Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä (lieviäkin) RIIPPUVUUKSIA sinulla on?

Vierailija
09.12.2008 |

Ap:



- Nettiriippuvuus. Koneen äärelle on päästävä ainakin kerran päivässä.



- Alkoholi. Sitäkin on saatava väh. kerran viikossa, punkkua mieluiten.



Tupakasta olen ollut erossa nyt 11 vuotta. Jes!



Laita hyvätkin riippuvuudet, kuten joillain on esim. juoksu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on aerobic! se menee kaiken edelle, minun on pakko päästä

ainakin, vähintään siis 5 kertaa viikossa jumppaan.

Muita riippuvaisuuksia ei minulle ole, jumppaaminen on minun elinehtoni.

Ollut jo 12 vuotta.

Vierailija
2/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiriippuvuutta, vaikka monesti päivässä koneella käynkin...

mutta mä taidan olla riippuvainen pepsi maxista... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole lievä riippuvuus, vaan sitä on pakko saada päivittäin. Monta kertaa.

Vierailija
4/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmista olen yrittänyt päästä eroon, en onnistunut

Vierailija
5/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* nettiriippuvuus ja eritoten AV-riippuvuus:)



' Kävelyretket. Kävelylle on päästävä useita kertoja viikossa, mieluiten joka päivä.



* punaviini. Sitä ois saatava kerran viikossa lasillinen...



* Ruoka. Jotain erityisen hyvää on saatava edes pari kertaa viikossa.



* suklaa. Suklaata haluan syödä joka perjantai- ja lauantai-ilta.



*shoppailuriippuvuus: saan tyydytystä jos saan ostaa jotain sisustukseen tai lastenvaatteisiin liittyvää edes kerran kuussa.

Vierailija
6/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Shoppailu

- Netti

- Tupakka (reilu askillinen _viikkoon_)

- lakritsi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti ja juustopallot:)

Vierailija
8/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti:

Käytän päivittäin aikaa netissä 2-4 tuntia mikä on liikaa.



Vesi, tee:

Söin ennen liikaa makeaa ja nyt juon sen tilalla. Ennen join kahvia 5-7 kuppia mutta nyt olen raskaana enkä voi.



Olen onneksi vapautunut suurimmasta osasta riippuvuuksistani mutta töitä se on teettänyt.

Joskus join 3-4 kertaa viikossa yli 10 annosta alkoholia.

Poltin myös tupakkaa seitsemän vuotta ja lopettamisen aikaan meni jo aski-pari päivässä.

Olen myös syömishäiriöinen ja olen lihonut ja laihtunut kymmeniä kiloja lyhyiden aikojen sisällä vuoron perään herkkuihin ja syömättömyyteen koukuttuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeriippuvuus ja urheilu. Jos ei mitään urheile, rupeaa joka paikka kolottamaan. Av-riippuvuus töissä, kotona ei juuri netti aukea.

Vierailija
10/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna, useamman kerran viikossa.



Siideri muutamia kertoja viikossa sekin.



:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeri

pepsi max

Vierailija
12/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa mullakin noin, nyt olen riippuvainen VAIN netistä ja rasvaisesta ruoasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huulirasva on pakko olla aina mukana joka paikassa.

Vierailija
14/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kofeiini

- Sokeri

- Netti



Muun muassa. Nuo tulivat ensimmäisenä mieleen. Alkoholi ja tupakka sentään ei, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi!

Vierailija
16/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi lukeminen.



Jos en saa lukea kunnolla (sii väh. 2h putkeen) edes viikkoon niin johan huomaan muuttuvani kärttyisäksi ja tiuskivani...

Vierailija
17/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- *kahvi* (tulee vierotusoireita jos on juomatta)

- *tupakka* (lähinnä tapa, voin olla polttamattakin)

- *netti* (etenkin av)

- *karkki/suklaa* (pari päivää ilman menee, sitten on taas mässytettävä)

Vierailija
18/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen taas tännekin palannut)

Tupakka (sitäkin on alkanut taas kulua päivittäin)

Seksi (minulla on ollut etäsuhde puoli vuotta ja tahtoisin seksiä koko ajan kun nähdään ja väliaikoinakin)

Huulirasva

Suklaa

Vierailija
19/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä on niitä makeutusaineita. Makeutusaineet eivät imeydy mutta sen sijaan ne LISÄÄVÄT makeanhimoa. Siksi niitä tekee mieli lisää...

Vierailija
20/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-netti (erilaiset keskustelupalstat lähinnä)

-sokeri (siitä yritän nyt karppaamalla vierottautua)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän