Onko pienen vauvan yksinhuoltajan sopivaa treffailla?
Eli mitä olette mieltä, jos lapsi on vielä imeväisikäinen ja äiti tapailee miehiä niinkuin olisi kuka tahansa sinkkunainen?
Asiallista keskustelua kaipaan, en tarkoita provosoida/puhua pahaa yksinhuoltajista.
Kommentit (12)
eikä niitä isäehdokkaita kannata vauvaan kiinnyttää, ennenkuin on sata varma että haluaa lapselleen juuri tämän isäpuolen.
Tosin itse en vauvanhoidolta ehtisi treffailemaan ja olokaan ei ole ollut järin hehkeä. Eli tuskin mitään ihailijalaumaa perässä roikkuisikaan.
Kyllähän yh-äiditkin aikuista seuraa kaipaavat.
Tottakai voi treffailla kunhan huolehtii myös lapsesta ja lapsi tärkein. (vaikka välillä hoidossa olisikin mm.mummilla)
Minä tapailin miehiä kahden pienen lapsen yksinhuoltajana. Lapset tuolloin 1kk, sekä 1v6kk vanhoja. Tapasin myös nylyisen mieheni, jonka kanssa olen ollut naimisissa pian 10 vuotta. Minusta treffailussa ei ole mitään väärää.
"kuka tahansa sinkkunainen" -ilmaisulla sitä, että huoletta tapaa montaa miestä samaan aikaan/lyhyen ajan sisällä ilma tietynlaista varovaisuutta. Hän kutsuu kotiinsa täysin tuntemattomia miehiä, vauva on siis kotona, ei hoidossa. En tahdo arvostella, mutta jokin moraalinen kello vaan soi sisälläni, hän on kuitenkin äskettäin synnyttänyt toiselle miehelle lapsen, se ei mielestäni ole pikkujuttu ja (helppo sanoa) en tekisi itse samoin.
ap
Mutta ei se ole sen kummempi treffiaika kuin myöhäisempikään. Tarkoitan että isomman lapsen kanssa. Mä en itse ollut jotenkin treffituulella silloin kun lapseni oli vauva. Olin yh.
Miehiä kotiin, kun ei vauva muista tai arvostele, kunhan häntä hoidetaan. Ei kai se haittaa jos tuttuja ja turvallisia miehiä kotiinsa kutsuu, mutta jos siellä ravaa kaikenlaisia huithapeleita, niin se on vähän huolestuttavaa.
että käykö siellä kotona sukulaisia vai äidin suomi24-tuttavia (tms.)?!!? Tosin mistä tiedät miesten olevan tuntemattomia, eikä esim. äidin työkavereita?
Hyvä vaan, jos äiti saa kahvitteluseuraa kotiin, eikä jätä vauvaa hoitoon ja lähde baariin! Se on sitten jo eri juttu, jos ne miehet istuvat siellä iltaa ja kumpikin ryyppää yms.
Itseäni ei vauva-aikana treffailut olisivat voineet vähempää kiinnostaa, vaikka yh olinkin. Miehiä täällä kävi useampikin, mutta kaikki heistä olivat ystäviä tai sukulaisia. Tosin naisia vieraili enemmän. Mielestäni oli kivaa jutella kavereiden ja sukulaisten kanssa kotona vauvan läsnäollessa! Jos joku pitää sitä pahana, niin sitten on aika idiootti.
kyllä hänen täytyisi vaalia vielä sellaista neitsyt-imagoa. Vauvakin tuli kun enkeli kävi kylässä...
Jos tuntemattomia miehiä kotiin kutsuu, kun kaikkia hourupäita sitä on olemassa.
eihän se vielä ymmärrä keitä ne ihmiset ovat enkä sano, ettei aikuista seuraa tarvittaisi. Muita vieraita on ihan riittämiin hänellä. Ja tiedän ihan tarkkaan, että miehet ovat tuntemattomia. Se mikä ihmetyttää on, että "uutta suoleen, kun vanha kuolee" -toimintatapa vaan jatkuu katkotta vaikka on juuri saanut lapsen. Eikä varmasti lopu, vaikka lapsi kasvaa ja alkaa ymmärtää. Huolettaa, kun ei osata olla yksin, vaikka kyseinen käytös saattaa hämmentää pientä mieltä.
ap
Mitä tarkoitat "kuka tahansa sinkkunainen"? Tottakai on ok treffailla, jos lapsi on hyvässä hoidossa. Tästä vaan jotenkin paistaa läpi arvostelu... Onko näin?