Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen istuu päivät pitkät chateissa ja vauvafoorumeilla ja muiissa?

Vierailija
21.05.2026 |

onko hän mielisairas vai tiedonhimon addikti ja narsist jonka pitää päivttää koko ajan oman egnon uuutisia ja vielä muutama kuva omasta toiminnasta tiktokkiin instaamn x-mediaan ja facebookiin ja odottaa seuraajia ja tykkääjiä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja minä olemme homoseksualisteja eli mielisairaita

Vierailija
2/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face, Insta, erilaiset nuorten ryhmät ovat täynnä narsisteja. Niitä sanotaan narsistien avohoitolaitokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinä ja minä olemme homoseksualisteja eli mielisairaita

No hyvä kun tulet kaapista ulos. 

Vierailija
4/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen

Vierailija
5/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ja minunlaiset elämästä etääntyneet

Vierailija
6/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka luulee olevansa tykätty ja suosittu omissa piireissään.

Vierailija
7/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roikun Vauvalla päivät pitkät, olen liikuntavammainen, yksinäinen mutta elämälle utelias nainen!

Vierailija
8/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ja olen eläkkeellä. 

Vierailija
9/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-mamma. Lapset huostaanotettu.

Vierailija
10/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä esimerkkinä täällä hilluva persuhullu !

Vierailija
11/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä jolla ei ole elämää. Kaikki päivät on netissä roikkumista ja iltaisin muutama tunti telkkarin katselua. 

Vierailija
12/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa enemmän millainen ihminen sinä ap olet? Puuttuuko sinulta sairaudentunto? Kyky asettua muiden asemaan? Yritätkö tällä kysymyksellä nostaa itseäsi ja laskea muita? Ei normaalin tunne-elämään kykenevän tarvitse kysellä, kuin jonkun neljä vuotiaan. 

Vierailija
13/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen, sinkku, työtön, jolla ei ole muuta juttuseuraa. Itse olen palstaillut töitten jälkeenkin, koska asun yksin, enkä jaksa ja viitsi aina jonnekin ihmisten ilmoille lähteä kaupungin laidalta.

Vierailija
14/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairas. Riippuvuutta on. Itsellä oli nuorempana riippuvuutta näihin. Nyt käyn enää kerran kesässä. Samaa se on kuin omat somet. Koukuttava algoritmi. Mutta riippuvuudesta pääsee eroon . Näissä on kuitenkin tyhmiä keskusteluja pääasiassa.

Vierailija
15/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sinä AP "mielisairas, tiedonhimon addikti, narsisti, jonka pitää päivttää koko ajan oman egnon uuutisia ja vielä muutama kuva omasta toiminnasta tiktokkiin instaamn x-mediaan ja facebookiin ja odottaa seuraajia ja tykkääjiä"...? 

Koska mistäs me sen tiedämme, tulitko itse tänne vain satunnaisesti vai istutko täällä itse päivät pitkät. Ja mistä sen kenestäkään tietää, kuka täällä päivät pitkät istuu tai käy täällä vain satunnaisesti. Vain rekisteröityneen nimimerkin käyttäjistä sellaista seurantaa voisi tehdä.

Vierailija
16/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tylsää, niin siksi vauvailen.

Vierailija
17/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen

Ja varaton. 

Vierailija
18/18 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ilo peleistä ja elokuvista kun söin muutaman vuoden psyykelääkettä, ei ole paljoa ystäviä. Tykään lukea ja tahdon vaikuttaa yhteiskuntaan. Ei se ystäville puhuminen vaikuta mihinkään. Mutta netti kirjoittelulla voi muuttaa ihmisten ajattelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi