Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoitajat itse haukkuvat päiväkoteja?

Vierailija
26.02.2009 |

Nyt kun tuosta päiväkotiasiasta kohkataan kaikkialla ja "tarhoja" haukutaan, niin ihmetyttää, miksi hoitajat ja jopa koulutetut lastentarhanopettajat valittavat ja osallistuvat haukkumiseen täällä tyyliin "omaa lastani en sellaiseen pistäisi". Mitä ihmettä? Luulisi teidän olevan ylpeitä työstänne, joka on vastuullista ja jota me vanhemmat arvostamme! Oman lapseni päiväkodin vanhempainillassakin hoitajat valittavat MEILLE kuinka kamalaa siellä on, kun lapset huutaa ja hoitajat ovat ihan poikki, eikä sijaisia saa. Mitä te mulle siitä valitatte? En voi sijaiseksi muuttua. Toivotteko, että otamme lapsemme pois hoidosta, jotta teillä on helpompaa ja pienemmät ryhmät? Valittakaa esimiehillenne, kaupunginjohtajalle, päivähoitoalueen päällikölle, älkääkä luottako siihen, että vahemmilla on työkaluja pk-olojen parantamiseen ja energiaa/osaamista valitusten tekemiseen! Jos te kerran näette arjen "tarhassa" niin ongelmallisena niin TEHKÄÄ ITSE JOTAIN!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaansa mollaisi ja löytäisisieltä niitä vikoja...

Vierailija
42/44 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan täällä vinkua, mutta ei nähtävästi työtään hoitaa. Valitellaan esim. melua päiväkodissa. Ammattilainen hoitaa työnsä niin, ettei lapset metelöi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että saa lukea sydänverellä kirjoitettua tekstiä.

Vierailija
44/44 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tai 21 lasta pidetään hiljaisina - kertokaa te, jos kerran tiedätte!

Entä kun päiväunille mentäessä useampi lapsi itkee äitiään surkeasti, eikä lohduttavia sylejä riitä kaikille - miten toimitte?

Miksi niin monet äidit eivät pärjää edes kahden pienen lapsen kanssa kotona, on niin raskasta ja hankalaa, mutta silti odotetaan, että joku toinen ihminen pärjää kymmenen kanssa ihan iisisti? Sylejä, käsiä ja aivoja kun kaikilla ihmisillä on sama määrä, eikä millään korkeakoulututkinnolla lisätä näiden resurssien määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi