Lue keskustelun säännöt.
Käykö margariini leivontaan ihan yhtä hyvin, kuin voi/paistomargariini?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
jos siinä lukee vain että "leivälle", niin ei, se ei tosiaankaan toimi paistamisessa eikä leivonnassa. Jos taas siinä lukee että "leivälle, leivontaan, ruoanlaittoon, paistamiseen", niin kyllä se käytännössä toimii ihan yhtä hyvin kuin voi tai paistomargariinikin. (Yleensä ne alle 40% rasvaa sisältävät kevytversiot on noita, mitkä ei käy ruoanlaittoon eikä leivontaan, kun taas 60% ylöstpäin sopivat. Mutta se siis lukee siinä purkissa.)
Kaikkihan ne tietty maistuu vähän erilaiselle, ja se on jokaisen henk koht mielytymys, mistä itse tykkää.