voitteko luottaa, että mies hoitaa aamulla lasten viemisen kunnolla päiväkotiin/ kouluun?
Lapsi 4v ja mies vie lapsen joka aamu päiväkotiin. Minä sitten haen.
Kommentit (33)
Mies vie aina lapsen päiväkotiin. Jos (ulko)vaatetuksessa jotain puutteita joskus on, ymmärtäväiset päiväkodit tädit ja sedät korjaavat tilanteet:)
Liikuttava kun sitten välillä kyselee, että olisko tämä vai tämä kokonaisuus parempi, mitä olet mieltä. Ja tosissaan miettii kaiken sukkia ja pikkareita myöten. Eipä silti, itsekin tyllään pukea lapsen nätisti mutta meillä ei tosissaan huomaa, kumpi on vaatteet valinnut.
Vaatteet meillä valitsee itse lapset, jostain syystä heille on kehittynyt erittäin hyvä värisilmä (jota me mieheni kanssa emme omista). Ainoastaan nuorimmaisen vaatteet valitsemme itse, jos isommat eivät ehdi niitä tuomaan ;)
Laitan tosin aina vaatteet valmiiksi esille, koska tykkaan valita yhteensopivat ja kauniit vaatteet lapsille. Teen tuon kylla ihan joka ilta, vei ne lapset sitten kuka tahansa.
Mutta ehdottomasti voin luottaa.
Vie poikaa kyllä kerhoon siinä missä minäkin.
Itseasiassa paremmin hän sinne lapsen ajoissa saa vietyä kuin minä.
Ei me äidit mitään yli-ihmisiä ole... on vain erilaisia tapoja tehdä, harvemmin yhtä oikeaa.
saatiin napakat riidat aikaan ja mä vein. Pitäs olla tyytyväinen, kun mies laittaa aamupalan, kuorii usein hedelmät tai pilkkoo kasviksia, auttaa yksivuotiasta ja valvoo 3-vuotiasta, hoitaa hammaspesut, vessat ja pukemiset. Jompi kumpi laittaa vaatepinon valmiiksi isommalle, joka se kerhoonlähtijä. Miksiköhän sitä tulee helposti sanottua jostain pienestä asiasta, joka aina ärsyttävänä toistuu, vaikka suurin osa elämästä sujuu hienosti...
Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata pukea ja syödä, myös lapsensa.
ja en tiedä, haluaisinko olla hänen kanssaan naimisissa, jos en voisi luottaa... Meillä mies laittaa ihan omatoimisesti jo ilalla lapsen tarhavaatteet valmiiksi ja pakkaa laukkuun vaihtovaatteet, ei tarvitse minun puuttua.
Outo kysmys. No, miehen vaatevallinnat ei ehkä ole yhtä yhteensopivia kuin omani, mutta aina on muutoin sopivat (ts. säänmukaiset ja tarhaan sopivat) ja siistit. Väreistä ei vaan ole yhtä tarkka kuin minä :)
Ei kai kukaan täysissä järjissä oleva perhettä perusta sellaisen miehen kanssa, joka ei tuollaisesta suoriudu?
olisi aika outoa, jos en voisi luottaa. Pistäs ajattelemaan, onko miehellä adhd..
Laitan vaatteet pinoihin ja hoitolaukut valmiiksi illalla miehen toiveesta.