Victoria parka pääsee naimisiin vasta 2010 keväällä.
Miksi ihmeessä sitäkin venytetään niin kamalasti? Ja sisaruksetkaan eivät pääse vihille ennen kruununperijää. Kummallista.
Kommentit (11)
jos vaikka sattuis luopumaan kruunusta päästäkseen naimisiin.....
Haluisivat poikansa kuninkaaksi niinkuin alunperin pitikin.......
johan ihan taviksetkin suunnittelee häitä vuodelle 2010
Toivottavasti saa kuitenkin lapsia vielä.
siis VOI EI!!! sun elämäs loppuu nyt tähän!
ei olis kivaa jos joku muu päättäisi elämäni suurista kysymyksistä kuten naimisiin menosta, lapsista jne.
eli heidän tapauksessaan Victoria. Hän siis itse päättää, milloin menee naimisiin.
on minua aina tasan vuoden vanhempi ja pienempänä aina kaikki ripit ja yo-kirjoitukset olivat vuosi ennen minua. Sitten yhtäkkiä tajusin erityisesti näitä kuninkaallisia seuraamatta, että minulla on jo perhe, avioliitto, työ ja oma elämä ja hänen kohdallaan vieläkin arvotaan kuukaudesta toiseen, milloin mahtaisi olla sopiva hetki kihlautua. Ei käy kateeksi kyllä yhtään.
siis VOI EI!!! sun elämäs loppuu nyt tähän!
haluttiin ja halutaan edelleen kuningas, mutta eihän tällaista epätasa-arvoista toivetta voi tuoda esiin tasa-arvon kultamaassa Ruotsissa, joten on otettu muut konstit käyttöön. Koska Vickan ei ole luopumassa oma-aloitteisesti kruunusta, on hänen aviolupaansa tarkoituksella pitkitetty: kun he vihdoin saavat ruveta lapsia tekemään, on kruununprinsessa jo sen verran iäkäs, ettei lapsia kovin helpolla tule. Ja jos/kun Vickan jää lapsettomaksi, kenelles se kruunu sitten menee? No lempilapsen eli Carl Johanin lapsille tietysti.
Onhan se nyt varmaan hieman eri asia suunnitella kuninkaallisia häitä. Mieti vaikka kutsuvieraslistaa. Vieraina on varmastikin sellaisia henkilöitä joille häistä on hyvä infota hyvissä ajoin.
Onko täällä muuten joku sitä mieltä että Daniel on ihan ok? Jotenkin outo yhdistelmä tuo "luonnonlapsi" ja välitön Viktoria ja sitten vastakohtana sliipattu Daniel. Mua ihan puistattaa toi Daniel. Ja jostain syystä mä saan siitä myös gay-viboja ; D