Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko keuhkokuume uusiutua?

Vierailija
26.02.2009 |

Tytöllä 2v nous tänään kuin tyhjästä korkee kuume (nyt 39,2) ja mua pelotta et voiko keuhkokuume uusiutua? Se keuhkokuume oli kyllä jo ennen joulua ja tyttö söi siihen antibiootti kuurin ja on sen jälkeen ollut terve... Olenko nyt vain vainoharhainen ja tää on joku flunssa... muita oireita ei ainakaan vielä ole, kuin kova kuume ja väillä rohiseva hengitys/yskäisy

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöllä oli parikin keuhkokuumetta peräkkäin, ja oli välissä "todistetusti terve" (ts. keuhkokuvat ja verikokeet puhtaat)

Jos epäilet keuhkokuumetta, menkää lääkäriin. Itse vien nykyisin tyttären melko herkästi, koska hänellä on ollut kaksi sairaalahoitoa vaatinutta keuhkokuumetta, joista toisesta yleisvointi oli ihan hyvä + ei ollut edes paljoa yskää. (Ts. "vain" korkea kuume varsinaisena oireena - lääkärikään ei kuullut ensin kuunnellessa esim. keuhkokuumeeseen viittaavia rahinoita keuhkoista. Otti onneksi CRP:n pyynnöstäni ja se olikin sitten vajaa 200... Tässä kohti särkylääkitty lapsi viipotti iloisesti pitkin poikin, yleisvointi oli sairaalassakin vallan hyvä.)

Vierailija
2/2 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi vaikuttaa moniin eri korvatulehduksien aiheuttajiin. Muistaakseni kyseinen rokote on harkinnassa yleiseen rokotusohjelmaan, oisko vuonna 2010? Rokote on tosi kallis ottaa itse, mutta suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla