Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lapsiperheen lääkekaapista pitäisi löytyä?

Vierailija
26.02.2009 |

Osmosalia, lääkehiiltä, kyypakkaus, kuumemittari ainakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun lapsella on 40 astetta kuumetta ja pelkkä panadol ei laske sitä.

Niin olisi reseptillä saatua Pronaxenia tai jotain muuta Buranan tapaista.



Siis vaikutusaineiltaan eri särkylääkettä ei PamolF ja Panadol, niissä on samat vaikuttavat aineet.

Vierailija
2/2 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika ihmeissäni, kun menin ostamaan lääkehiiltä, niin farmaseutti sanoi, että ei sitä kannata kotona pitää, ei kuitenkaan voi antaa ilman lääkärin määräystä. Sanoi, että yleensä sitä ostetaan vaan lääkärin määräyksellä, vaikka se respetivapaa periaatteessa onkin. ???

Kysyin vielä sukulaislääkäriltä ja hän sanoi, että tottakai kannattaa hankkia varuiksi lääkekaappiin; jos soittaa myrkytyskeskukseen, päivystykseen tai hätänumeroon, niin voivat puhelimessa neuvoa antamaan hiiltä ja apu tulee nopeasti. En vaan ole saanut aikaiseksi mennä uudelleen apteekkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla