Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voitteko luottaa, että mies hoitaa aamulla lasten viemisen kunnolla päiväkotiin/ kouluun?

Vierailija
23.02.2009 |

Lapsi 4v ja mies vie lapsen joka aamu päiväkotiin. Minä sitten haen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatteko, että m ies hoitaa vaatehuollon ja aamupalan antamisen- vai ettekö voi luottaa?

No ihan varmasti voin luottaa! Mies osallistuu meillä todella paljon kodinhoitoon, ruoan tekemiseen ja lasten hoitamiseen. Näin antaa myös todella hyvän esimerkin kolmelle pojallemme siitä, ettei todellakaan kotona äiti hoida kaikkea. Eli minulla taitaa asiat olla todella hyvin!

Vierailija
2/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt hyvät vaimot miehillennekin tilaisuus olla lasten arjessa mukana. Se, että mies tekee asiat erilailla ei tarkoita, että tekee väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin halusimme pojalle lyhyemmät päiväkotipäivät, joten ainoa vaihtoehto oli luottaa siihen, että mies osaa huolehtia aamutoimista. Aamut ovat olleet isän ja pojan yhteistä aikaa ja iltapäivät mun ja pojan.

Nykyisin poika on jo koululainen. Edelleen mies lähettää pojan kouluun, joko kotoa tai puhelimella työpaikalta. Vaatteensa poika valitsee itse tosin meidän vanhempien ohjauksella, jos on jotain erityistä huomioitavaa.

Vierailija
4/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen sellainen kanaemo, että laitan valmiiksi seuraavan päivän vaatteet kummallekin oman pinonsa. Aamupalaa saavat päiväkodissa ja toki mies nyt osaa sentään lapsensa ruokkia vaikka ei välttämättä osaiskaan laittaa mun maun (ja kelin) ;) mukaista vaateyhdistelmää lapsille.

Vierailija
5/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteetkin osaa laittaa ihan sään mukaan. Toki ne ei ihan sovi aina sävyiltään ja tyyliltään, mutta en käy huomauttelemaan, koska se on täysin turhaa. Tärkeintä on, että lapsi on lämpimissä ja kuivissa vaatteissa.

Vierailija
6/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneenä/kiireisenä niitä etsiä. Katselen vaatteet itsellenikin valmiiksi jo illalla.

Vierailija
7/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttava kun sitten välillä kyselee, että olisko tämä vai tämä kokonaisuus parempi, mitä olet mieltä. Ja tosissaan miettii kaiken sukkia ja pikkareita myöten. Eipä silti, itsekin tyllään pukea lapsen nätisti mutta meillä ei tosissaan huomaa, kumpi on vaatteet valinnut.

Vierailija
8/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos jostain syystä sellasta pitäis tehdä. Niin takuu varmasti osaisi. Ja jos ei osaisi, en hänen kanssaan eläisi

Vierailija
9/33 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata pukea ja syödä, myös lapsensa.

Vierailija
10/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avuton mies, jos ei moisesta selviä?

Vierailija
11/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatteko, että m ies hoitaa vaatehuollon ja aamupalan antamisen- vai ettekö voi luottaa?

Vierailija
12/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä määrin puutun asiaan että päällepuettavat vaatteet laitan valmiiksi. Saattaa olla ne eivät muuten olisi säänmukaiset, eikä ainakaan ulkonäöllisesti yhteensopivat mutta se on tosin sivuseikka :)

Vierailija
13/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvin luotettava ja vastuuntuntoinen.

Todennäköisesti hoitaa homman pätevämmin kuin minä...

Vierailija
14/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ainakin aikaisemmin paikalla kerhossa kuin minä! Värisilmä ei ole ehkä täydellinen, mutta lapsilla on vaatteet päällä ja ruokaa ovat saaneet, joten hyvin menee!

Vierailija
15/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en ole laittanut. Aamupalan osaa hoitaa myös.

Vierailija
16/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppivat huomauttelemaan isälle, jos tämä tekee jotain oudosti.

Vierailija
17/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet laitan kyllä valmiiksi että laittavat yhteensopivat vaatteet päälle (siis lapsille) ja tarpeeksi lämmintä myös.

Vierailija
18/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä koulimista on tarvittu, mutta johtunee osin siitä, että olen pk:ssa töissä, joten sisäpiirin asiat ovat tuttuja (mitä päälle milloinkin jne.)

Vierailija
19/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hoitanut jo vuosia, nyt myös pienimmän. Nyt siis vie pienimmän hoitoon töihin mennessään, pukee yms. aivan itse.

Eikä edes ole suomalainen. Saati, että tämä kuuluisi hänen kulttuuriin...

Vierailija
20/33 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee asiat hieman eri tavalla ja joskus aikaisemmin harmittelin, kun lapsia hakiessa: a) lapsilla oli kaapin rumimmat sisävaatteet päällä (ne, joita itse välttelin viimeiseen asti) b) rapasäällä oli laitettu kaikkein lianarin pakkassään talvihaalari..

Mutta ajat ovat muuttuneet. Enää en ole tuollainen päällepäsmäri, vaan olen iloinen niistä aamuista, kun mies vie lapset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi