Olen menossa katsomaan synnyttänyttä ystävääni sairaalaan, mitä veisin hänelle?
joten kamalasti kamaa ei kannata roudata. Viet sitten kotiin kun kutsutaan.
Parasta on kuitenkin tuo suklaa ja joku leppoisa juorulehti. Tai jotain muuta syötävää mistä tiedät hänen pitävän. Liika tavara siellä on vain haitaksi (voidaan varastaa, voi unohtua sinne, vie tilaa sairaalakassissa).
Oikeasti, sairaalaan vain jotain pientä.
Kommentit (48)
Siinä ei todellakaan pystynyt keskittymään mihinkään jonninjoutaviin juorulehtiin.
.
että järkevämpään ei pysty keskittymään. Nuo ei kuitenkaan vaadi kovin suurta k-kykyä.
Palstalaiset tietysti lukee siellä jotain venäläisiä klassikkokirjoja tai keskustelee ystävien kanssa imettämisestä.
Mä olen itsekin imetysmyönteinen, mutta ei mulla ole mitään tarvetta keskustella siitä.
Ai sinun paras ystäväsi ei tiennyt että imetät? Erikoisia parhaita ystäviä teillä.
Minun paras ystäväni on aina tiennyt kulloinkin elämässäni tärkeistä asioista erittäin paljon. Vaikkei nyt mitenkään erityisemmin puhuttaisikaan vaikkapa imetyksestä, on hänen ollut vähän vaikea olla huomaamatta että imetän vauvaani...
Ja hyvässä tarkoituksessa viety lahja on aina tervetullut vaikkei sillä sitten sattuisikaan jostain syystä lopulta olemaan käyttöä saajalle. Mistäs antaja voisi kaiken ennakoida. Ystävän antamasta lahjasta en voisi koskaan loukkaantua, vaikka tapahtuisikin jotakin jonka vuoksi lahjaa en tarvitsisikaan.
sattui asumaan ulkomailla, kun lapsi oli pieni. Ja on myös miespuolinen, joten en olisi tod. näk. imettänyt hänen seurassaan.
tästä ketjusta voi päätellä, ei voi sanoa kaikille sopivaa lahjaa. Joten parasta kysyä äidiltä itseltään että mitä tarvitsee/haluaa sairaalaan.
sattui asumaan ulkomailla, kun lapsi oli pieni. Ja on myös miespuolinen, joten en olisi tod. näk. imettänyt hänen seurassaan.
Että mitä hänelle olisi voinut viedä synnytyssairaalaan viemisiksi... ; )
Miten niin?? Minä vastasin ketjuun siinä vaiheessa, kun joku ehdotti sitä imetyspaitaa. Minusta se ei edelleenkään ole fiksu lahja. Olen tästä entistä vakuuttuneempi, kun luen tästä ketjusta näitä imetyskouhkauksia...
Miten niin?? Minä vastasin ketjuun siinä vaiheessa, kun joku ehdotti sitä imetyspaitaa. Minusta se ei edelleenkään ole fiksu lahja. Olen tästä entistä vakuuttuneempi, kun luen tästä ketjusta näitä imetyskouhkauksia...
en minä ainakaan aikoinani mitään lehtiä sinne kaivannut. Istuin ja ihastelin omaa vauvaa ja loput ajat nukuin tai puhuin puhelimessa. Siinä ei todellakaan pystynyt keskittymään mihinkään jonninjoutaviin juorulehtiin.
Mutta siinä olen samaa mieltä, että myös äiti tarvitsisi jonkin lahjan. Kova työ takana ja kaikki vain tuovat vauvalle jotain. Jos äiti tykkää vaikka pizzasta, vie kotipizzan pieni pannupizza ja juoma tai karkkeja. Hedelmiä saa ainakin TAYSista joka synnyttäneitten osastolat syödä mielin määrin.