Voihan vee, 300km lapsipuolien kanssa pienessä autossa,argh
niin ei haittaa miehesi pennut!
kaikkea sitä...
Kommentit (31)
teinien kanssa ja vielä anopin kanssa samassa mökissä. Taidanpa tosiaan jäädä lapsen kanssa kotiin, ihana rauha ei ukkoa eikä lapsipuolia
minä en ainakaan suostu takapenkille sillipurkkiin, varsinkin kun olen raskaana ja pitäis pystyä liikuttelemaan jalkojakin ettei tule veritulppaa.
huomenna. Ja oikeasti en taida kestää anoppia 5 päivää, että jään ihan mielelläni kotiin ja pistän ranttaliksi kun ukko on poissa.
Eli en siivoa, en ulkoile lapsen kanssa ja katson vaan televisiota ja surffaan av:lla. Ja joka päivä tilaan kotipitsaa.
eikö tosiaan ole parempi kaikkille osapuolille, että jäät kotiin ja miehesi lähtee teinien kanssa sinne 300 km päähän. Oletko alkuun ollut halukas reisuun? Jos olet, en ymmärrä mistä kenkä puristaa?
Jos sinulta ei kysytty etukäteen mielipidettä tähän isolla köörillä matkusteluun, voi olla ihan hyväkin että jäät kotiin, saapahan miehesi hieman ajateltavaa...
jos täytyy noin niistä puhua. ei ole sun omatkaan lapset miehes lapsia parempia ;);) aatteleppa jos teille tulee joskus ero ja uus miehes ajattelis sun penikoista samalla tavalla
miehelläsi taitaa olla kolme teiniä ja yksi lapsi toinen tulossa.... Perheessäsi on siis yh-isä!!!!!!!!!!!!!!
Aikuistu jo. Ne lapset/ teinit ovat olleet olemassa, kun jalkojasi olet levitellyt ja kaksi kertaa paksuksi paukahtanut.
ja lapsen kanssa hengaillan yöpaidassa ti-la kun ukko on reissussa. Ehkä käydään vähän shoppaamassa jos jaksetaan.
Oli ne teinit ihan kivoja lapsipuolia silloin 9 vuotta sitten kun ei vielä ollut omia lapsia ja ne oli pieniä
laita se sinun lapsesi turvaistuimineen sinne isovanhempien autoon? Silloinhan teillä on tilaa ja aikaa tutustua toisiinne... Mikä ongelma sinulle on jos laitat lapsesi keskelle ja teinit viereen, itse menet miehesi kanssa etupenkille?
Opeta taapero pitämään velipuolesta....siinähän on sulle velipuolikoulu valmiiksi,,,