Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja pesuaineet tuoksuvat niiiiin ihanalle - Tolu etenkin!! Muilla samaa?

Vierailija
23.02.2009 |

Mulla on ollut aina raskaana joku "himo" etenkin Tolun tuoksuun, ah kun se on niin ihana ja puhdas tuoksu, oikeasti ihan vesi herahtaa kielelle kun vessaa jynssää Tolulla, ja saan melkein kiksit siitä xD Kauheeta mutta totta!! Jotenkin tavallaan tekisi mieli juoda sitä! Mistä tällainen himo johtuu? En toki imppaa aineita eikä mitään sellaista mutta siivotessa nautin suunnattomasti tuoksuista, aah!

Ja etenkin sitruunan tuoksuiset yleispuhdisteet on kans ihaniiiii! <3

Rv 25

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitruunan hajuisesta tykkäsin ihan hulluna. Piti joka päivä pestä jotain sillä:D Joskus oli pakko käydä nuuskasemassa ihan. :D Outoa kyllä. :D

Vierailija
2/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen erityisesti kaikkia greipin, appelsiinin tai sitruunan hajuisia pesunesteitä. Mutta sitten kun juon ison määrän nestettä, tajuan taas että kysymys oli vain janosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki haisee niiin pahalle etten ilkeä käyttää mitään missä on pikkusenki tuoksua!

Vierailija
4/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 35 ja joka päivä pakko pestä jotain KLORINILLA kun se tuoksuu ihan taivaallisen hyvälle. Tolu myös, mutta ei yhtä taivaallista kuin kloorin haju. Ja pyykinpesuaine ja märkä puhdas pyykki. Ei millään raaskisi laittaa kuivausrumpuun pyykkejä kun tekisi mieli vaan haistella... :D

Vierailija
5/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös sitruunan ja mannyn tuoksuisiin pesuaineisiin. Pyykkipulveriakin pitää käydä joskus nuuskimassa, ja tuntuu tosi hyvältä. Bensan tuoksukin on alkanut viehättää... enkä ole des raskaana.

Sanokaa nyt mikä mulla on, ennen suorastaan inhosin näitä tuoksuja mut nyt jo muutaman vuoden ollu ihan hulluna.

Vierailija
6/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti raskaana ostaa monta paketillista BIOLUVILIA ja pestä himona pyykkiä sillä (sitä hajullista -mulla hajusteallergia vielä, ja yleensä käytetään hajusteettomia pesuaineita!)!! Voi kun se oli hyvä haju! Se haju vei voiton jopa pesuaineen aiheuttamasta ihottumasta käsissä.

Syntyi tyttö. Kahdestaa pojasta ei ole ollut tällaisia hajuhimoja raskausaikana.

Vierailija
7/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki haisee niiin pahalle etten ilkeä käyttää mitään missä on pikkusenki tuoksua!

Eli kaikki hajustetut piti hävittää ja hommata tilalle hajusteettomia. Kait sitä jotenkin valmistui vauvan tuloon ja hajusteettomien pesuaineiden käyttöön:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi