoo, että tulos on nega tässä vaiheessa joka tapauksessa, kun testikään ei ole herkimmästä päästä. Ehkä mä haluan elättää raskaustestejä tekeviä firmoja näin lama-aikana. B-)

Vierailija
13/73 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

tulin minäkin kertomaan ultrakuulumisia, niitä onkin lähiaikoina saatu paljon sekä iloisia että vähemmän iloisia, ja vähän on tätä odottavaa mammaa vaihteeksi säikyteltykin.

Niukka vuoto alkoi alkuviikosta, ja siitähän oli jo iso paniikki päällä! Ultran sain eiliselle kuitenkin varattua, ihan mielenrauhan takia, että molemmilla kyytiläisillä olis asiat hyvin. Ultrassa sitten näkyi, että toinen kaksosista ei jaksanut elää alkua pidemmälle... mutta toinen siellä voi oikein paksusti, ja jopa vähän jo liikkui!

Oltiin jo ehditty tottua kaksosten tuloon, joten suretti tietysti kovasti toisen pienen elämän päättyminen... mutta toisaalta huojennus oli valtava kun näki että toinen siellä sitten porskuttaa oikein hyvissä voimissa. Toisen kaverin tarkoitus tässä maailmassa oli tukea toisen elämän alkua...

Todennäköisesti toinen kaksonen oli lakannut elämästä pian sen meidän ekan ultran jälkeen, missä vielä molempien sykkeet näimme.

Yhdyn ihan täysin Marinen sanoihin, ja todella kiitän kaikesta tuesta mitä teiltä, ihanilta kanssasisarilta, olen tämän taipaleen aikana saanut! Se on uskomattoman tärkeää, kaikille tulee vastaan epätoivon, uskonpuutteen ja voimattomuuden tunteita, ja niitä voivat vaan saman kokevat ymmärtää. Olette tärkeitä!!

Todella toivon teille kaikille paljon myötätuulia ja hyviä uutisia tulevaan, olette kaikki sen ansainneet! Sanat ei riitä kuvailemaan, miten kovasti ihan tuntemattomien, mutta silti omalla laillaan tutuksi tulleiden ihmisten kuulumiset ja iloiset plussauutiset ovat kovin tärkeitä.

Raitanen ja kyytiläinen 8+2

Vierailija
14/73 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kovasti tsemppauksista, plussanneet!! Ihan täällä tuli tippa linssiin kuulumisianne lukiessa. Raitaselle voimia nauttia yhdestä kyytiläisestä! Onhan se tietysti aina surullista, kun menettää ihmisen alun :(

Rizzalle peukkuja punktioon, toivottavasti ei tilanne ylly hyperiksi asti!

rvsr: hyvältä kuulostaa sun oireet :) Toivotaan, että olis oikeita! Koska meinaat testata seuraavan kerran? Me mennään vissiin aika samoissa, tosin mulla ei näin clomikierrossa mitään virallista pp-aikataulua ole. Minä ajattelin sinne tiistaihin kärvistellä.

Oma napa voi sekalaisesti. Oireita meinaa olla, mutta en luota niihin pätkääkään. Kahvia pystyn juomaan ihan kivuttomasti, tuntuu jopa että siihen on himo välillä, mikä on mulle harvinaista. Ihmeen rauhallisin mielin odottelen sitä tiistain testiä. Tämä tavanomainen tuhruttelu kun ei omalta osaltaan hirveästi anna toiveita plussasta. Seuraavaan kiertoon suunnittelin ottavani kaksi clomia / päivä. Sitten täytyy kyllä varata se seurantaultra, kun nyt on menty ilman. Sen jälkeen onkin pidettävä pieni paussi. Siinä vaiheessa varmaan saan jo sen lähetteen lapsettomuuspolille, lääkäri sanoi, että keväällä hän voi sen kirjoittaa. No, tämä kierto on kuitenkin vielä kesken, joten katsotaan se loppuun :)

Viikonloppuja!

Omppu kp 24/27-31

Vierailija
15/73 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu vähä hissukseen jonkun aikaa, ku mulla tosiaan meinas masennus iskee päälle...

No nyt on paremmat filikset, en vaan tiedä mistä johtuen.

Tää loppukierto menee toooosi hitaasti!!!

Haluaisin jo tietää, että onko meitä onnistanut! Siis kuten ehkä huomaatte, niin teidän toiveikkuus on tarttunut minuun. Nyt oikeasti ajattelen, että josko sittenkin...

Mulla oli varmaan jonkinlainen väsymys tätä vauva-projektia kohtaan. Ja varmaan juuri siksi, kun se tuntui jossain vaiheessa vaan projektilta. Seksi miehen kanssa tuntui lähinnä suorittamiselta. Nyt on onneksi meininki vähän muuttunut. Tuntuu, että kaikki lääkkeet yhteensä tekee sen, että seksiä tekee oikeasti mieli. Varsinkin viimeisen Clomin ottamisen jälkeen. Onko muilla samoja tuntemuksia?

No se siitä... Viikonloppuna me lähdetään Tallinnaan!! Odotan oikein innolla reissua, vaikkei se mikään hieno etelänloma olekkaan, niin silti pääsee täältä vähäksi aikaa pois!

Paljon onnea plussanneille ja kiitos uä-kuulumisista!! Ja voimia huonon onnen kohdanneille!

MaggyOo kp 20/29-31

Vierailija
16/73 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen: pahoittelut epäonnisista tuloksista. Toivon teille tulevaisuudessa miiiiiiiiiiiiljoonaasti onnea, että se suosisi. Oot ihanasti jaksanut täällä kaikkia kannustaa.. Toivottavasti vielä kuullaan susta ja ennen kaikkea positiivisia uutisia:)

Kaikille muillekin zemppiä tuleviin ja onnittelut :)

Mulla itsellä näyttää, että kk alkaa.. niinkuin arvelin. On ollu kk polttoja jo pari päivää. Tänään tuli pientä tuhrua, mutta vain kerran. Menkoiksi varmasti muuttuvat. Ajattelin, että ostan nyt kuitenkin sen testin ja teen varalta. Mulla meni oma kierto vähän sekaisin. Ois pitänyt alkaa vasta 10.3 kuukautiset, kierto on 30pv. Toivottavasti testissä ei vaikuta.

Seuraavaksi hoidoissa multa tutkitaan uudestaan munatorvien aukiolot ja muut veriarvot jne. viimeksi 2005 katsottu. Sitten katotaan, miten jatketaan.

Vierailija
17/73 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin eilen, että Lugeja ei riitä enää maanantaille, jolloin käyn verikokeessa taas varmistamassa tämänkin hoidon epäonnistumisen. Tän takia testasin herkällä testillä, aamupissasta tänään, jotta voin käydä apteekissa sitten hakemassa, jos on tarvetta. Puhdas nega, ei edes haamuilua. Se siitä. Kyllä kai se tänään pitäisi alkaa näkymään, jos on näkyäkseen. En siis hae Lugeja lisää ja käyn varmistamassa maanantaina tämän surkeuden. Ehtiihän sitä sitten rynniä vielä apteekkiin hakemaan aamupäivän Luget, jos siltä näyttää.

Joka tapauksessa ihan musta olo. Tuli itkukin ja makasin pitkään sohvalla miettimässä jatkoa. Vaikka kuinka tietää, että voihan tuo tuosta vielä kääntyä plussaksi, mutta netistä etsimällä tuntuisi melkein kaikilla näkyneen jo plussa tässä vaiheessa jotenkin. Kyllä se nyt taisi taas mennä mönkään vaan... Eihän tää ollut vasta kuin eka PAS, mutta silti ne odotukset oli korkealla, kun oireetkin olivat paljon voimakkaammat kuin tuoresiirrossa. Pakkasessa olisi jäljellä vielä kaksi alkiota, mutta en jaksa nyt niitä putkeen perään. Olen syönyt 5kk putkeen nyt hormoneja ja haluan pitää tauon. Tuntuu, että elimistö tarvii lepoa ja muutenkin haluan tasapainottaa tätä mieltä hiukan välissä.

Vierailija
18/73 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti näytti siis negatiivista ja vuodot alkaneet.. Nyt soitellaan taas lisätutkimuksia ja eletään sen mukaan.

Vierailija
19/73 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pablo1..samperin MENKAT JA VUOTO!! JA NEGATIIVINEN TESTI!! *halaus*

tiedän tunteen...mulla vuoto juuri loppui, ja en ole vielä yhtään jaksanut miettiä jatkoja, meen tämän kk:n ihan täysin tauolla...tai täysin ja täysin...kai mun on pakko soittaa ma:na polille tuloksesta (en siis jaksanut testipäivänä soittaa) ja kuunnella mitkä on ohjeet...eli varmaan primot kehiin, että saadaan menkat ajallaan taas...

Maggyoo, hienoa, että mieli on parempi!! Oisko se tää valosuus ja kevät joka piristää myös, mua ainakin.

Raitanen..otan osaa toisen kyytiläisen matkasta putoamiseen, ja onnittelen yhdestä kyytiläisestä ja toivon paljon kasvua :)

Ompulle piinikseen jaksuja! <3 jännää..

Rvsr..suuri voimahalaus!! Oottele vielä pv pari. Tuskaa, I know!

Mää lämmitän täällä taloa ja ootan vieraita saapuvaksi :) Itseasiassa voitteko kuvitella, tämä vieras on vertaistukiystävä eräältä palstalta vuuuuosien takaa, joka sai mut meneen hoitoihin ja zemppas mua ja siitä sainkin oman pienen tyttären, voitteko kuvitella mun kiitollisuutta? Ollaan tultu hyviksi ystäviksi ja olin jopa hänen kaasonsa! Että näinkin voi käydä... Hän taistelee yhä edelleen, että saisi edes joskus plussan tikkuun...!!

Kaikille hyvää v.loppua ja uskoa plussa tikkuun edes jonain päivänä jos ei nyt tässä kierrossa!!

Vierailija
20/73 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vielä ajattelin tähän ketjun lähteä mukaan, vaikka tuntuu siltä, että suurimaksi osaksi on piinailut jo teillä muilla loppusuoralla. Itsellä se vasta on alullaan. Kovasti voimia jokaiselle pettymyksen kokeneelle. Itsellä on asiasta vasta esimakua, sillä takana on vasta ensimmäinen alkion siirto, joka tehtiin perjantaina 6.3. Nyt sitten piinailua perjantaihin 20.3 saakka. Tosin noita pettymyksiä on jo tullut vastaan hoitojen aikana ennen kuin lopulta siirtoon saakka päästiin. Enkä ollut ollenkaan osannut varautua siihen, ettei lääkkeillä ehkä saada vastetta juuri ollenkaan tai ettei hedelmöityneistä munasoluista kuin yksi jakaudu. Nyt olenkin sitten yrittänyt pitää mieleni aisoissa ja yrittänyt olla antamatta mielikuvitukselle liikaa tilaa. Mutta ihmismieli on ihan mahdoton. vaikka tiedän, että alkion kiinnittyminen on se vaikein vaihe, niin siitä huolimatta olen jo laskenut laskettua aikaa ja miettinyt nimiä... :_| . Joten tämän perusteella voin vain kuvitella kuinak korkealta sitä sitten pudotaankaan menkkojen alkaessa tai testin näyttäessä negatiivista. Virtuaalisesti siis lämmin halaus jokaiselle tämän pettymyksen kokoneelle :x .

Toisaalta kovasti onnea kaikille viime kuussa plussanneille ja peukkuja pidetään, että odotus lopulta päättyy onnellisesti.

Mulle siis vaikeuksien kautta loppujen lopuksi saatiin perjantaina siirrettyä 2 alkiotoa, mikä oli todella suuri yllätys, kun päivää aiemmin ei ollut kuulemma kuin 1 hedelmöitynyt munasolu. Toinen oli sitten ilmeisesti vähän "hitaampi" yksilö ja hedelmöityminen oli varmistunut vasta siirtopäivän aamuna. Tottakai molemmat siirrettiin. Olo oli perjantaina kuin lottovoittajalla, joten vähän pelottaa se pettymyksen määrä mikä mitä suurimmalla todennäköisyydellä on vastassa. Voi kun tämä pari viikkoa olisi jo ohitse!!! Kertokaa nyt hyvät ihmiset "kokeneempina" miten olette saaneet ajan kulumaan ja taas pettymyksen jälkeen koottua itsenne uuteen hoitoon??? Nyt ymmärrän ainakin miksi puhutaan piinailusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän