Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kuntolaite hankittavaksi kotiin, onko kuntopyörä, stepperi, juoksumatto vai mikä

Vierailija
27.02.2009 |

kannattava ostos? Mitä sinä käytät? Meillä takkahuone johon sopisi joku vitkutin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyödytön. Hommasin kunotpyörän, ja mies raknesi mulle "minipunttisalin" niin jo alkoi kunto nousta. kuntopyörän polkemisen lisäksi näin talvella kannattaa hiihtää ja luistella. Tekee todella hyvää kunnolle ja lihaksille.

Vierailija
2/14 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista harjoittelua eikä vie paljon tilaa. Jos vielä monipuolisempaa haluat niin sen lisäksi vielä kuntopyörä, joka tuo aerobisen harjoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki tulee ja läski sulaa. Pudotin 10 raskauskiloa crosstrainerilla.

On myös hyvä yläkropalle, ei pelkästään jaloille ja takamukselle!

Vierailija
4/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että takkahuoneeseen. Itse tykkään katsella samalla telkkaa, mulla ei ehkä kärsivällisyys kestäisi samaan hommaan, jos pitäisi tuijottaa hiipuvia tulia takassa.

Vierailija
5/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempia vehkeitä ei oikeasti tarvi, noilla pystyy tekemään kaiken juuri sopivalla teholla, ne on helppo varastoida ja helppo ottaa esiin ja niillä ei tarvi asettua puoleksi tunniksi kerralla tekemään, vaan voi tehdä sen 5min, mihin sillä hetkellä on aikaa - tai sen 60 min, jos siihen on.

Noin rautahäkkyrät on turhia ja tilaa vieviä kapistuksia, joita en tiedä kenenkään käyttäneen (ja meilläkin on ollut kuntopyörä ja soutulaite - turhaan).

Vierailija
6/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin eteen. Itsellä kuntopyörä ja mielenkiintoista ohjelmaa katsoessa huomaakin polkaisseensa huomaamatta tunnin hyvällä sykkeellä.

Vierailija
7/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tämän vuoden polkenut krossaria 30 min päivässä / 5 päivää viikossa. Lisäksi nopeaa lihastreeniä ilman laitteita. Selvä muutos kunnossa ja vartalossa on tapahtunut. Vartalossa crossailu on tehonnut juuri siihen mihin haluan. Lihaksia on tullut peppuun, reisiin ja pohkeisiin. Hartiat ja käsivarret ovat muotoutuneet kauniimmiksi. Muutos on todella selvä. Lisäksi kunnon kasvamisen huomaa selvästi arkiliikuntatilanteissa (vaikkapa lasten kiskomisessa pulkassa ylämäkeen).

Minulle sopii todella hyvin tuo kotona tehtävä kuntoilu. Crossari on takkahuoneessa, mutta siellä on myös telkka, jota nyt siis hyvällä omallatunnolla katselen kuntoillessani.

Kaikista halvimpia crossareita en suosittele. Ne ovat rimpuloita ja aina rikki.

Vierailija
8/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset on aika kalliita..

Vierailija
9/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän melkein raskaimman vastuksen ja steppailen puolituntia, reippaalla vauhdilla.

Vierailija
10/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkin hommaisin, jos vain olisi sopiva tila mihin lykätä. Tämä siinä mielessä hieno laite, että sekä ylä- että alakropan lihakset vahvistuvat ja samalla myös aeroninen(?) kunto kohoaa.

Vierailija
11/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä pääset todella pitkälle kun maltat vielä venytellä :)

Tv-shopista voi tilata vaikka Orbitrekin mittarilla; loistolaite eikä tule kalliiksi.

Vierailija
12/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi käsipainot tai gymstick, jumppapallo ja steppilauta, ei tarvitse aerobicciin edes lähteä!

Vierailija
13/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosia polkenut crossarilla ja hyvä on.Kannattaa panostaa laatuun ja niitä löytyy paljon käytettynä keltaisesta pörssistä ja huutiksesta kun ovat toisilta jääneet nurkkaan, mun käytettynä muutamalla huntilla ostettu kettler on kestänyt jo liki 5vuotta joka viikkoista käyttöä.

Vierailija
14/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä liikkuu myös yläkroppa vastuksen kanssa (stepperilläkin voi käsiä heiluttaa, mutta ei ilman painoja tms. tule vastusta). Kuntopyörä ei ole niin tehokas kuin crossari. Sit kun tekee esim. vatsalihaksia ja venytykset siihen, niin on aika tehokas treeni.

Juoksumaton huono puoli on se juoksemisesta tuleva töminä, joka ainakin meidän lankkulattioilla kuuluisi ja tuntuisi koko talossa. Ja mulla ainoat mahdolliset hetket kuntoiluun on lasten mentyä nukkumaan, joten kuntoilun pitää olla hiljaista...