Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on hyvä arabimies, enkä ole ruma enkä lihava..

Vierailija
25.02.2009 |

Olen paremman näköinen kuin monet muut ikäiseni naiset, olen huolehtinut itsestäni aina ja samoin mieheni on pitkä ja komea.

Haluatteko kysyä jotain?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremman näköinen kuin monet muut ikäiseni naiset, olen huolehtinut itsestäni aina ja samoin mieheni on pitkä ja komea.

Haluatteko kysyä jotain?

Pitkä se nyt voi toki olla.

Vierailija
22/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun anteeksi Hamashan on "hyväntekeväisyysjärjestö"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tulisi sijoittaa?

ap.

Vierailija
24/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla tilinumero?

ap.

Vierailija
25/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko kysyä jotain?

En halua sen kummemmin kysyä, mutta tosi kiva, että olet löytänyt hyvän miehen. Olen itse naimisissa ihan suomalaisen kanssa, mutta ollaan asuttu työn perässä useissa arabimaissa ja tunnetaan paljon arabiperheitä ja myös perheitä joissa toinen arabi, toinen ei. Ovat ihania ihmisiä! Täällä Suomessa joillakin on vaan kovin tietämätön ja rasistinenkin käsite, mutta älä anna sen häiritä. Onnea ja iloa elon tielle teille molemmille ja pitäkää huolta itsestänne!

Vierailija
26/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä hyppäsit yli ne kysymykset sun miehen muista vaimoista ja kunnollisen muslimin halusta hunnuttaa kaunis vaimonsa?

vai etkö kestä totuutta?

Vierailija
27/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä hyppäsit yli ne kysymykset sun miehen muista vaimoista ja kunnollisen muslimin halusta hunnuttaa kaunis vaimonsa?

vai etkö kestä totuutta?

voi persut sentään... Hanki elämä!

Vierailija
28/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai etkö kestä totuutta?

Kuka voisi puuttua noihin peruspertteihin, jotka antavat vaimoilleen vaan tuulipuvun ja lenkkarit ja kympin Lidl-reissuun. Ai niin ja ne käy sitten itse vieraissa tai Tallinnassa vaikka kulttuurimatkoilla. Hih! TOTUUS, siis esiin... Hih, kun oletkin hauska! Tämähän on ihan terapiaa, tää sun ihmettely. Kiitos kivoista nauruista, se pidentää aina ikääkin. Mukavaa illanjatkoa, tää mamma lähtee laittaa sapuskaa ihan suomalaiselle pellavapäälle, joka nauraa mukana sun jutuilles...

Vierailija
29/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootsä vetänyt jotain khatia tai muuta paskaa kun sun jutut on noin typeriä ja sekavia???

Kuka voisi puuttua noihin peruspertteihin, jotka antavat vaimoilleen vaan tuulipuvun ja lenkkarit ja kympin Lidl-reissuun. Ai niin ja ne käy sitten itse vieraissa tai Tallinnassa vaikka kulttuurimatkoilla. Hih! TOTUUS, siis esiin... Hih, kun oletkin hauska! Tämähän on ihan terapiaa, tää sun ihmettely. Kiitos kivoista nauruista, se pidentää aina ikääkin. Mukavaa illanjatkoa, tää mamma lähtee laittaa sapuskaa ihan suomalaiselle pellavapäälle, joka nauraa mukana sun jutuilles...

Vierailija
30/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ei voi vastat noihin kun kerran siallisia kysymyksiä toivoikin.

usean vaimon pitäminen on meinaan arabimaissa ihan laillinen homma ja yleinen tapa monessa arabimaassa.

ja kun ap kerran kehui alussa olevansa sanoinkuvaamattoman kaunis, niin silloinhan kunnollinen muslimi haluaa sen peittää ja hunnuttaa burkhalla. saattais tulla kviä niskaan ja häkki heilahtaa äkkiä jos joku vaimo arabimaissa kulkisi kutrit liehuen ja miesten katseita keräten...

mutta ei voi ap sitten näihin asioihin vastata kun on vissiin hieman kiusallista tms.

mutta hei kerro ap ensi kerralla vielä tarkemmin mitä sulta saa kysyä ja mitä ei ettei taas aleta huutamaan yleistävää rasisti-idioottia kuorossa.

no miksi

vai etkö kestä totuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi