Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmeessä atrian lihapullissa pitää olla naudan sydäntä
09.12.2008 |
siis yäk...hyi. Taidan olla ostamatta tästä lähin niitä.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Satutko tietämään mikä se kamara on joka lukee joka paketissa?
No. se on sian nahkaa sekä nahan ja lihan välistä pintakerrosta.
Suut makeeks!
Nykyisin teen itse lihapullat ja koska en jaksa väkrätä aina hirveästi niin otan vaan jauhelihaa (750g) ja sekoitan siihen mummonmuusipussillisen ja kananmunan. Ei tarvitse muuta.
Samallalailla sitä on muissakin, siitä ei vain mainita. Sydäntä kun ei lueta sisäelimiin, joista selosteista on pakko mainita. Ennemmin ne kaikki lisäaineet yms. on yäk ja hyi mun mielestä.
Voi kuule kun tietäisitkin mitä kaikkea noihin valmisruokiin jauhetaankaan ;-)
Alue: Aihe vapaa
syödä sian persettä tai peräsuolta... yäk!