Hajamielisyys työtehtävissä :-( Huolestuttaa..
Olen reilusti yli kolmekymppinen nainen ja viime aikoina olen ollut tosi huolimaton työtehtävissäni ja unohdellut asioita usein. Tähän asti ei nyt mitään ihan major virhettä ole tullut, olen aina saanut korjattua virheeni mutta kiusallista tämä on. Yritän olla huolellinen ja silti esim. liite unohtuu lähettämästäni sähköpostista tai jotain pientä koko ajan.
Ei kai dementia voi alkaa alle 40-vuotiaana?? Mitään hirveää stressiä minulla ei ole, normaalia perhe-elämän pyöritystä vain joka tosin on aika raskasta välillä.
Olin aika kipeänä joulun ajan ja samalla todettiin anemia. Sain pussin verta ja olen syönyt rautaa nyt kuukauden. Hb noussut jo 109 eli on alhainen vieläkin. Voisiko hajamielisyys johtua anemiasta?
Onko muilla haperopäisyyttä? Pelottaa, etten kohta saa hoidettua työtehtäviäni kun en muista mitään :-(
Kommentit (3)
Ja onko tulokset myös tulkittu oikein...
Anemia ja muistiongelmat vajaatoiminnan oireita. Paleletko herkästi, onko turvotuksia, hiukset lähtee, iho kuiva, nivelsärkyjä jne?
no ei sun rauta-arvot ole hyvät. anemia väsyttää ja voi vaikuttaa unohteluun
minä olen kroonisesti hajamielinen, mutta minulla se johtuu melko varmasti väsymyksestä. Tuli mieleeni, että jos sinulla on anemia, voisiko olla myös pernisiöösi anemia? Se aiheuttaa juuri muistin ja keskittymiskyvyn ongelmia, ja on helppo testata ja hoitaa. Mutta hoitamattomana oireet eivät tule helpottamaan.