Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte lapsenne ottamaan nestemäistä lääkettä???

Vierailija
23.02.2009 |

Hyviä vinkkejä kaivataan. Meillä nyt ab kuuri päällä ja se nestemäistä. Myös ostin nestemäistä panadolia kun kuumetta on. Mutta kumpaakaan ei meinata saada menemään. Eka satsi meni ihan ok, mutta nyt tietää jo mitä tulossa...

Eli 1v 9kk lapsi kyseessä. Ja hirmuinen määrä tuota panadolia kun 15 kg painoa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis pitänyt antaa niin paljon, että laitoin 3v:lle supon.

Antibiootin annoin vauvalle peruna-porkkanavellin seassa, kun olin varma että juo koko pullon. Meillä oli usean kuukauden estolääkitys silloin. Isommalle joskus oon laittanut suklaa- tms. vanukkaan joukkoon. Tai sitten vaan ruiskulla väkisin suuhun huutavalle penskalle :/ Tai ensin puolet, väliin mehua, sitten loput ja palkaksi karkkia...

Vierailija
2/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekissa on nykyään 10 ml panadol-ruiskuja (ja 15 kiloiselle tuo riittää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2 vee rupesi ottamaan lääkkeensä sen jälkeen, kun olen antanut hänen itse tehdä sen eli saa laittaa ruiskun suuhunsa ja painaa männän alas. Kokeile tätä vaikka sillä panadolilla, kun siinä ei niin haittaa vaikka menisi hiukan hukkaankin.

Vierailija
4/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruiskulla vaan suuhun, jos ei ota itse niin pakolla, ei se muu auta, kysy laittaako äiti vai isä , ja jos sanoo ei niin sano että sitten lääkäri sit laittaa eikä kysy

Vierailija
5/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ja oottaa suu auki, että sa lisää.

Sisko 3,5v oottaa suu auki, jos annan veljellä lääkettä =D Ja sillon kun itse tarvitsee lääkettä, ekan ruiskullisen jälkeen kuuluu, lisää

ei siis ongelmaa ;)

Vierailija
6/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Vierailija
7/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 1v 9kk lapsi kyseessä. Ja hirmuinen määrä tuota panadolia kun 15 kg painoa...

Vierailija
8/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta ei pysty sylkemään pois! Jos ruiskutat suoraan suuhun, menee suoraan kurkkuun ja lapsi yökkää ja sylkee lääkkeen pois.

Ja lapsellehan on hyvä tehdä selväksi, että lääke otetaan tavalla tai toisella. lapsi ei tod. määrää lääkkeen otosta, eihän?!

Vierailija
9/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lasketaan kolmeen ja otetaan pohjanmaan kautta. Muista irvistää juotuasi äläkä ainakaan hymyile omalle lääkkeellesi...

Vierailija
10/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läski, olisivat neuvolassa kyllä varmasti siitä huomauttaneet. Pituutta on 92 cm ja muutenkin vartaloltaan roteva, leveät hartiat ja isot jalat ikäisekseen.

Siellä taitaa joku alipainoisen ja huono syömäisen pikkuruisen pojan äiti kateellisena kirjoitella. Mielummin iso ja terveen näköinen lapsi kuin joku kalpea ja hintelä...

Ja painoa on tarkalleen 14,750kg

Vierailija
11/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos molemmat v anhemmat myös pitkiä ja isä myös vartaloltaan roteva ja leveät hartiat ym niin ei voi olettaa että lapsesta tulisi pieni ja siro...

Vierailija
12/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saat lääkkeen ihan hyvin syötettyä, kun ei itseäsikään kiinnosta pysyä aiheessa.

Vierailija
13/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ja oottaa suu auki, että sa lisää.

Sisko 3,5v oottaa suu auki, jos annan veljellä lääkettä =D Ja sillon kun itse tarvitsee lääkettä, ekan ruiskullisen jälkeen kuuluu, lisää

ei siis ongelmaa ;)

Isosisko (5v) irvistää kyllä ja sanoo että pahaa, mutta on sovittu, että lääkkeen päälle saa ottaa maitoa kulauksen, niin menee lääke alas. Mutta maitoa pitää olla heti päälle, muuten tulee oksennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän