Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menossa ostamaan lapselle haalarin. Minkä ostan, mitä suosittelette?

Vierailija
09.12.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä talvisäillä muuten pärjää.

Vierailija
2/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen Rasavilia lähes ikään kuin ikään. Kestää vettä ja kulutusta! Lisäksi se on ainoa kokonaan Suomessa tehty haalari. Mutta jos haluat kuivata kuivausrummussa, niin sitä se ei kestä. Kyllä Reimat ovat myös hyviä, varsinkin Reimatecit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
4/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole varaa pistää joka talvi yli 100 euroa haalariin per lapsi + erikseen vielä kevät/syksyhaalarit.

Lassietec on myös hyvä jos budjetti on pienempi.

Vierailija
5/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HMstä sellaisen ruskean, 56cm, toppahaalarin vaan ei kovin muhkea, siinä on kiinteät jalkaterät eli ei tarvi töppösiä erikseen ja sitte on käännettävät hihansuut, eli ei välttämättä tarvis topatumppujakaan erikseen, hupullinen ja pinta sellaista vähän liukasta että ehkä hieman pitää tuulta, no en paljoa sen varaan laske mutta kuitenkin ei ihan pumpulia koko haalari ;) ja siinä on fleecevuori ja alas asti aukeaa 2 vetoketjua että helppo pukea.

Eikä ollut kovin kallis, 29,90e.

Vierailija
6/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin erehdyin kerran henkkamaukka -haalariin. Vauva makasi vaunuissa lampaantaljan päällä ja liukui sen liukkaan haalarinsa kanssa siellä holtittomasti. Oli tosi vaarallista esim. bussiin vaunuja keikutellessa! Ja noinpienelle ei oikein mitään valjaita vielä saa kiinni.

Vierailija
7/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lapissa ja täällä Lassie kävisi hyvin, harvemmin on ihan "vesikelejä", yleensä on pakkanen tai nollan kieppeillä. Meillä Rasavilit, se on tosi hyvä, samoin Remu, mutta halvemmillakin varmasti pärjää.

Vierailija
8/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa Pikkuväki myy Reiman lisäksi Rasavilia ja Ticketin haalareita (mulla ei kokemusta Ticketista, mutta paljon niitä näkyy). Onkohan kellään kokemusta niistä PoP:n ulkoiluvaatteista?

Vierailija
9/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmilta pettymyksiltä säästyt näin.

Vierailija
10/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalla tai tarhassa käytettäviä. Jos tahdot käyttää tuota ihan kadulla niin ota vaikka Reimatec ja käytä sitä tämä vuosi. Siitä on helppo vaihtaa myöhemmin johonkin muuhun.

Vierailija
11/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustassa se päällä olla.

ap

Vierailija
12/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluat haalari, joka on hyvä näköinen, niin suosittelen katsastamaan sellaiset merkit, joilla on yksivärisiä tai suht hillittyjä kuoseja. Esim. Ticket, Minymo, Reimatecin osa vaatteista jne. Mutta lisäksi minusta tämän vuoden Seppälän haalarit on tosi kivoja, jos ostaa päiväkotikäyttöön ja ne siellä joka tapauksessa käyttää kuriksia. Joku Lassien haalarikin oli tänä talvena kiva minun silmään - olisikohan ollut harmaa, jossa oli limeä somisteena. Oikeasti minusta merkillä ei ole väliä ja haluaisin kovasti kotimaista kannattaa, mutta valitettavasti Rasavil on minun makuuni jotenkin jäänyt niin kovin vanhanaikaiseksi leikkauksiltaan ja väreiltään, että minä en pysty niitä ostamaan vaikka esim. hanskat ko. merkiltä on todettu loistaviksi. Mikäli lapsi on tosi vilkas, niin katsasta ihmeessä vähän kestävämpiä haalareita, ei se ole kaunista kulkea reikäisissä haalareissa.

Vierailija
13/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan se harmaa jossa on pikkuisen limeä tai pinkkiä koristeena on ihan nätti. Pojalle ostin sen, missä on vihreää ja tytölle olisin ostanut sen toisen, mutta mieltyi prismassa näkemäänsä violettiin (mistä itse en niin tykännyt). Vanha haalari sopii kuitenkin vielä, joten ostan sen Lassietecin mikä aleen jää.

Vierailija
14/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välttynyt aikaisemmin ostamasta haalaria lapselle?

Jos haluat hienon näköisen ja rahasta ei ole pulaa osta PoP tai Ticket, niillä voi hyvin mennä keskustassa ja kukaan ei pidä lasta huonosti puettuna...

Meillä on ollut Jonathania ja Reimatecia. Reimatec toimii lähipuistossa, samoin Jonathan. Tänä vuonna ostin Jonathanin toppahaalarin ja päiväkotiin ostin lapselle Lassien haalarit, siellä kun pidetään aina kurahousuja haalarin päällä. Eli meillä on kaksi haalaria. Välikausihaalarina on Reimatec, se menee hyvin kun alle laittaa villaa.

Kaupungille laitan lapselle takin ja housut, siellä en haalaria käytä.

Vierailija
15/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävä, vedenpitävä, hyvän näköinen. Maksaa n. 80e.

Vierailija
16/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse sieltä viime talvena Molokidsin haalarin joka oli todella hyvä, tänä talvena ei ollut enää kokoja jäljellä :(

Vierailija
17/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai 3v täytyy oikeen kehdATA liikkua hesan keskustassa

jo on aikoihin eletty

ootte te äidit aikas hassuiks tulleet

eiköhän nuo haalarit kun ahaalarit ole kaikki sen näköisiä et kehtaa liikkua ä

vaikka miss'

itse ostan aina kaksi haalaria talveksi toisen lassietec ja toisen reimatec haalarin

sama sit kevät/syksy puvuiks

j akyllä kestää vedet ja kurat JA kulutukset hyvin ja kehtaa liikkua he he

lassietec hinta laaadultaan sopivin

Vierailija
18/18 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minun suosikkini. Hyvä hinta-laatusuhde.