Paras pizza, mitkä täytteet???? Ov
Millä täytteillä tilaat pizzasi? Haluttaisi kokeilla uutta mut ku ei uskalla mitkä maut sopis yhteen.
Mulla on ollut yleensä ton,kink,kat,pap.
Kommentit (20)
Mun suosikki on katkarapu, tonnikala, simpukka, sipulia raakana reilusti, tietty valkosippee ja oliiveja ja juustoa. Päälle yrttisekoitusta ja vähän oreganoa, niin ja pohjalle voi laittaa välillä tomaattipyreen sijaan pestoa! NAM!
Jos sä siis oot tilaamassa, niin toi pesto voi olla hankala löytää... Mutta kokeile tätä joskus itse, jos tykkäät merenelävistä...
Yksinkertainen on parasta. Toinen hyvä kinkku + mozzarellaraaste, ei tomaattisoossia.
jauhelihakastike, ananas ja tuplajuusto. Myös tonnikala-tomaatti-fetapizza on hyvä.
salami, aurajuusto, ananas, katkarapu
ihan melekin "harmittaa" kun aina sortuu sielä ottamaan sen vaika muitakin herkkuja olis :D
Kävin kopioimassa siällön:
PIZZA ALLA PAVAROTTI ................................................................................12,50
aurinkokuivattua tomaattia, peperonesalamia, oliiveja, kaprista, sinihomejuustoa, mozzarellajuustoa
soltorkad tomat, peperonesalami, oliver, kapris, blamogelost, mozzarellaost
sundried tomato, peperonesalami, olives, capers, blue cheese, mozzarella cheese
ihan melekin "harmittaa" kun aina sortuu sielä ottamaan sen vaika muitakin herkkuja olis :D
Kävin kopioimassa siällön:
PIZZA ALLA PAVAROTTI ................................................................................12,50
aurinkokuivattua tomaattia, peperonesalamia, oliiveja, kaprista, sinihomejuustoa, mozzarellajuustoa
soltorkad tomat, peperonesalami, oliver, kapris, blamogelost, mozzarellaost
sundried tomato, peperonesalami, olives, capers, blue cheese, mozzarella cheese
Aina kun käyn Turussa hyvää ystävääni moikkaamassa, niin tää on vaan nautittava!!! On tosi hyvä. T. hämeenlinnan likka (täällä ok pizzapaikka Poppino).
Kanaa, tomaattia, sipulia, mozzarellaa. Päälle valkosipulia jos kuuluu hintaan!
salami
tomaatti
sipuli
oliivi
herkkusieni
artisokka, tomaatti, herkkusieni ja oliivi.
Tomaattikastike, oliivi, herkkusieni, anjovis ja paljon juustoa ja v-sip.
-Kinkku
-Ananas
-Katkarapu
-Sipuli
-Tacokastike
-valkosipuli
Tai bolognese, salami, ananas, kinkku.
Itse tehty pohja ja täytteeksi:
-Jauheliha (ruskistusvaiheessa sekaan tomattipyre, jauhoja, lihaliemikuutio, vettä, pizzamaustetta)
-Ananasta
-Fetaa
-Paprikaa
- Valkosipulia
- Pinnalle juustoa
Oikein vesi herahti kielelle!
- Kinkkua, katkarapuja ja valkosipulia.
- Gorgonzola ja parmankinkku
joskus oliivin tilalle tupla juusto
rakastuin pizzaan, jossa oli kananmunaa (siis raakana rikottu siihen päälle, uunissa sitten paistuu) ja kinkkua, Isiellä kinkkua ei silputtu pieneks, vaan pizzassa oli isoja kinkunpaloja, NAM :) Sen pizzan nimi oli Bismark.
Nyt jos jostain tilaan, otan:
* kananmuna,
* tonnikala,
* sipuli,
* herkkusieni.
eikä tomaatti, jos kerta on jo tomaattisosetta
mun suosikit on:
pepperoni (yleensä lisänä mustia oliiveja)
hawaiian (kinkku ananas)
spicy chicken (kana, sipuli, paprika, chili paprika)
katso täältä kanssa ideoita: www.dominos.com
musta toi philly cheese steak kuulostaa hyvältä, teen varmaan itse seuraavaks sitä.
tai sitten salami, paprika, katkarapu ja persikka