Pettymysten pettymys
Tulin epätoivoissani tänne, kun tuonne plussalle ei taaskaan päässyt, perkele! En tiedä, mitä odotin, ehkä hieman sivistyneempää tai aikuisempaa keskustelua, mutta tää palstahan näyttääkin olevan joku teinien temmellyskenttä. Ei tällainen keski-ikäinen fossiili tänne sovi. Joten ei muuta kuin hauskaa illanjatkoa, tää kalkkis väistyy takavasemmalle samaa kautta kuin tuli :o)
Kommentit (9)
Itse 31 ja viihdyn varsin hyvin. Kannattaa mennä eläkeläis saitille ;)
minä olen 54 ja olen sitä mieltä, että tätä parempaa sivustoa ei olekaan! Täällä löytyy niin järkeä, tunnetta kuin hulluuttakin. Eli sitä todellista elämää ja monipuolista lähestymistä ihan mihin tahansa elämän tilanteeseen. Eli: ethän aja minua täältä pois; ainakaan eläkeläissaitille. Ethän????
Itse 31 ja viihdyn varsin hyvin. Kannattaa mennä eläkeläis saitille ;)
...oonkohan aukonu päätäni liikaa ja joutunu banniin, heh heh.... semmoistakin kun siellä kuulemma sattuu :o). Ei vaan, kone ilmottaa, että sivusto ei tällä hetkellä käytettävissä. Pitäsköhän ajaa alas langaton ja kaikki ja kokeilla uudelleen...?
... ja näköjään täältä karkaa viestitkin liian aikaisin... Vaan odotan hyviä keskustelunaiheita ja toimivaa palstaa. Mutta täähän tuntuukin olevan kaikkea muuta kuin toimiva. Tosi epäselkee ja hidas. Noh, täähän on vaan minun mielipiteeni, niin ettei tästä pidä kenenkään herneitä nenään vetää...
... ja näköjään täältä karkaa viestitkin liian aikaisin... Vaan odotan hyviä keskustelunaiheita ja toimivaa palstaa. Mutta täähän tuntuukin olevan kaikkea muuta kuin toimiva. Tosi epäselkee ja hidas. Noh, täähän on vaan minun mielipiteeni, niin ettei tästä pidä kenenkään herneitä nenään vetää...
...näköjään, jos se tästä on kiinni. Työssä käyttänyt kolmella kielellä jo 15 vuoden ajan :o). Ja hyvin on toiminut.
viestiketju on juuri niin hyvä kuin sen kirjoittajatkin. Älä siis ihminen hyvä nuhtele vähemmän osaavia heti alkuunsa vaan tee hieman rakentavampi aloite, joohan?
...näköjään, jos se tästä on kiinni. Työssä käyttänyt kolmella kielellä jo 15 vuoden ajan :o). Ja hyvin on toiminut.
IHAN JOKAISELLE...
Ap, nähdää plussalla! Tullaan tänne sitten, kun elämässä ei muutenkaan ole enää mitään mieltä ja puukko on valmiiks viiltämisasennossa rannetta vasten...
..ja tää keskustelu tänään on iha onnetonta, myönnetään..