Jihaa!! Perjantaina vaihdetaan farkku katumaasturiin :))
Ei tarvitse enää istua ahtaasti ja näkee ajella hyvin :)
Kommentit (68)
Koska on niin paljon enemmän kuluttavia automalleja.
ja kulutus noin 6 l satasella ...............
YKSIKÄÄN VOLVO ei hähän pysty eikä mikään vanha lulla jolla suurin osa ajelee... olette niin tyhmiä kun kuvittelette koslanne olevan jotenkin ekologisempi kuin uuden masturin. Nauru hyytyy kun ensi vuonna tulee poistoihin perustuva maksu Volvoillenne
Ykskään maasturi ei ole silmiä hivelevä näky. Ne on niin helvetin rumia, mä ihmettelen että miten joku nainen voi ajaa sellasella? No, jos ei kauneuden päälle mitään ymmärrä, niin sitten ei ymmärrä!
Ja ei tosiaan naurata kun näen maasturin liikenteessä, ennemmin meinaa itku tulla kun sellasen rumiluksen joudun näkemään.
Vaan niinkin turhamainen syy kuin auton ulkonäkö!!
No nyt meni kyllä viimeinenkin uskottavuus teihin hörhöihin =)YKSIKÄÄN VOLVO ei hähän pysty eikä mikään vanha lulla jolla suurin osa ajelee... olette niin tyhmiä kun kuvittelette koslanne olevan jotenkin ekologisempi kuin uuden masturin. Nauru hyytyy kun ensi vuonna tulee poistoihin perustuva maksu Volvoillenne
Ykskään maasturi ei ole silmiä hivelevä näky. Ne on niin helvetin rumia, mä ihmettelen että miten joku nainen voi ajaa sellasella? No, jos ei kauneuden päälle mitään ymmärrä, niin sitten ei ymmärrä!
Ja ei tosiaan naurata kun näen maasturin liikenteessä, ennemmin meinaa itku tulla kun sellasen rumiluksen joudun näkemään.
"ja niin, miksiköhän maasturikuskeilla olikaan huono maine"
Katsos kun minä en edes halua että minulla olisi hyvä maine viherpiipertäjien keskuudessa -halveksin sitä porukkaa.
Et kommentoinut sitten sitä että pakosta ajan isolla autolla etkä sitä että moottori on taloudellinen -varsinkin kun auton kuljettama henkilömäärä otetaan huomioon.
Juuri siksi katsos ylenkatsonkin viherpiipertäjiä -itse asia sivuutetaan noin vain...
Vaatihan sen auton valmistaminenkin melkoisen ekologisen selkärepun. Mitä enemmän massaa sen suurempi reppu. Ja kun sitä autoa pitää vielä olla vaihtamassa vähän väliä uudempaan malliin, niin joku polttoaineenkulutus alkaa olla aika vähäinen seikka kaiken muun ympäristökuormituksen ohessa.
Nyt se iki ihana auto on pihassa!! Kylläpä oli hyvä ajaa =)
ap
eikä kummatkaan olla huomattu farkkua ajaessamme tällaista ongelmaa, ettei mahduta. Ja te ootte vielä tollasia pygmejä. Meillä myös kaksi lasta turvaistuimissaan kyydissä ja silti tilaa ruhtinaallisesti.
Mikä ihmeen farkku teillä oikein on ollut?
YKSIKÄÄN VOLVO ei hähän pysty eikä mikään vanha lulla jolla suurin osa ajelee... olette niin tyhmiä kun kuvittelette koslanne olevan jotenkin ekologisempi kuin uuden masturin. Nauru hyytyy kun ensi vuonna tulee poistoihin perustuva maksu Volvoillenne