Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee taatusti keskenmeno uhmaikäisen esikoisen takia

Vierailija
24.02.2009 |

Minulla on ollut verenvuotoa enkä saisi nostella mitään kovinkaan raskasta. Uhmaava esikoinen ei ymmärrä vaikka kuinka selittäisin että joudun sairaalaan jos nostelen häntä.

Ei auta, ulvoo vaan ja pyrkii syliin enkä raaski olla häntä nostamatta. Kaikkialle muuallekin minun pitäisi 16kg painavaa esikoista nostella vaikka tuhruvuotoa tulee aina kun teen jotakin vähänkin rasittavaa. Isää meidän perheessä ei ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka lapsi näkee ja hahmottaa.

Minä loukkasin selkäni ja joudun käyttämään tukiliiviä - enkä tietenkään saa nostella mitään.

Lapset tajuavat ja hahmottavat asian, kun mulla on tämä tukiliivi päällä.

Vierailija
2/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarviit apua läheisiltäsi! Tai soita neuvolaan, jos joku pääsis jeesaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen vikahan se on jos keskenmenon saat. Lapsi ei ymmärrä sun "tilaasi" ja haluaa läheisyyttä. Rupee sisäistämään tilaasi, kun näkee mahan kasvun ja tuntee vauvan liikkeet itse.

Vierailija
4/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa että äidillä on selkä kipeänä

Vierailija
5/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sitten oliskaan kahden kanssa.

Vierailija
6/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni sanottiin keskenmenossa, että tulee jos on tullakseen, joten nostaminen ei aiheuta sitä vaan vika on aina sikiössä, kiinnittymisessä. Oletko käynyt lääkärissä näytillä, itselläni oli keskenmenon jälkeen tuhrimisvuotoa, lääkäri totesi että kaikki kunnossa> vaavi jo puolivuotta.

Ps. jouduin nostelee noin 25 kg työnmerkeissä päivittäin raskausaikana.

Vierailija
7/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä asti tuhruillut aina kun teen jotakin fyysisesti rasittavaa. Viikkoja on nyt tasan 16+0

Vierailija
8/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjätä

Vierailija
9/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä yh-äitejä oikein poksahtelee!

Miten oikeesti joku tietentahtoen hankkiutuu paksuksi ilman äijää kun ei yhden lapsen kanssa edes pärjää!?!? Oikeestikko annatte jonkun baaripanon vetää paljaalla?

Vierailija
10/10 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitta täyteen sen toilailuja. Loppuvuodesta yritettiin vielä välejä paikkailla, siitä seurasi raskaus mutta ei suhde kumminkaan pelastunut.

Baarissa en ole käynyt kuin viimeksi vuonna 2005. Ja ihan vaan tiedoksi että sikiää ne yh-äidit muutenkin kuin yhdenillan jutuista. Yh-äidit voivat jopa seurustella ihan vakavissaan, jotkut harvinaiset jopa useita vuosia.

Mutta kun on kerran ydinperhehelvetistä eroon päässyt, ei ihan helpolla sellaiseen uudestaan ala. Seurustella voi, ilman virallista sitoumustakin.

Ja voihan sitä naida paljaalla vaikka tuota naapurin ydinperheen isää, kun se tuntuu olevan niin kovasti kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi