Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisinko lapsen eskarista juuri nyt vai en?

Vierailija
27.02.2009 |

Olen tehnyt työni ja mietin, hakisinko lapsen kotiin vain en. Tämä on ikuisuusongelma, kun saan työt tehtyä kolmen maissa.

Juuri nyt he ovat menossa ulos. Jos haen lapsen nyt, hän ei ole oikeastaan koko päivänä ulkona. Ei hän yksin halua ulos mennä, eikä minun kanssani.

Mutta aina sitä miettii, että lapsen pitäisi olla lyhyempiä päiviä. Tänäänkin hän on mennyt klo 8.30.

Kumpi on parempi? Pitää lasta pidempään, jotta ulkona, vai hakea kotiin sisällä, jotta saa olla kotona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto olis tietenkin, että haet nyt ja lähdette jonnekin kylään/leikkipuistoon tms.

Vierailija
2/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran loppupäivän on vain sinun kanssasi sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen hiekkalaatikkoni istunut. Vihasin sitä yli kaiken. Siksi meille ei tule kolmatta lasta...

ap

Vierailija
4/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtekää hiihtämään.

Vierailija
5/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötila on +3.

ap

Vierailija
6/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella meidän päiväkodin lasten vanhemmista varsinkin perjantaityöpäivät tuntuvat olevan lyhyempiä. Itsellä vaihtelee niin työmäärän mukaan, että jos 'vasta' neljän aikaan olen lasta hakemassa (sinunkin viesti lähetetty klo 15:45, joten et kovin aikaisessa ole lastasi pois hakemassa) on meidän lapset melkein ainoita tarhan pihalla. Ei sekään kivalta tunnu itsestä eikä lapsistakaan. Mitä teette viikonloppuisin, eikö lapsesi ulkoile kanssasi silloinkaan ollenkaan, jos se sinulle on niin vastenmielistä?

ps eskarilaisen kanssa voi tehdä tospaljon muutakin ulkona kuin 'istua hiekkalaatikon' reunalla.

Vierailija
7/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tulen onneksi "järkiini", kumman kanssa lapsi (omani 4v.) leikkii mieluummin kavereiden kuin äitinsä?? Vastausta ei ole vaikea keksiä. Siispä lähden kohta hakemaan lapseni, jolloin hän saa olla kavereiden kanssa ennen viikonloppua vielä ulkona ja tulee sitten kotiin, eikä illalla enää tarvitse lähteä ulos.

Vierailija
8/8 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin seistä kylmissäni tuossa pihalla ja katsoa, kun lapsi leikkii itsekseen. Onko siitä lapselle jotain hyötyä? Sitä minä vain ihmettelen...